Dit klinkt allemaal leuk, dat er veel werk is en geld te verdienen valt, maar heeft niks met de werkelijkheid te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ukraine heeft enorme resources wat zich weer vertaalt in mogelijkheden. Na de aanvankelijke leegloop gaan er juist massaal mensen op af om er iets te beginnen.
Olie en gas ontginning. Voedselproductie. Huizenbouw. Het compleet opnieuw opbouwen van complete steden, bruggen, wegen. Duizenden km aan land dat ontmijnt moet worden (tzt hopelijk veilig via robots). Opbouw van het leger. Amerikaanse legerbasissen.
Ukraine gaat een goudmijn worden voor avontuurlijke mensen net zoals Amerika en het Wilde Westen.
De boeren kunnen zich in ieder geval hier voor de hoofdprijs laten uitkopen om vervolgens in Oekraine een lap grond ter grootte van een Frans departement te kopen tegen een habbekrats. Win-win.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ukraine heeft enorme resources wat zich weer vertaalt in mogelijkheden. Na de aanvankelijke leegloop gaan er juist massaal mensen op af om er iets te beginnen.
Olie en gas ontginning. Voedselproductie. Huizenbouw. Het compleet opnieuw opbouwen van complete steden, bruggen, wegen. Duizenden km aan land dat ontmijnt moet worden (tzt hopelijk veilig via robots). Opbouw van het leger. Amerikaanse legerbasissen.
Ukraine gaat een goudmijn worden voor avontuurlijke mensen net zoals Amerika en het Wilde Westen.
Niet als je een Oekraiens Ma rshall-plan opstelt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal leuk, dat er veel werk is en geld te verdienen valt, maar heeft niks met de werkelijkheid te maken.
De jeugd gaat gewoon direct in Nederland of Duitsland werken voor een salaris wat 5x zo hoog is, of nog meer.
Waarom zouden die huizen gaan bouwen, mijnen gaan ruimen of in de IT in Oekrane zelf werken? Het is waanzin om dat te denken.
Dat zorgt er helemaal niet voor dat ze in Oekrane evenveel verdienen als in Nederland of Duitsland.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet als je een Oekraiens Ma rshall-plan opstelt.
Uiteraard krijg je een migratiebeweging (overigens voornamelijk naar Duitsland en Polen) en zou je niet meteen de grenzen voor ze moeten opstellen, maar een tussenstap die een trede hoger zou zijn dan het kandidaatlidmaatschap zou wel kunnen. Overigens ben ik er ook tegen om Oekraine overhaast bij de EU te voegen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zorgt er helemaal niet voor dat ze in Oekrane evenveel verdienen als in Nederland of Duitsland.
Oekrane liep al leeg, nu is het land compleet kapot geknald en dan zouden ze bij de EU komen waardoor ze in West-Europa kunnen gaan werken.
Ik probeer altijd deze smiley te vermijden maar nu kan het gewoon niet
Ik las vorig jaar nog dat het hoe dan ook sowieso 15 jaar gaat duren voordat ze bij de EU zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard krijg je een migratiebeweging (overigens voornamelijk naar Duitsland en Polen) en zou je niet meteen de grenzen voor ze moeten opstellen, maar een tussenstap die een trede hoger zou zijn dan het kandidaatlidmaatschap zou wel kunnen. Overigens ben ik er ook tegen om Oekraine overhaast bij de EU te voegen.
Er zou daar ook nog heel veel moeten gebeuren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar nog dat het hoe dan ook sowieso 15 jaar gaat duren voordat ze bij de EU zijn.
Gaan de Duitsers ook het abonnement betalen?quote:
Niet zo makkelijk, de grond in Oekraine is niet overal even duur. Zo schijn je zeker rond Tsjernobyl de landbouwgrond voor een appel en een ei te kunnen kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet zoveel
Is dat vertaalbaar in m2?
Er was toch ook zoiets met NLse boeren die 30 jaar geleden naar Canada of Australie gingen en daar enorme lappen grond spotgoedkoop konden krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk, de grond in Oekraine is niet overal even duur. Zo schijn je zeker rond Tsjernobyl de landbouwgrond voor een appel en een ei te kunnen kopen.
Evert van Benthem! Over 10 jaar heeft Sven Kramer een goedlopend boerenbedrijf in de regio Charkivquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er was toch ook zoiets met NLse boeren die 30 jaar geleden naar Canada of Australie gingen en daar enorme lappen grond spotgoedkoop konden krijgen?
Als de oorlog over is denk ik dat ze eerdere een kandidaat lidmaatschap krijgen met de veiligheidsgaranties die wel voor een EU lid gelden. Alleen al om EU wetgeving en regels in te voeren en uit te rollen ben je al heel wat jaren bezig als land. Dan hebben we het nog niet eens over de voorwaarden waar je aan moet voldoen om bij Schengen te mogen. Dus ja beetje vreemd dat mensen denken dat Oekrane in 1 keer volwaardig lid wordt van de EU.quote:
Maar als je munitietransporten voor Oekraine doorlaat op jouw grondgebied ben je ook niet neutraal. Damned if you do, damned if you don't.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hiermee bevoordeel je indirect Rusland, dus ben je niet neutraal.
Leveren aan n van de strijdende partijen. Dat een tussenpersoon of land ook niet kan snap ik wel. Maar ze zouden Rusland natuurlijk hetzelfde kunnen leveren. Misschien is dat een optie. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hiermee bevoordeel je indirect Rusland, dus ben je niet neutraal.
Het komt toch verder niet over hun grondgebied? Voor zover ik het lees gaat het om aankopen die Duitsland gedaan heeft (en dus ook al in Duitsland aanwezig zijn).quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar als je munitietransporten voor Oekraine doorlaat op jouw grondgebied ben je ook niet neutraal. Damned if you do, damned if you don't.
Volgens mij is Rusland degene die spelletjes speelt en een buurland is binnengevallen. Bedankt Moskou.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:51 schreef Remco2021 het volgende:
Ze hebben met Rusland een spelletje gespeeld. En nu zitten wij met duur gas. Bedankt Brussel!
En die mogen dus volgens het aankoopcontract niet worden doorverkocht zonder toestemming. En Zwitserland mag die toestemming niet geven omdat ze volgens hun wet neutraal zijn, en leveren aan n van beide partijen is partij kiezen. Dus moet die wet worden afgeschaft. Maar dat moet dan langs een referendum. En ga jij de Zwitsers maar vertellen dat ze hun neutraliteit moeten opgeven. Veel succes daarmee.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het komt toch verder niet over hun grondgebied? Voor zover ik het lees gaat het om aankopen die Duitsland gedaan heeft (en dus ook al in Duitsland aanwezig zijn).
Ja. Je hebt gelijk. Laten we Oekrane maar gewoon aan Poetin geven, dan hebben we tenminste weer goedkoop gas en peut voor 1,40.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:51 schreef Remco2021 het volgende:
Ze hebben met Rusland een spelletje gespeeld. En nu zitten wij met duur gas. Bedankt Brussel!
Zelf dat spul gaan maken gaat sneller.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef ExTec het volgende:
Bovendien zijn het natuurlijk freeloaders die, ingekapseld door de NAVO, zichzelf voorhouden dat ze "neutraal" zijn.
We zouden een tunnel moeten maken, vanaf rus grens naar zwitserland. Kijken of ze zichzelf dan nog steeds zo neutraal vinden.
Ik maak me absoluut niet de illusie dat de Zwitsers dat doen maar dat zal natuurlijk wel consequenties hebben voor de Zwitserse wapenindustrie. Sowieso moeten ze daar vroeg of laat wel eens gaan overwegen of strikte neutraliteit wel houdbaar is in een globaliserende wereld.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
En die mogen dus volgens het aankoopcontract niet worden doorverkocht zonder toestemming. En Zwitserland mag die toestemming niet geven omdat ze volgens hun wet neutraal zijn, en leveren aan n van beide partijen is partij kiezen. Dus moet die wet worden afgeschaft. Maar dat moet dan langs een referendum. En ga jij de Zwitsers maar vertellen dat ze hun neutraliteit moeten opgeven. Veel succes daarmee.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik maak me absoluut niet de illusie dat de Zwitsers dat doen maar dat zal natuurlijk wel consequenties hebben voor de Zwitserse wapenindustrie. Sowieso moeten ze daar vroeg of laat wel eens gaan overwegen of strikte neutraliteit wel houdbaar is in een globaliserende wereld.
Eens, maar da's niet mijn punt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zelf dat spul gaan maken gaat sneller.
Zwitserse banken,zijn voornamelijk gevuld met geld van Duitsers en Fransen en Saoedi's. Bij die eerste twee kan het om belasting/vermijders/ontduikers gaan. Maar ja, daar als Nederlander over gaan klagen komt nogal dubieus over.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens, maar da's niet mijn punt.
Als rus valt, gaat dat ten positieve een impact hebben op deze planeet. End of history komt dan dichterbij, zo u wilt. En in die wereld is geen plaats voor mensen die een business model hebben gemaakt van bloedgeld beheren.
Moet je je eens proberen voor te stellen hoe het nu zou zijn, als rus oligarch, zonder dat je een spaarvarken ergens veilig in de bergen had gehad. Had de situatie dan geweest zoals die nu is? Ik denk het nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zwitserse banken,zijn voornamelijk gevuld met geld van Duitsers en Fransen en Saoedi's. Bij die eerste twee kan het om belasting/vermijders/ontduikers gaan. Maar ja, daar als Nederlander daarover gaan klagen komt nogal dubieus over.
Dan waren ze naar Panama, Maagdeneilanden of andere locaties gegaan. Waarschijnlijk doen ze dat ook wel. Maar het gaat off-topic. Kankeren op banken mag je ergens anders doen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet je je eens proberen voor te stellen hoe het nu zou zijn, als rus oligarch, zonder dat je een spaarvarken ergens veilig in de bergen had gehad. Had de situatie dan geweest zoals die nu is? Ik denk het niet
Dat ranzige financile circus is een enabler, niet meer niet minder.
Zeker, ik zeg ook niet dat Zwitserland de enige is. Maar ze zijn wel de posterchildquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan waren ze naar Panama, Maagdeneilanden of andere locaties gegaan. Waarschijnlijk doen ze dat ook wel.
Je kunt beter Poetin bedanken voor het zijn van een oorlogslustige agressor. De EU heeft jarenlang door middel van handel geprobeerd om een goede relatie met Rusland op te bouwen. Als dank saboteert hij Europese verkiezingen,ondermijnt hij democratieen en laat hij liquidaties uitvoeren in Europese landen. Als klap als de vuurpijl valt hij een buurland aan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:51 schreef Remco2021 het volgende:
Er zullen ook miljarden EU geld voor wederopbouw naar toe gaan en het land staat nog steeds onderaan corruptie lijstjes, dus ook voor mensen die op een verkeerde manier avontuurlijk zijn is er veel potentie tot zelfverrijking. Hopelijk wordt dat goed tegengewerkt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zelensky z'n verkiezingsbelofte was om corruptie aan te pakken en heeft sinds de oorlog een grote schoonmaak gehouden, sowieso in tijden van oorlog zijn grote veranderingen mogelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:49 schreef Knipoogje het volgende:
Er zullen ook miljarden EU geld voor wederopbouw naar toe gaan en het land staat nog steeds onderaan corruptie lijstjes, dus ook voor mensen die op een verkeerde manier avontuurlijk zijn is er veel potentie tot zelfverrijking. Hopelijk wordt dat goed tegengewerkt.
Nu oorlog verklaren!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
[ twitter ]
Men zegt dat er een (niet verse) Z op staat dus waarschijnlijk al eerder buit gemaakt door de Russen.
Jammer dat we geen self destruct knop hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
[ twitter ]
Men zegt dat er een (niet verse) Z op staat dus waarschijnlijk al eerder buit gemaakt door de Russen.
Dan is hij vast wel op Russische tv geweest al als bewijs van 'We vechten tegen NATO'.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan al een tijdje geleden zijn.
https://defence-blog.com/(...)sv-armored-vehicles/quote:Canada reportedly had successfully delivered the first brand-new Armored Combat Support Vehicles (ACSV) to Ukraine.
Footages of the Canadian-made armored vehicles began emerging on social media on December 2022, and showed ACSV in Troop Cargo Vehicle (TCV) configuration.
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.quote:
Van mij mogen ze allemaal kapot.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal kapot.
Moeders krijgt nu een handdoekje, een blok ijs, een paar kilo vis of als ze heel veel mazzel heeft een Lada. Fijn voor haar tochquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.
Hij doelt op deze denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan al een tijdje geleden zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb het wel gehad met domme Russen die "er ook niks aan kunnen doen".quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.
True, ik kijk gewoon die filmpjes niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb het wel gehad met domme Russen die "er ook niks aan kunnen doen".
[ afbeelding ]
Na het zien van beelden van de vreselijke Russische oorlogsmisdaden zijn het wel fijne filmpjes om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
True, ik kijk gewoon die filmpjes niet meer.
Zoals iemand lang geleden en in alle wijsheid al zong:quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.
Bij “I’m westen nichs neues zat je vast niet te lachen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Na het zien van beelden van de vreselijke Russische oorlogsmisdaden zijn het wel fijne filmpjes om naar te kijken.
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
Moeten de Duisters geen toestemming geven de Polen om die leopard s door te passen naar oekrine?
De voorbereidingen voor een langdurige oorlog tegen het 500k kanonnevoer leger zijn in volle gang...quote:
Er is zo'n uitspraak van een enkele dode is een tragedie, een heleboel doden een statistiek.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Aldus ook de Posts hierboven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Polen gaat 14 Leopard 2 tanks sturen naar Oekrane volgens verschillende bronnen op Twitter.
Polen is in staat om mee te gaan vechten en terecht wat ze staan hoog op Poetins lijstjequote:Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Polen gaat 14 Leopard 2 tanks sturen naar Oekrane volgens verschillende bronnen op Twitter.
Ik weet zeker dat ik groter en sterker dan jou ben, want ik heb wel een vaccinatie genomen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Een andere kijk op de zaak. Mag dat hier?
Heel eerlijk ze hebben die al deels op gegeven door mee te doen aan de sancties van de EU.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik maak me absoluut niet de illusie dat de Zwitsers dat doen maar dat zal natuurlijk wel consequenties hebben voor de Zwitserse wapenindustrie. Sowieso moeten ze daar vroeg of laat wel eens gaan overwegen of strikte neutraliteit wel houdbaar is in een globaliserende wereld.
ik heb Hugo Duisters nog niks horen zeggen, maar die sleutelt in Arabi aan tweekoppige Monsters van DAFquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
Moeten de Duisters geen toestemming geven de Polen om die leopard s door te passen naar oekrine?
zelfreflectie is waarschijnlijk niet zijn sterkste puntquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_just_rubbish_just/
That's it, no. Honey, these are just hohols, this is just rubbish, just dust, why are you worried for them ? Fck, this nation will soon be no more, it will be wiped off the face of Earth, all these people will be finished. And those who won't be finished will crawl and beg for mercy. Forget about this nation, it will never exist again. Just a tiny bit left: it will be wiped off the face of Earth, and there will be no more of this hohol hatred. They are guilty of what they've done. So let them die quickly (W) what about children? (R): To fck with them. To fck with their children. Their children, these fckers, bastards, are taught in camps to hate and kill Russians. That's it . A hohol child must be choked in the womb. So I will be doing it. And I'm doing it. Alright, that's it. Kisses>
Die zie ik met plezier een mortiergranaatje koppen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_just_rubbish_just/
That's it, no. Honey, these are just hohols, this is just rubbish, just dust, why are you worried for them ? Fck, this nation will soon be no more, it will be wiped off the face of Earth, all these people will be finished. And those who won't be finished will crawl and beg for mercy. Forget about this nation, it will never exist again. Just a tiny bit left: it will be wiped off the face of Earth, and there will be no more of this hohol hatred. They are guilty of what they've done. So let them die quickly (W) what about children? (R): To fck with them. To fck with their children. Their children, these fckers, bastards, are taught in camps to hate and kill Russians. That's it . A hohol child must be choked in the womb. So I will be doing it. And I'm doing it. Alright, that's it. Kisses>
12 tanks van polen en bij een mankement een nieuwe van Duitsland onder de noemer garantie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik heb Hugo Duisters nog niks horen zeggen, maar die sleutelt in Arabi aan tweekoppige Monsters van DAF
maar even serieus, Duitsland wil helemaal die Leopards niet zelf geven, ze willen met harde hand gedwongen worden door hun gemene zogenaamde bondgenoten zodat ze later weer om Russisch gas kunnen bedelen als Poetin per ongeluk uit een raam valt en de Wagner kok president is gewijd door pater Kirill
En zo 1 ligt meestal niet te creperen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zie ik met plezier een mortiergranaatje koppen.
Wel grappig hoe de Polen hem pakken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Scholz is zo'n enorme lafaard
Scholz moet opgesloten wordenquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Same here, maar tis gewoon eng hoe gebrainwashed dat volk is. Stel je voor dat deze gast een pow wordt. Maakt niet uit hoeveel tijd en energie je eraan spendeert om hem de waarheid te laten zien dit soort denkbeelden en haat krijg je er nooit meer uit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zie ik met plezier een mortiergranaatje koppen.
Daarom is het goed dat Polen een eigen wapenindustrie opbouwt. Aan Duitsland (en Zwitserland) hebben ze in tijden van nood niets.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig hoe de Polen hem pakken.
Ik dacht echt dat die Duitsers ondertussen minder moeilijk zouden doen. Zat ik ff fout.
Flikker toch op man. De Duitsers zijn n de Amerikanen netto de grootste leverancier van ondersteuning aan Oekrane.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.
Misschien wel het paard van Troje. Ik bedoel het is niet de eerste keer, en ook niet de 2equote:Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.
Misschien is polen daar ook een prima land voor ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Polen een eigen wapenindustrie opbouwt. Aan Duitsland (en Zwitserland) hebben ze in tijden van nood niets.
Dat wel. Maar Polen is ook maar een kutland.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Het is idd overduidelijk niet eentje die in een schuttersputje ligt te verkleumen zonder eten zoals je ze ziet in die drone videos denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En zo 1 ligt meestal niet te creperen.
True. Daar gaat minimaal een hele generatie overheen. Mits na Putin Rusland een normale politieke leider krijgt. Wat ik betwijfel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Same here, maar tis gewoon eng hoe gebrainwashed dat volk is. Stel je voor dat deze gast een pow wordt. Maakt niet uit hoeveel tijd en energie je eraan spendeert om hem de waarheid te laten zien dit soort denkbeelden en haat krijg je er nooit meer uit.
einsatzgruppen Komen daar niet nee.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is idd overduidelijk niet eentje die in een schuttersputje ligt te verkleumen zonder eten zoals je ze ziet in die drone videos denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |