goed planquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:17 schreef Benny het volgende:
Kunnen we een shirtje over het hek gooien voor dat vriendje van Dreetje Hazes?
gecremeerde krokettenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed plan
en een doosje ouwe kreketten dr bij
gecremeerde?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed plan
en een doosje ouwe kreketten dr bij
gun ze wat privacyquote:
quote:
Meer omdat ik MichelAngelo hoorde over rijst maken dat het niets voorsteldequote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben er amper water bij
Nou, nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Als je hun enkel hoort en dus niet ziet, klinkt Charlotte net zoals Nawell.
Komt goed uit .. WC is verstopt...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat komt goed uit
allemaal een collon clean vanavond
Dan zullen ze met die verstopte WC toch achter een struik in de tuin moeten gaan sch**ten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat komt goed uit
allemaal een collon clean vanavond
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Als je hun enkel hoort en dus niet ziet, klinkt Charlotte net zoals Nawell.
Ja, Charlotte is nog steeds verticaal in beeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.
Ik ben verleden week overvallen, maar zelfs die crimineel was sympathieker dan Nawellquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben verleden week overvallen, maar zelfs die crimineel was sympathieker dan Nawell
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:27 schreef Benny het volgende:
Van de zijkant lijkt Lindsey wel op een sushi-chef
Dat is opmerkelijk gisteren waren er namelijk nog geen streams dus iemand heeft gelekt...quote:
Zijn gisteren tijdens de tv-uitzending begonnen op streams.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk gisteren waren er namelijk nog geen streams dus iemand heeft gelekt...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Is er nu op allebei de streams hetzelfde te zien. Als ik van streams wissel zie ik hetzelfde
Maar dat was toch na de challenges van eerder op die dag die wij niet nog niet konden zien, als we ze hadden kunnen zien natuurlijk met SL's.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn gisteren tijdens de tv-uitzending begonnen op streams.
Alles wat daarvoor is gebeurt uiteraard niet gezien, maar het wordt af en toe wel besproken door de bewoners.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat was toch na de challenges van eerder op die dag die wij niet nog niet konden zien, als we ze hadden kunnen zien natuurlijk met SL's.
oke duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Fruit ligt er al vanaf vrijdag aldus Rob...vrijdag zijn ze er dus in gekomen confirmed.
Schijnt normaal te zijn in rls World 😉quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:39 schreef rinardo het volgende:
lepel rijst proeven, lepel er weer terug in, zelfde sjissel als vorig jaar
heb je die van bart al gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bekijk die tattoos van judy.
Hoe kan een mens zo rondlopen. Ieder zijn eigensmaak natuurlijk.
Bart heb ik nog niet zo goed in beeld gezien. Maar op 1 of andere manier vind ik dat bij een vrouw iets erger.quote:
Verschrikkelijk, in veel beroepen is het ook een probleem, maar voor haar niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
De echte kok moet nog binnen komen. Er schijnt een enthousiaste vrouw geselecteerd te zijn in een roze jockingpak...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:52 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht dat Lindsey een echte kok is, maar als ik zo zit te kijken hoe er over rijst koken gediscussieerd wordt, heb ik het idee dat er niemand echt kan koken
ook in r handpalmquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De echte kok moet nog binnen komen. Er schijnt een enthousiaste vrouw geselecteerd te zijn in een roze jockingpak...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De echte kok moet nog binnen komen. Er schijnt een enthousiaste vrouw geselecteerd te zijn in een roze jockingpak...
lolquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
het concept lijkt me leuker dan de voorgaande edities.quote:
Geen gekonkel wat toch een groot deel van de week in beslag nam heb je nu niet met deze Australische twist die ze er aan hebben gegeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het concept lijkt me leuker dan de voorgaande edities.
Toch het nomineren.
Tot nu toe wel oke. Er zijn nog wat bewoners die ik amper tot niet heb gezien. Dus daar valt nog weinig over te vertellen. Maar wel zin om verder te kijkenquote:
En er ligt nog een biefstukquote:
Arme Judyquote:
Dat valt zeker niet te ontkennen inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Judy lijkt me toch wel een speciaal geval.
Vergeet Rob niet. Rob heeft ons meermaals duidelijk proberen te maken dat...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze moesten dus 5 letters zoeken dan de uitgang en een woord maken. Judy vond het woord niet, Bart vond de uitgang niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende:
Rob had vier letters. Dat we het even weten. Oh, en hij probeerde af te snijden. Dat we dat ook allemaal maar even weten
Ali dus, wist zijn naam nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ali wist niet dat de camera 's nachts ook kunnen zien
Zal je leraar maar zijn als hij klaar is met zijn opleiding.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ali wist niet dat de camera 's nachts ook kunnen zien
slim tochquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Rob de huisoudste heeft de hoek van de bank al geclaimd.
Nu nog wachten tot de familie zijn rollator over het hek kukelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Rob de huisoudste heeft de hoek van de bank al geclaimd.
Moet ze maar niet zo overdreven Engels pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chelsea even bijna de pan water laten vallen
hij wist niet wat watermeloen in het engels is, dus nog flink wat werk aan de winkelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zal je leraar maar zijn als hij klaar is met zijn opleiding.
volgens de omschrijving gaat ze de bewoners om haar vinger windenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Jockari het volgende:
Zij is wel de minst spraakzame vind ik. Nog reserves in haar hoofd voor het echte spel begint ?
[ afbeelding ]
Beetje een kenau.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
volgens de omschrijving gaat ze de bewoners om haar vinger winden
Dat denk ik nog steedsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Overigens is de BB stem dezelfde als vorig jaar. Moest toen erg wennen in het begin, en later vond ik hem niet tegen vallen...Al enig idee van wie deze stem nu is? Leon Verdonschot werd toen veel genoemd maar denk toch iemand anders.
wat ik van der gezien heb vind ik der erg nep en needy en inderdaad heel erg overdreven doenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo overdreven Engels praten
Ja ik erger me een beetje aan Chelsea.zeker als ze samen is met Charlottequote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik van der gezien heb vind ik der erg nep en needy en inderdaad heel erg overdreven doen
Lijkt me heel het type niet voor om dit te doen. Die is daar veel te intellectueel voor.quote:
Die staat behoorlijk 'aan' ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik probeer af en toe bb te volgen maar heb echt heel erg moeite met alle geluiden van Chelsea. Die is echt continu geluid aan het maken, gekke stemmetjes of zeer nep aan het lachen pfff niet vol te houden.
Heb het idee dat ze tussen 2 kampen valt. De irritante kutjonkies en de oude grijze muizen...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Jockari het volgende:
Zij is wel de minst spraakzame vind ik. Nog reserves in haar hoofd voor het echte spel begint ?
[ afbeelding ]
Die verdraagt blijkbaar geen stilte, en vult die telkens op met gemekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik probeer af en toe bb te volgen maar heb echt heel erg moeite met alle geluiden van Chelsea. Die is echt continu geluid aan het maken, gekke stemmetjes of zeer nep aan het lachen pfff niet vol te houden.
Rest? Hoeveel komen er nog dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
Gooi gauw de rest er in want als dit lang zo doorgaat zijn alle kijkers afgehaakt
Denk eind van de week, misschien na de live uitzending zaterdag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
Gooi gauw de rest er in want als dit lang zo doorgaat zijn alle kijkers afgehaakt
Ja heel vervelend als je met je oortjes op in t huis loopt oid. Ik luister dan liever naar de loods. Maar kan ook komen dat dat bekende stemmen zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die verdraagt blijkbaar geen stilte, en vult die telkens op met gemekker.
geen ideequote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Wat betekenen dat vraagteken en dat oog op een bewoner?
Judy en Lindsey zijn mn favorietquote:
Dat kost muntjes denk ik dus besparen door zichzelf met opgewarmd water te 'douchen' en te wassen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wonen in een luxe huis maar geen warm water om je te wassen![]()
In die andere rls is het juist andersom
Idemquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Judy en Lindsey zijn mn favoriet
Maar Lindsey heeft een vraagteken. Moet ze weg ?quote:
Geen idee.Dat zou ik wel jammer vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar Lindsey heeft een vraagteken. Moet ze weg ?
er was ....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Er is warm water iedereen wordt geroepen
Foutje, weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar Lindsey heeft een vraagteken. Moet ze weg ?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Judy was toch genomineerd ?
Is dat diegene die nu onder de douche staat?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef Plantkracht het volgende:
Oh nog meer mensen die zich storen aan het gedrag van ali?
welk spel? doolhof met letters of zo heeft hij al gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Danny moet toch ook nog het spel spelen?
Omdat het spel nog gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef Loveable het volgende:
Waarom laten ze twee dezelfde streams zien?
Ah hoeveel moeten nog dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het spel nog gespeeld wordt.
Begin een klein beetje te wennen aan zijn constante stemquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:37 schreef Plantkracht het volgende:
Ja die wat zo hard roept en ook uit ziet als een ali
Nee Michelangelo moet nog hoorde ik netquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jason is nu bezig dat is vermoedelijk de laatste.
Ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee Michelangelo moet nog hoorde ik net
Was vorig jaar ook al.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef Plantkracht het volgende:
Jammer dat je opdrachten niet mee kan kijken 😭
Soms zag wel iets er van, maar niet veel helaasquote:
Tis dat of slquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef MacDeMarco het volgende:
snap het nut niet van twee streams als ze beide constant op dezelfde staan gericht.
quote:
Ja, maar er zijn verder wel veel dingen veranderd in vergelijking met vorig jaar. Jammer dat ze dan niet zo iets veranderen. Maar goed, hun programma dus hun keuze. Ik blijf de live toch wel checken 🤣quote:
Eerlijk gezegd... waren mijn nominaties, maar als je ze even volgt... toffe bewoners. Hopelijk blijft het zo.quote:
Nou… ik denk dat judy eruit vliegtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... waren mijn nominaties, maar als je ze even volgt... toffe bewoners. Hopelijk blijft het zo.
En wie is de dikke drolquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo is er ... was op de plee
dikke drol wil niet weg
Hoop het niet, zoveel jonkies blijven dan overquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou… ik denk dat judy eruit vliegt
Hoop het ook niet. Maar als ze al genomineerd is ..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef Flori het volgende:
[..]
Hoop het niet, zoveel jonkies blijven dan over
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef Flori het volgende:
[..]
Hoop het niet, zoveel jonkies irritanten blijven dan over
Opgehongenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:00 schreef rinardo het volgende:
Wie ooit heeft verzonnen dat je een elec tandenborstel moet bewegen in je mond . je hoort dat ding op iedere tand een poosje stil te laten staan, je moet niet heen en weer . Mijn tandarts heeft zelfs in de wachtkamer een brief opgehongen, schijnt dat veel mensen het niet weten.
Ik zat er ook al naar te kijken vol verbazing hoe die stond te raggen met dat dingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:00 schreef rinardo het volgende:
Wie ooit heeft verzonnen dat je een elec tandenborstel moet bewegen in je mond . je hoort dat ding op iedere tand een poosje stil te laten staan, je moet niet heen en weer . Mijn tandarts heeft zelfs in de wachtkamer een brief opgehongen, schijnt dat veel mensen het niet weten.
Oeps ! Ik beweeg ook, maar is een automatisme geworden sinds ik tanden poets. Probeer er volgende keer op te letten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:00 schreef rinardo het volgende:
Maakt niet uit. Ik vind je toch wel liefquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn nederlands is kut, ik weet het
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind je toch wel lief
ja echt he, ze blaft zelfs zo, en maakt rare geluidjesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef Plantkracht het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Chelsea op een chihuahua lijkt?
Kan je bij Ali terecht. Geeft lessen nederlands voor mensen zoals jijquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn nederlands is kut, ik weet het
aw... kjoetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef Plantkracht het volgende:
Meer een Hobbit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef Plantkracht het volgende:
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef Plantkracht het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:04 schreef Plantkracht het volgende:
Michelangelo deed nog even een zenuwplasje bovenop de nummer 2 die niet doorgespoeld kan worden.
Haha lol 🤣quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja echt he, ze blaft zelfs zo, en maakt rare geluidjes
Ja, binnen 2 minuten was ik er al klaar meequote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef Toverheks het volgende:
Chelsea ergerde me gisteren al met haar 500 keer oh my god te gemaakt wil *beroemd* worden pppffftt
echt zo een huppelkut die mag wel over het hek weerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, binnen 2 minuten was ik er al klaar mee
Ja graagquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zo een huppelkut die mag wel over het hek weer
Dan is Charlotte denk ik ook wat rustigerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zo een huppelkut die mag wel over het hek weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:08 schreef rinardo het volgende:
Eindelijk, de kok is geariveerdSsst, staat nog embargo op dit persbericht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Maar grace was nog wel leuk. En dit kind is zwaar irritantquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:08 schreef freaky40 het volgende:
Ze komt binnen als een soort Grace dus dat is misschien een houding die ze zichzelf heeft aangemeten.
Ik vind hem een wrijver. Hij wrijft en pulkt maar veel overal. Dat ie maar even stopt daarmee 😒quote:
soms op een oempa loempa met dat oranje gezichtquote:
Vorig jar hadden we een spiegelaar. Heeft BB gewonnen toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:10 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Ik vind hem een wrijver. Hij wrijft en pulkt maar veel overal. Dat ie maar even stopt daarmee 😒
Regie mag inderdaad wel wat beter de boel afstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe volgen jullie dit ?! Normale gesprekken, babytaaltjes en gezing, het gaat allemaal door elkaar heen, tegelijkertijd, op hetzelfde volume.
Ja, kan er zo heel lastig inkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ze praten zo door elkaar en allemaal even hard, lastig volgen
We hopen dat het vanzelf minder wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe volgen jullie dit ?! Normale gesprekken, babytaaltjes en gezing, het gaat allemaal door elkaar heen, tegelijkertijd, op hetzelfde volume.
nou echt he.. ik kan zo niet focussen.. liever even 2 streams en het volume veranderen. Dit is niet fijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, kan er zo heel lastig inkomen eigenlijk.
Grappig, ik als Nederlander weet dit dan weer niet. Ik hoor alleen "Iets Belgisch, punt".quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:16 schreef Jockari het volgende:
Vreemd... Judy is uit het antwerpse Burcht. Maar spreekt voornamelijk oost of west vlaams. Kan natuurlijk, maar haar accent verraadt dit.
Het is idd heel slecht te verstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Wat een freaking kippenhok, niet te doen. Gewoon met drie/vier tegelijk praten op een vierkante meter.
Je zal toch denken dat ze niet elke keer jaar in en jaar uit die fout maken bij de Feboquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt wel beter .. is elk jaar in het begin zo ... en ze zitten allemaal nog de hele dag op elkaars lip.
jawelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat ze niet elke keer jaar in en jaar uit die fout maken bij de Febo
Lijkt me ook ja, zo jaag je kijkers weg vooral juist in het begin.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat ze niet elke keer jaar in en jaar uit die fout maken bij de Febo
Alleen de die hards blijven overquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, zo jaag je kijkers weg vooral juist in het begin.
Hihi kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja echt he, ze blaft zelfs zo, en maakt rare geluidjes
Wat betekent febo nou precies?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De regie/achter waar medewerkers zittenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:39 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Wat betekent febo nou precies?
#newhere
Onze naam voor de productie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:39 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
#newhere
Bij een andere RLS konden ze "achter"een kroketje eten. Daar komt de naam febo vandaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:39 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
#newhere
Whahaha okequote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij een andere RLS konden ze "achter"een kroketje eten. Daar komt de naam febo vandaan.
afkorting ferdinand bol straat /Amsterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:42 schreef Plantkracht het volgende:
Maar staat voor/afgeleid van? Tis multi interpreteerbaar 🤣
FeBo is een Nederlandse snack keten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:42 schreef Plantkracht het volgende:
Maar staat voor/afgeleid van? Tis multi interpreteerbaar 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat laatste wist ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
FeBo is een Nederlandse snack keten.
De naam komt van Ferdinand Bolstraat waar de eerste vesting zat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef rinardo het volgende:
Voor mensen die geen streams hebben om wat voor reden dan ook, er is een twitch link
weet niet of het mag dus onder spoilerDat is iets voor @mario390 denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je verstaat er echt geen zak vanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Wat een herrie.....geen gesprek van te maken.
Niet te doen dit...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Wat een herrie.....geen gesprek van te maken.
Ik probeer het straks nog wel een keer als ze in hun after dinner dip zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee je verstaat er echt geen zak van
yep hier ookquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]yup, dat is de exit trigger voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |