goed planquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:17 schreef Benny het volgende:
Kunnen we een shirtje over het hek gooien voor dat vriendje van Dreetje Hazes?
gecremeerde krokettenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed plan
en een doosje ouwe kreketten dr bij
gecremeerde?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed plan
en een doosje ouwe kreketten dr bij
gun ze wat privacyquote:
quote:
Meer omdat ik MichelAngelo hoorde over rijst maken dat het niets voorsteldequote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben er amper water bij
Nou, nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Als je hun enkel hoort en dus niet ziet, klinkt Charlotte net zoals Nawell.
Komt goed uit .. WC is verstopt...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat komt goed uit
allemaal een collon clean vanavond
Dan zullen ze met die verstopte WC toch achter een struik in de tuin moeten gaan sch**ten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat komt goed uit
allemaal een collon clean vanavond
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Als je hun enkel hoort en dus niet ziet, klinkt Charlotte net zoals Nawell.
Ja, Charlotte is nog steeds verticaal in beeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.
Ik ben verleden week overvallen, maar zelfs die crimineel was sympathieker dan Nawellquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al lijkt vooralsnog Charlotte mij wel sympathieker dan Nawell.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben verleden week overvallen, maar zelfs die crimineel was sympathieker dan Nawell
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:27 schreef Benny het volgende:
Van de zijkant lijkt Lindsey wel op een sushi-chef
Dat is opmerkelijk gisteren waren er namelijk nog geen streams dus iemand heeft gelekt...quote:
Zijn gisteren tijdens de tv-uitzending begonnen op streams.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk gisteren waren er namelijk nog geen streams dus iemand heeft gelekt...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Is er nu op allebei de streams hetzelfde te zien. Als ik van streams wissel zie ik hetzelfde
Maar dat was toch na de challenges van eerder op die dag die wij niet nog niet konden zien, als we ze hadden kunnen zien natuurlijk met SL's.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn gisteren tijdens de tv-uitzending begonnen op streams.
Alles wat daarvoor is gebeurt uiteraard niet gezien, maar het wordt af en toe wel besproken door de bewoners.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat was toch na de challenges van eerder op die dag die wij niet nog niet konden zien, als we ze hadden kunnen zien natuurlijk met SL's.
oke duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Fruit ligt er al vanaf vrijdag aldus Rob...vrijdag zijn ze er dus in gekomen confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |