Ja we gelukkig hebben we er één bij. Nu kan @Drizzt wat langer blijven liggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
Je struikelt hier bijna over de VBL-mods
Eens, ik ga hier hevig op modereren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort grapjes.
0-1quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
21:00 Feyenoord - PEC
Zeg het maar.
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:Caland
Sta je hier niet tussen? Dan ben je niet 1 van mijn Feyenoord vrienden.
Je kan ook met 0-2 achterstaan tegen een amateurclub, het kan altijd erger.quote:
*0-3quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan ook met 0-2 achterstaan tegen een amateurclub, het kan altijd erger.
Wat een prutsers.quote:
Scheelt niks.quote:
Helaas inmiddels 2-3quote:
Hier gewoon prima te zien. Maar ik kijk dan ook via normale apparatuur.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Zijn bij jullie ook de cijfers van de klok niet geheel te zien? (van de wedstrijd he, niet je eigen klok thuis.)
Op ESPN is alles goed te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Zijn bij jullie ook de cijfers van de klok niet geheel te zien? (van de wedstrijd he, niet je eigen klok thuis.)
Dan heb jij een pauper-TV.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Waarschijnlijk heeft iemand het uitgeschakeldquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Groningen niet uitgezonden
Dit is omdat het rust is.quote:
Stukje overscan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook! Overigens heb ik heel erg genoten van Herman de schermaman bij Langs de Lijn en nog meer van het interview met boswachter Tim.
Ik vind 'm leukquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is omdat het rust is.
(ik neem aan dat jullie de grap niet begrepen, anders had ik wel likes ontvangen)
Ik weiger. 4k tv hier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco wil niet accepteren dat hij een pauper-TV heeft.
Ik ben ook weer snel hierheen gekomen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie dat het Feijenoord topic weer een koud bad is.
Hoe kan dat nu toch altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |