abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:50:33 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207513186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Polen gaat 14 Leopard 2 tanks sturen naar Oekraïne volgens verschillende bronnen op Twitter.
Polen is in staat om mee te gaan vechten en terecht wat ze staan hoog op Poetins lijstje

Ik zie ze wel in staat om een paar squadrons "vrijwilligers" te sturen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207513226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Een andere kijk op de zaak. Mag dat hier?
Ik weet zeker dat ik groter en sterker dan jou ben, want ik heb wel een vaccinatie genomen.

Mag ik nu voor jou gaan beslissen wie je vrienden zijn en welke familie je mag bezoeken?
pi_207513288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik maak me absoluut niet de illusie dat de Zwitsers dat doen maar dat zal natuurlijk wel consequenties hebben voor de Zwitserse wapenindustrie. Sowieso moeten ze daar vroeg of laat wel eens gaan overwegen of strikte neutraliteit wel houdbaar is in een globaliserende wereld.
Heel eerlijk ze hebben die al deels op gegeven door mee te doen aan de sancties van de EU.
Stap voor stap.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207513303
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
Moeten de Duisters geen toestemming geven de Polen om die leopard s door te passen naar oekrine?
ik heb Hugo Duisters nog niks horen zeggen, maar die sleutelt in Arabië aan tweekoppige Monsters van DAF

maar even serieus, Duitsland wil helemaal die Leopards niet zelf geven, ze willen met harde hand gedwongen worden door hun gemene zogenaamde bondgenoten zodat ze later weer om Russisch gas kunnen bedelen als Poetin per ongeluk uit een raam valt en de Wagner kok president is gewijd door pater Kirill
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:11:26 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207513455
https://www.reddit.com/r/(...)s_just_rubbish_just/
That's it, no. Honey, these are just hohols, this is just rubbish, just dust, why are you worried for them ? Fck, this nation will soon be no more, it will be wiped off the face of Earth, all these people will be finished. And those who won't be finished will crawl and beg for mercy. Forget about this nation, it will never exist again. Just a tiny bit left: it will be wiped off the face of Earth, and there will be no more of this hohol hatred. They are guilty of what they've done. So let them die quickly (W) what about children? (R): To fck with them. To fck with their children. Their children, these fckers, bastards, are taught in camps to hate and kill Russians. That's it . A hohol child must be choked in the womb. So I will be doing it. And I'm doing it. Alright, that's it. Kisses>
pi_207513593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
That's it, no. Honey, these are just hohols, this is just rubbish, just dust, why are you worried for them ? Fck, this nation will soon be no more, it will be wiped off the face of Earth, all these people will be finished. And those who won't be finished will crawl and beg for mercy. Forget about this nation, it will never exist again. Just a tiny bit left: it will be wiped off the face of Earth, and there will be no more of this hohol hatred. They are guilty of what they've done. So let them die quickly (W) what about children? (R): To fck with them. To fck with their children. Their children, these fckers, bastards, are taught in camps to hate and kill Russians. That's it . A hohol child must be choked in the womb. So I will be doing it. And I'm doing it. Alright, that's it. Kisses>
zelfreflectie is waarschijnlijk niet zijn sterkste punt
pi_207513625
Ben het twitter bericht kwijt.

“Putin heeft de / een commandant vervangen na 3 maanden “…
pi_207513656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Die zie ik met plezier een mortiergranaatje koppen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207513682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:00 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik heb Hugo Duisters nog niks horen zeggen, maar die sleutelt in Arabië aan tweekoppige Monsters van DAF

maar even serieus, Duitsland wil helemaal die Leopards niet zelf geven, ze willen met harde hand gedwongen worden door hun gemene zogenaamde bondgenoten zodat ze later weer om Russisch gas kunnen bedelen als Poetin per ongeluk uit een raam valt en de Wagner kok president is gewijd door pater Kirill
12 tanks van polen en bij een mankement een nieuwe van Duitsland onder de noemer garantie?
pi_207513689
twitter

Scholz is zo'n enorme lafaard
pi_207513693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En zo 1 ligt meestal niet te creperen.
pi_207513723
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Wel grappig hoe de Polen hem pakken.

Ik dacht echt dat die Duitsers ondertussen minder moeilijk zouden doen. Zat ik ff fout.
pi_207513886
Hopelijk zit die hele zoutmijn/tunnels (200km) in Soledar van voor tot achter vol boobytraps.
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:45:56 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207513924
quote:
[ twitter ]

Scholz moet opgesloten worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:47:23 #190
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207513943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Same here, maar tis gewoon eng hoe gebrainwashed dat volk is. Stel je voor dat deze gast een pow wordt. Maakt niet uit hoeveel tijd en energie je eraan spendeert om hem de waarheid te laten zien dit soort denkbeelden en haat krijg je er nooit meer uit.
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:15 #191
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207513975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:30 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Wel grappig hoe de Polen hem pakken.

Ik dacht echt dat die Duitsers ondertussen minder moeilijk zouden doen. Zat ik ff fout.
Daarom is het goed dat Polen een eigen wapenindustrie opbouwt. Aan Duitsland (en Zwitserland) hebben ze in tijden van nood niets.
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:50:17 #192
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207513992
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.
Flikker toch op man. De Duitsers zijn ná de Amerikanen netto de grootste leverancier van ondersteuning aan Oekraïne.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207514075
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuk Duitsland. Stelletje laffe herders.
Misschien wel het paard van Troje. Ik bedoel het is niet de eerste keer, en ook niet de 2e
pi_207514086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:49 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Daarom is het goed dat Polen een eigen wapenindustrie opbouwt. Aan Duitsland (en Zwitserland) hebben ze in tijden van nood niets.
Misschien is polen daar ook een prima land voor ja.
pi_207514142
quote:
[ twitter ]

Dat wel. Maar Polen is ook maar een kutland.
pi_207514154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En zo 1 ligt meestal niet te creperen.
Het is idd overduidelijk niet eentje die in een schuttersputje ligt te verkleumen zonder eten zoals je ze ziet in die drone videos denk ik.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207514184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:47 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Same here, maar tis gewoon eng hoe gebrainwashed dat volk is. Stel je voor dat deze gast een pow wordt. Maakt niet uit hoeveel tijd en energie je eraan spendeert om hem de waarheid te laten zien dit soort denkbeelden en haat krijg je er nooit meer uit.
True. Daar gaat minimaal een hele generatie overheen. Mits na Putin Rusland een normale politieke leider krijgt. Wat ik betwijfel.
pi_207514206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het is idd overduidelijk niet eentje die in een schuttersputje ligt te verkleumen zonder eten zoals je ze ziet in die drone videos denk ik.
einsatzgruppen Komen daar niet nee.
pi_207514257
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')