Dwight ja, uit de eigen jeugd, die heb ik zien debuteren eind jaren 80 of zo. Kon er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelde vroeger ook een Blackson.
Leverde ‘m we nog mooie Panini plaatjes op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Dwight ja, uit de eigen jeugd, die heb ik zien debuteren eind jaren 80 of zo. Kon er helemaal niets van.
Paninigenotquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leverde ‘m we nog mooie Panini plaatjes op.
Sow.quote:
Stop de tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:32 schreef Zorro het volgende:
Die El Ghazi is ook nog niet echt een aanwinst he?
Doe maar Veerman op de plek van Simons, Simons op de plek van El Ghazi en dan El Ghazi op de plek van Veerman
Op voorsprong tegen de Kozakken boys, Dickiequote:
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
Dat Den Bosch kan er dus geen klote van. Makkelijk 0-5, zelfs met dit vormloze Ajax.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minuten
Ik gok dat hij nog vastzit als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ft-langer-vastzitten
Hoe zal het met hem gaan bedenk ik mij na deze rode kaart.
Met dit Den Bosch impliceer je dat ze er ooit wel iets van hebben gekunnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Den Bosch kan er dus geen klote van. Makkelijk 0-5, zelfs met dit vormloze Ajax.
Lekker dromen over Tonny in het Feyenoord-shirt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
Buiten dat ik werkwoorden vertyft vervoeg lees ik de quote ook nog eens verkeerd
Tijd om naar bed te gaan
Komt die echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker dromen over Tonny in het Feyenoord-shirt.
Weghorst (je grote held) naar United lijkt definitief door te gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
Buiten dat ik werkwoorden vertyft vervoeg lees ik de quote ook nog eens verkeerd
Tijd om naar bed te gaan
Kansloze missie nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dit is dus waarom Drommel per direct verkocht moet worden.
Alsof iemand geld gaat geven voor deze idiootquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dit is dus waarom Drommel per direct verkocht moet worden.
Zal je nog verbazen. ¤ 100 zeker.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof iemand geld gaat geven voor deze idioot
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @onlogischquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ft-langer-vastzitten
Hoe zal het met hem gaan bedenk ik mij na deze rode kaart.
Misschien dat na vanavond Van Nistelrooy ook inziet dat die gewoonte om de beker te spelen met tweede doelmannen idioot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
Volgens van Nistelrooy blijft Drommel spelen tijdens de bekerwedstrijden
PSV neemt de beker dus NIET serieus terwijl ze vorig jaar deden alsof ze de CL wonnen
Vreemd
Mo heeft een stevige kerst gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @:onlogisch
[ twitter ]
Mokertjedikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @:onlogisch
[ twitter ]
Zag ik ook voorbij komen maar geloof het niet dat hij het is als voormalig topvoetballer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik snap dat ook nooit zo of ze moeten heel dicht bij elkaar liggen. Bij Ajax zou ik het ook nog wel begrijpen als ze Pasveer die potjes gunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat na vanavond Van Nistelrooy ook inziet dat die gewoonte om de beker te spelen met tweede doelmannen idioot is.
Qué mirás, bobo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:35 schreef LethalNinja het volgende:
Leuke pot
Wat schreeuwen ze nou? “Xavi hoerenjong”?
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat maakt PSV het nog onnodig spannend op het eind zeg..
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:26 schreef TweedeKlum het volgende:
En 1-3.
Het interesseert werkelijk niemand iets hè.
Ja dit dus. Had graag een schakelkanaal gezien, gister ook trouwens, maar helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen schakelprogramma.
Teleurgesteld.
Jawel. Dat concentreert zich alleen allemaal door de regen vermoed ik.quote:
Je bent welkom in zijn fantopicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:12 schreef Halcon het volgende:
Fitz-Jim de eerste transgender in Ajax 1?
deze user slaat zijn kinderenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:12 schreef Halcon het volgende:
Fitz-Jim de eerste transgender in Ajax 1?
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
Die Luca heeft echt een ouderwetse kop om op in te willen slaan.
Net?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
jammer dat den bosch net die kwaliteit mist
Als zo'n jong niet wil luisteren is dat een erg eenvoudige oplossing.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze user slaat zijn kinderen
bron: dit topic R&P / Corrigerende tik?
(lol)
als jong Utrecht maar beter isquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Net?
Is in de KKD al een heel erg matig team.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
41 mm morgen. Ik word al nat bij de gedachte
Ik kan zien wat hier stond.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan het wachten totdat jij bent opgehoepeld.
[ afbeelding ]
Casten doe je maar in Harry Potter.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef aTypisch het volgende:
mijn browser wil niet casten naar mijn tv
erg vervelend
Jij verveelt je echt.quote:
Prima hoor. Als ik maar niet teveel naar Ajax kijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt makker.
Maar goed jou hier aan te treffen. Hoe is de leef?
Meur zequote:
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie ook rare strepen in beeld steeds?
Hier wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie ook rare strepen in beeld steeds?
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Taylor is maar een rare knakker.
Oke.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @:Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.
Tot morgen!
Verkeerde quote.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @:Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.
Tot morgen!
@Scrummie en ikzelf wisten gelijk al dat dit kansloos was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
Het bekerduel met Ajax van vanavond, is voor FC Den Bosch meer dan zomaar een wedstrijd. Imagoverbetering ligt voor het grijpen tegen de Amsterdammers. ,,De club kan geweldige reclame voor zichzelf maken.”
Vandaag aardappels, groenten en vlees gegeten, hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot morgen!
Die heeft het wel getroffen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:55 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me had een leuke wedstrijd vanavond als journalist. De Treffers-Cambuur 1-0.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:09 schreef Paul het volgende:
sorry jongens, moet me afmelden vanvond
Wat is jouw favoriete FC?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom hier even de FC uitlachen.
Ik zal hier niet negatief op reageren want ben net gepromoveerdquote:
Omdat jij nooit meer kwam opdagen ging haxball dood.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben niet eens @:Coco's Feyenoord-vriend, en dat na al die twee keren dat we Haxball hebben gespeeld![]()
3-0.
4-1quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
21:00 Feyenoord - PEC
Zeg het maar.
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:Caland
Sta je hier niet tussen? Dan ben je niet 1 van mijn Feyenoord vrienden.
2-0 maatquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
Gefeliciteerd met het modschap.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand zijn @:onlogisch en @:Noorse_Kabeltrui uitgeschakeld, @:scrummie is nog in de race.
Dank, maar het Feyenoord topic modereert zichzelf neem ik aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het modschap.
Zeker, ik breng daar vaak de nuance namelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dank, maar het Feyenoord topic modereert zichzelf neem ik aan.
Eens kiekn hoe dicht ik bij jou in de buurt heb gewoond: Zuidwenkquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Resistor het volgende:
Als Spakenburger (eigenlijk Bunschoter, maar dat is een detail) moet ik hier toch even 'dag Groningen' gezegd hebben.
Jammer dat een oud-collega naar het buitenland vertrokken is, ik had hem toch graag uitgelachen.
Regent het bij jou ook al de hele dag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, ik breng daar vaak de nuance namelijk.
Yep. Het is een zeiknatte bende. Overal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook al de hele dag?
Rengerswetering.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens kiekn hoe dicht ik bij jou in de buurt heb gewoond: Zuidwenk
Jij post ook ineens weer vaker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
Je struikelt hier bijna over de VBL-mods
Gruwelijk natquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Het is een zeiknatte bende. Overal.
Ja we gelukkig hebben we er één bij. Nu kan @Drizzt wat langer blijven liggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
Je struikelt hier bijna over de VBL-mods
Eens, ik ga hier hevig op modereren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort grapjes.
0-1quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
Je kan ook met 0-2 achterstaan tegen een amateurclub, het kan altijd erger.quote:
*0-3quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan ook met 0-2 achterstaan tegen een amateurclub, het kan altijd erger.
Wat een prutsers.quote:
Scheelt niks.quote:
Helaas inmiddels 2-3quote:
Hier gewoon prima te zien. Maar ik kijk dan ook via normale apparatuur.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Zijn bij jullie ook de cijfers van de klok niet geheel te zien? (van de wedstrijd he, niet je eigen klok thuis.)
Op ESPN is alles goed te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Zijn bij jullie ook de cijfers van de klok niet geheel te zien? (van de wedstrijd he, niet je eigen klok thuis.)
Dan heb jij een pauper-TV.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Waarschijnlijk heeft iemand het uitgeschakeldquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Groningen niet uitgezonden
Dit is omdat het rust is.quote:
Stukje overscan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook! Overigens heb ik heel erg genoten van Herman de schermaman bij Langs de Lijn en nog meer van het interview met boswachter Tim.
Ik vind 'm leukquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is omdat het rust is.
(ik neem aan dat jullie de grap niet begrepen, anders had ik wel likes ontvangen)
Ik weiger. 4k tv hier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco wil niet accepteren dat hij een pauper-TV heeft.
Ik ben ook weer snel hierheen gekomen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie dat het Feijenoord topic weer een koud bad is.
Hoe kan dat nu toch altijd.
Ik zal even proberen te illustreren wat ik bedoel via een paint.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Ik kan niet wachten tot de rust voorbij is zodat ik kan checken of bij mij de tijd wel netjes in beeld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |