Ja, ik wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie ook rare strepen in beeld steeds?
Hier wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie ook rare strepen in beeld steeds?
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Taylor is maar een rare knakker.
Oke.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @:Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.
Tot morgen!
Verkeerde quote.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de wetenschap dat @:Paul hier ronddoolt maakt het wel dat ik een poging ga wagen.
Tot morgen!
@Scrummie en ikzelf wisten gelijk al dat dit kansloos was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
Het bekerduel met Ajax van vanavond, is voor FC Den Bosch meer dan zomaar een wedstrijd. Imagoverbetering ligt voor het grijpen tegen de Amsterdammers. ,,De club kan geweldige reclame voor zichzelf maken.”
Vandaag aardappels, groenten en vlees gegeten, hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot morgen!
Die heeft het wel getroffen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:55 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me had een leuke wedstrijd vanavond als journalist. De Treffers-Cambuur 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |