Nu oorlog verklaren!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
[ twitter ]
Men zegt dat er een (niet verse) Z op staat dus waarschijnlijk al eerder buit gemaakt door de Russen.
Jammer dat we geen self destruct knop hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
[ twitter ]
Men zegt dat er een (niet verse) Z op staat dus waarschijnlijk al eerder buit gemaakt door de Russen.
Dan is hij vast wel op Russische tv geweest al als bewijs van 'We vechten tegen NATO'.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan al een tijdje geleden zijn.
https://defence-blog.com/(...)sv-armored-vehicles/quote:Canada reportedly had successfully delivered the first brand-new Armored Combat Support Vehicles (ACSV) to Ukraine.
Footages of the Canadian-made armored vehicles began emerging on social media on December 2022, and showed ACSV in Troop Cargo Vehicle (TCV) configuration.
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.quote:
Van mij mogen ze allemaal kapot.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal kapot.
Moeders krijgt nu een handdoekje, een blok ijs, een paar kilo vis of als ze heel veel mazzel heeft een Lada. Fijn voor haar tochquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.
Hij doelt op deze denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan al een tijdje geleden zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb het wel gehad met domme Russen die "er ook niks aan kunnen doen".quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die "bommetjes drop videos" toch naar om te zien af en toe. Kan dan toch niet het gevoel onderdrukken dat er ook doodnormale jongens met een moeder thuis daar liggen.
True, ik kijk gewoon die filmpjes niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb het wel gehad met domme Russen die "er ook niks aan kunnen doen".
[ afbeelding ]
Na het zien van beelden van de vreselijke Russische oorlogsmisdaden zijn het wel fijne filmpjes om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
True, ik kijk gewoon die filmpjes niet meer.
Zoals iemand lang geleden en in alle wijsheid al zong:quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan hier toch meer naar kijken dan die bommetjes die gedropt worden op Russische soldaten. Wagner soldaten hebben toch meer een SS'er gevoel over zich.
Bij “I’m westen nichs neues zat je vast niet te lachen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Na het zien van beelden van de vreselijke Russische oorlogsmisdaden zijn het wel fijne filmpjes om naar te kijken.
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
Moeten de Duisters geen toestemming geven de Polen om die leopard s door te passen naar oekrine?
De voorbereidingen voor een langdurige oorlog tegen het 500k kanonnevoer leger zijn in volle gang...quote:
Er is zo'n uitspraak van een enkele dode is een tragedie, een heleboel doden een statistiek.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Aldus ook de Posts hierboven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Polen gaat 14 Leopard 2 tanks sturen naar Oekrane volgens verschillende bronnen op Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |