quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:09 schreef Paul het volgende:
sorry jongens, moet me afmelden vanvond
Wat is jouw favoriete FC?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom hier even de FC uitlachen.
Ik zal hier niet negatief op reageren want ben net gepromoveerdquote:
Omdat jij nooit meer kwam opdagen ging haxball dood.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben niet eens @:Coco's Feyenoord-vriend, en dat na al die twee keren dat we Haxball hebben gespeeld![]()
3-0.
4-1quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
21:00 Feyenoord - PEC
Zeg het maar.
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:Caland
Sta je hier niet tussen? Dan ben je niet 1 van mijn Feyenoord vrienden.
2-0 maatquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
21:00 Feyenoord - PEC
Zeg het maar.
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:Caland
Sta je hier niet tussen? Dan ben je niet 1 van mijn Feyenoord vrienden.
Gefeliciteerd met het modschap.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand zijn @:onlogisch en @:Noorse_Kabeltrui uitgeschakeld, @:scrummie is nog in de race.
Dank, maar het Feyenoord topic modereert zichzelf neem ik aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het modschap.
Zeker, ik breng daar vaak de nuance namelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dank, maar het Feyenoord topic modereert zichzelf neem ik aan.
Eens kiekn hoe dicht ik bij jou in de buurt heb gewoond: Zuidwenkquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Resistor het volgende:
Als Spakenburger (eigenlijk Bunschoter, maar dat is een detail) moet ik hier toch even 'dag Groningen' gezegd hebben.
Jammer dat een oud-collega naar het buitenland vertrokken is, ik had hem toch graag uitgelachen.
Regent het bij jou ook al de hele dag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, ik breng daar vaak de nuance namelijk.
Yep. Het is een zeiknatte bende. Overal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook al de hele dag?
Rengerswetering.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens kiekn hoe dicht ik bij jou in de buurt heb gewoond: Zuidwenk
Jij post ook ineens weer vaker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
Je struikelt hier bijna over de VBL-mods
Gruwelijk natquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Het is een zeiknatte bende. Overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |