SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSame shit, different day
SC hopper present
god nu drie klipjes hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik dacht even dat ik in het Wat luister je nu topic terecht was gekomen
Snurkende hond.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik dacht even dat ik in het Wat luister je nu topic terecht was gekomen
Doe danquote:
Zijn allemaal even random toch.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt wel alsof er tussen 10k en 12k nauwelijks getallen bestaan die er een beetje random uitzien![]()
10101
11211
11441
11811
Hoezo random, eindigen allemaal op 1. Allemaal dubbele cijfers.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt wel alsof er tussen 10k en 12k nauwelijks getallen bestaan die er een beetje random uitzien![]()
10101
11211
11441
11811
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook niet gaan slapen met een 12345 op de teller of zo
En oz zijn er iegenlijk heel erg veel getallen die niet kunnen
Jij snapt er sowieso niet erg veel van, is het wel?quote:
Of 23 in een kratjequote:Op zondag 8 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook niet gaan slapen met een 12345 op de teller of zo
En zo zijn er eigenlijk heel erg veel getallen die niet kunnen
Nee klopt ook niet. Je hoeft niet te doen alsof je het beter weet hoor, ik weet precies wat wel en niet klopt.quote:
en beginnen allemaal met een 1quote:Op zondag 8 januari 2023 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo random, eindigen allemaal op 1. Allemaal dubbele cijfers.
"we"quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
In de metro. Htm konden we niet inchecken dus dat was gratis :p
Hoi hoi hoi (Robin van bassie en Adriaan)quote:Op zondag 8 januari 2023 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou was een leuke avond met de buren (en de 2 buurkinderen)Maar na 3x bezoek deze week ben ik wel even klaar sociaal doen en huisvrouw spelen. Nu weer lekker terug naar Foqueville
Ja dat had ik gedaan, zei het tochquote:Op zondag 8 januari 2023 21:21 schreef mschol het volgende:
@:CherryLips kennelijk heeft google wat uitgebreid met dat automatisch aanvullen
ik kon net grammar suggestions, spelling suggestions en autocorrect uitzetten,
writing suggestions stond al uit...
kan je zien bij:
tandwieltje rechts boven, dan "see al settings" en dan opties onder images/ default text style
Eng robotje vond ik datquote:Op zondag 8 januari 2023 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi (Robin van bassie en Adriaan)
Ik wil ook gewoon nietquote:Op zondag 8 januari 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ballie wil gewoon ECHT niet. Nou ja okee, kan.
Nee ik kwam er onlangs achter dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee ben.quote:
Waarmee?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kwam er onlangs achter dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee ben.
Het hele idee van relaties. Dat weet je best.quote:
Krachtige tekstquote:
Hebben ze je een houten hart bezorgd die boefjes?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hele idee van relaties. Dat weet je best.
Welkom thuis in Foquevillequote:Op zondag 8 januari 2023 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou was een leuke avond met de buren (en de 2 buurkinderen)Maar na 3x bezoek deze week ben ik wel even klaar sociaal doen en huisvrouw spelen. Nu weer lekker terug naar Foqueville
klopt maar je wordt, voor mn gevoel, wel als buitenstaander behandeld door sommige mensen..quote:Op zondag 8 januari 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch. Gelukkig mag iedereen doen wat ie zelf wil
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar je wordt, voor mn gevoel, wel als buitenstaander behandeld door sommige mensen..
Ja deze twee herken ik ook wel van vroegerquote:ook dat ik vroeger al riep dat ik geen kinderen mot, gelijk waren er bepaalde personen die dat probeerde te downplayen ofzo, dat ik dat later echt wel wilde, net als een relatie.
overigens was dit bij ons ook zo met bv uitgaan, ik moest en zou meegaan want dan vind je het vast wel leuk
Monkey see, monkey do.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:59 schreef Recce het volgende:
Ze doen 6 januari in de VS (bestorming van het Capitool) even na in Brazilië.
Het buigt nog als het moet.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze je een houten hart bezorgd die boefjes?
Ja en andere vrouwelijke collega's. Altijd dat emotionele gezeik en "zij doet niet aardig tegen mij, dus nu steek ik haar een mes in de rug". Doe gvd gewoon je werk en hou op met zeurenquote:
Ie ging toch wah n moal brommers kiekn?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.
[..]
Ja deze twee herken ik ook wel van vroeger
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.
[..]
Ja deze twee herken ik ook wel van vroeger
Ik hoop niet dat ik die wanstaltige plaat in mijn kop krijg nuquote:
Dat denk nou ook altijd, ook bij mannen, houdt je emotionele smoel en maak je werk af!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en andere vrouwelijke collega's. Altijd dat emotionele gezeik en "zij doet niet aardig tegen mij, dus nu steek ik haar een mes in de rug". Doe gvd gewoon je werk en hou op met zeuren
Het is niet voor iedereen even gemakkelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.
Nou dat weet ik niet. M'n relatie met Gergi is heel goed, maar als het zo was doorgegaan als m'n vorige relaties was ik ook liever single geweest. Want die klootzakken waren niet goed voor m'n gezondheidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.
Nee dat geloof ik niet, lopen overal deksels rond. Nooit geleerd of geen capaciteiten je in het proces te begeven is de key.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt neequote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ie ging toch wah n moal brommers kiekn?
Waarschijnlijk wel. Jammer dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik die wanstaltige plaat in mijn kop krijg nu
je wordt soms nog wel beetje vreemd aangekeken als je het er over hebt maar dat zijn mensen die mij nog niet zo goed kennen; van het downplayen ofzo is geen sprake meer.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zeggen we toch hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, lopen overal deksels rond. Nooit geleerd of geen capaciteiten je in het proces te begeven is de key.
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. M'n relatie met Gergi is heel goed, maar als het zo was doorgegaan als m'n vorige relaties was ik ook liever single geweest. Want die klootzakken waren niet goed voor m'n gezondheid
Ja kan ik me voorstellen, zou dat ook al heel snel spuugzat zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt soms nog wel beetje vreemd aangekeken als je het er over hebt maar dat zijn mensen die mij nog niet zo goed kennen; van het downplayen ofzo is geen sprake meer.
mijn ouders deden wel hun best.. die hadden van mijn kant kennelijk ook wel kleinkinderen gewild
die hielden het het langst vol maar op gegeven moment werd het voor mij een soort taboedingetje tegenover mn ouders, omdat ik het spuugzat was die discussies
Over mij zullen ook geen kamervragen gesteld worden als ik de eeuw haal hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb het denk ik ook niet echt gedurfd, vroeger (zeg zo'n 20 tot 25 jaar geleden. En nu durf ik het eigenlijk ook nog steeds niet. Ik heb al genoeg moeite om mezelf staande te houden in het leven. Dan kan ik denk ik niet de zorg van een ander er bij hebben..
Ja als het op hun voorhoofd stond zou ik ze nooit gedate hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.
Zou die druk er anders echt zijn?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gezeur van mijn vader aan mijn kop. Die snapt denk ik wel, dat ik geen vriendin wil of kan. Opa is ie al van de kinderen van mijn broer, dus is er ook geen druk om onze familie-naam in stand te houden oid...
Als ik geen broer of zus had gehad. Misschien wel, maar dat is glazen bol werk. Dat weet ik gewoon niet...quote:
Maar dan viel je wel steeds op het type.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als het op hun voorhoofd stond zou ik ze nooit gedate hebben natuurlijkDaar kom je ook pas gaandeweg achter.
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.
dat doen mijn zussen en broer al primaquote:Op zondag 8 januari 2023 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gezeur van mijn vader aan mijn kop. Die snapt denk ik wel, dat ik geen vriendin wil of kan. Opa is ie al van de kinderen van mijn broer, dus is er ook geen druk om onze familie-naam in stand te houden oid...
gewoon doenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn versgemaakte pastasaus op het aanrecht laten staan. Die had de vriezer in gemoeten![]()
Zou dat kwaad kunnen?
Dit is wel heel erg darwaniaansquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.
Krijg je als lief goeike kinderen die 50% klootzak zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.
Het zijn wel april-achtige temperaturen buiten dankzij bitterbal.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn versgemaakte pastasaus op het aanrecht laten staan. Die had de vriezer in gemoeten![]()
Zou dat kwaad kunnen?
Melrose placequote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken mensen waar dat wel een dingetje is blijkbaar.
Verwarming staat niet aan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn wel april-achtige temperaturen buiten dankzij bitterbal.
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dan viel je wel steeds op het type.
Jouw schiet losse flodders jongen!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Melrose place
“Your shooting blanks boy!”
Ik heb dat, ik ben de laatste van mijn soort, op de ouderwetse manier bezien dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We leven toch niet in de jaren 50 zegquote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar nu heb je Gergiquote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenDacht slim te zijn, maar nee
Nee gewoon nog erin zettenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou dat kwaad kunnen?
Gewoon weggooien, sowieso is kliekjes bewaren geen mooie levensstandaard.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor voedselvergiftiging
*noteertquote:Op zondag 8 januari 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus als je iets met mijn verjaardag wil doen kun je beter contact zoeken met Hermien en Luciana van de Kiosk op het stationZijn ongeveer de beste vrienden (vriendinnen) die ik in heel Deventer heb
dat kan, dan gewoon doen waarbij jij je prettig voeltquote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, met kliekjes is niks mis. Maar hier twijfel ik over.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon weggooien, sowieso is kliekjes bewaren geen mooie levensstandaard.
waren geen kliekjes volgens mij..quote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die pastasaus zou ik er gewoon nog inzetten als ie vandaag gemaakt is. Melkproducten is een ander verhaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verdomme presteren dan US!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat, ik ben de laatste van mijn soort, op de ouderwetse manier bezien dan.
Hermien is de moeder van Luciana trouwensquote:
Zijn dat de koffie godinnen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus als je iets met mijn verjaardag wil doen kun je beter contact zoeken met Hermien en Luciana van de Kiosk op het stationZijn ongeveer de beste vrienden (vriendinnen) die ik in heel Deventer heb
Dat schijnt aan vrouwen zelf te liggen hč?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenDacht slim te zijn, maar nee
Voedselverspillingquote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmm, okee, ik waag het eropquote:Op zondag 8 januari 2023 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die pastasaus zou ik er gewoon nog inzetten als ie vandaag gemaakt is. Melkproducten is een ander verhaal.
Neuh. Hoewel Luciana zeker wel zou kwalificerenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dat de koffie godinnen?
Des te meer reden om te besluiten om single te blijven voor sommige vrouwen dan tochquote:Op zondag 8 januari 2023 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat schijnt aan vrouwen zelf te liggen hč?
Worrrrrstebroodjes liggen ook dagen ongekoeldquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je flat onderschijten door bedorven gehakt draagt ook niet bij aan een betere wereld
Kliekjes is niet hetzelfde als bedorven etenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je flat onderschijten door bedorven gehakt draagt ook niet bij aan een betere wereld
gehakt is niet zo snel bedorvenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het altijd wel jammer.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Des te meer reden om te besluiten om single te blijven voor sommige vrouwen dan toch
Aanvoelen, of echt voelen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat je kan voelen dat iemand een slecht persoon is?
Ja, lijkt me wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Dat klinkt zeer goed.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had lasagne gemaakten als dessert vienetta ijs
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maarquote:
Gemeld bij de FBI, CIA en het Vaticaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
In de metro. Htm konden we niet inchecken dus dat was gratis :p
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gemeld bij de FBI, CIA en het Vaticaan.
Jawel. Maar vaak moet je daarbij op je eerste ingeving durven vertrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Dan maken die paar uur ook niet meer uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, supermarktgehakt kan zomaar eens jaren oud zijn al.
Ja tuurlijk dat kanquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maar
Ik zie dat binnen een seconde, ik faal daar nooit in, dat is gewoon boerenverstand en flink wat mensenkennis.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Zat je naast Adolf in de metro?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maar
Relativeren kun je leren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan maken die paar uur ook niet meer uit.
Dit is gewoon bangigheidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
net in de metro stapte een man in en hij keek mij aan en kreeg gelijk zo'n naar gevoel in mijn lichaam. En hij ging achter mij zitten en dat gevoel is niet weg gegaan totdat ik de metro uitging
denk juist dat er heel veel zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik geloof niet zo in 'slechte personen'... zijn echt een unicum, echt slechte mensen.
Nee joh gekquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik geloof niet zo in 'slechte personen'... zijn echt een unicum, echt slechte mensen.
Stoerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weg ermee, heb altijd geweigerd kliekjes te bewaren of eten.
waarom?quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.quote:
Jawel, die bestaan er echt wel, kijk naar de autisten die de nazi's gebruikten om hun vieze klusjes op te knappen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd luisteren naar dat gevoel.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
net in de metro stapte een man in en hij keek mij aan en kreeg gelijk zo'n naar gevoel in mijn lichaam. En hij ging achter mij zitten en dat gevoel is niet weg gegaan totdat ik de metro uitging
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar ik weet niet helemaal zeker of dat dan helemaal klopt. Soms hebben mensen gewoon een nare uitstraling, maar valt het verder wel mee.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja bij sommige zie je het gelijk in de ogenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die criminelen, oplichters, aanranders, verkrachters, berovers en moordenaars die er rondlopenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.
Haha dat heb jij helemaal foutquote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij kliekjes eet, met je prinsessengedrag
hij heeft helemaal niks gedaan maar zat de hele tijd op mijn hoede te wachten totdat ik er uit kon. toch raarquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar ik weet niet helemaal zeker of dat dan helemaal klopt. Soms hebben mensen gewoon een nare uitstraling, maar valt het verder wel mee.
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij bent bijna rechercheur.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.
joh,quote:Op zondag 8 januari 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederlandquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die criminelen, oplichters, aanranders, verkrachters, berovers en moordenaars die er rondlopen
Likkikerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een likje van de likkikker. [ afbeelding ]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon isquote:
ja gelukkig welquote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederland
Regelmatig. Zonde om een goede pasta of ovenschotel weg te tyfen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij kliekjes eet, met je prinsessengedrag
Dat maakt niet uit. Een minderheid is nog altijd een flinke groep mensen. Sommigen zijn in en in slecht.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederland
I want it allquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je mensenradar wel erg goed afgesteld zijn.
Ze doet de opleidingquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je mensenradar wel erg goed afgesteld zijn.
Ja daarom zeg ik dus ook: de meeste mensen zijn niet slechtquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een minderheid is nog altijd een flinke groep mensen. Sommigen zijn in en in slecht.
Ja Thailand daar is 80% fout, echt waar.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
had het ook een keer in thailand met iemand die een bar in kwam lopen. Keek mij ook zo aan en ben gelijk opgestaan en weg gegaan
geloof nooit zo in energie ofzo maar misschien bestaat het echt
Evolutie. Onze hersenen zijn gebouwd om in een seconde te bepalen of iemand een gevaar is of niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon is
Weet niet of het je hersenen zijn, misschien een energie die we niet kunnen meten/waarnemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon is
ja dat heb ik welles gelezen op basis van wat moet dat dan zijn. in principe kan je niet aan iemand zien of iemand een slecht of goed persoon is. Vaak zeggen mensen ook die bv zijn opgelicht dat het juist zo'n vriendelijk persoon was en dat ze dit nooit hadden verwachtquote:Op zondag 8 januari 2023 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Evolutie. Onze hersenen zijn gebouwd om in een seconde te bepalen of iemand een gevaar is of niet.
zoiets nooit gehad, hooguit een figuur dat echt oprecht raar doet dat ik iets actiever op mn spullen let maar niet dat ik continue gespannen ben ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
had het ook een keer in thailand met iemand die een bar in kwam lopen. Keek mij ook zo aan en ben gelijk opgestaan en weg gegaan
geloof nooit zo in energie ofzo maar misschien bestaat het echt
Rechercheurs moeten soms ook jaren data analyseren, tis niet dat die ze er zo uitpikken he?quote:
ja denk ik soms ook aan al vind dat toch wel erg zweverigquote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het je hersenen zijn, misschien een energie die we niet kunnen meten/waarnemen.
was dat?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
Was aan de serie The OA begonnen, maar na de eerste aflevering maar afgezet, kreeg er maar een naar gevoel bij
Waarschijnlijk gewoon de onbewuste signalen die je oppikt, iemand houding, blik, geur, uitstraling etc.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik welles gelezen op basis van wat moet dat dan zijn. in principe kan je niet aan iemand zien of iemand een slecht of goed persoon is. Vaak zeggen mensen ook die bv zijn opgelicht dat het juist zo'n vriendelijk persoon was en dat ze dit nooit hadden verwacht
Detective Kwiwi 🧐quote:Op zondag 8 januari 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet tot rechercheur hoor.. was het maar waar
Wist wel dat je dat graag zou willen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet tot rechercheur hoor.. was het maar waar
Ja dit.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets nooit gehad, hooguit een figuur dat echt oprecht raar doet dat ik iets actiever op mn spullen let maar niet dat ik continue gespannen ben ofzo
Ik geloof er ook niet echt in, maar aan de andere kant kan ik sommige dingen niet verklaren en dan denk ik.. ja misschien is er toch iets.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik soms ook aan al vind dat toch wel erg zweverig
Blijkbaar niet, want ik heb geen idee wie die Zweedse rechercheur isquote:Op zondag 8 januari 2023 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist wel dat je dat graag zou willen.
Lees je ook over die Zweedse rechercheur?
@UitStralingquote:Op zondag 8 januari 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon de onbewuste signalen die je oppikt, iemand houding, blik, geur, uitstraling etc.
Ja dacht dat het meer sci-fi was, maar het is volgens mij meer een wazige intense dramaseriequote:
hmm ja nou ja we zijn wel dierenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon de onbewuste signalen die je oppikt, iemand houding, blik, geur, uitstraling etc.
Een echte goede rechercheur zet je in een kroeg met 100 mensen en binnen de kortste tijd zit er een klankbeeld en een eerste observatie van alle mensen aanwezig in het hoofd en dat is dan nog maar de basis en het begin.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rechercheurs moeten soms ook jaren data analyseren, tis niet dat die ze er zo uitpikken he?
ik ook niet, ook collega die bv ivm heup soms niet mag tillen, eigenwijs als wat maar ik zie niet dat die daadwerkelijk flinke pijn heeft en maar stug doorgaat (merk het vaak te laat op om nog streng toe te spreken :p)quote:Op zondag 8 januari 2023 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit.
Maar ik kan andere mensen absoluut niet aflezen.
Boeken van Jo Nesbo over de rechercheur Harry Hole. Aanrader en bloed spannendquote:Op zondag 8 januari 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik heb geen idee wie die Zweedse rechercheur is
Ok Herculequote:Op zondag 8 januari 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een echte goede rechercheur zet je in een kroeg met 100 mensen en binnen de kortste tijd zit er een klankbeeld en een eerste observatie van alle mensen aanwezig in het hoofd en dat is dan nog maar de basis en het begin.
Dat weet ik wel, dat doe ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een echte goede rechercheur zet je in een kroeg met 100 mensen en binnen de kortste tijd zit er een klankbeeld en een eerste observatie van alle mensen aanwezig in het hoofd en dat is dan nog maar de basis en het begin.
Maar even belangrijker. wat heb je gegeten.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:43 schreef bitterbal het volgende:
nou goed wie weet kan je het idd aanvoelen ja
Zou je daar ook stroom mee kunnen opwekken?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het je hersenen zijn, misschien een energie die we niet kunnen meten/waarnemen.
lasagnequote:Op zondag 8 januari 2023 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even belangrijker. wat heb je gegeten.
Ja in basis kan iedereen dat toch wel, hoe kies je anders een leuke betrouwbare levenspartner uit?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:43 schreef bitterbal het volgende:
nou goed wie weet kan je het idd aanvoelen ja
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, dat doe ik ook.
Ik zou een hele goede zijn. Gemiste kans
dat je zo'n naar iemand mee naar huis neemt en je zelf dan ergens op aansluitquote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je daar ook stroom mee kunnen opwekken?
Dan ben je gewoon in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daar loopt en alle mensen beginnen te sissen naar je ineens.
ja als ik dat eens wistquote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in basis kan iedereen dat toch wel, hoe kies je anders een leuke betrouwbare levenspartner uit?
Mjaquote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in basis kan iedereen dat toch wel, hoe kies je anders een leuke betrouwbare levenspartner uit?
door schade en schandequote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op FOK!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, misschien vloeit die slechte energie dan ook wel weg, als je er stroom mee opwekt.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je zo'n naar iemand mee naar huis neemt en je zelf dan ergens op aansluit
Gewoon iedereen afwijzen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde met solliciteren. Met 5min weet ik precies hoe iemand in elkaar zit.
Ik heb een 100% score met goed personeel wat ik heb aangenomen.
En een 100% score met commentaar op mensen die een ander heeft aangenomen maar waar ik bij zat.
Gaan we nogeens een dagje naar Antwerpen ballie?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
ja je hebt er tenminste wel nog iets aan :pquote:Op zondag 8 januari 2023 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien vloeit die slechte energie dan ook wel weg, als je er stroom mee opwekt.
komen daar slechte mensen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we nogeens een dagje naar Antwerpen ballie?
Mja is ook wel persoonlijk en gedeeltelijk afkomst en opvoeding, voor de een is een priester nog maar amper betrouwbaar en de ander geeft blindelings alle vertrouwen aan een Marokkaanse cagefighter.quote:
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderendquote:
Mensen stellen zich er niet voor open. Heeft vertrouwen nodig.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderend
Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelfquote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderend
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelf
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van julliequote:Op zondag 8 januari 2023 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen stellen zich er niet voor open. Heeft vertrouwen nodig.
Nou waar wacht je op.. Wij zijn er klaar voor hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
de rijst voor het huwelijk kan @bitterbal voor zorgen bij dr lokale dealerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, ehm. Ja. Daar komen slechte mensen ja.quote:
Ongezien trouwen? Spannend.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga graag voor de moeilijkste vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Denk dat als ik ingesmeerd met sushi voor de deur sta ik niet heel veel later met een hoop blauwe plekken in de Maas ligquote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezien trouwen? Spannend.
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Dan vliegt ze nog de gordijnen in.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
hehquote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.
LTVDK in ieder geval welquote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Kende ze maar iemand op FOK! waar ze al jarenlang contact mee heeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Nou leg even uit danquote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te wetenquote:
ja bedoel het niet zo twijfelachtig als dat het hier staat :pquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te weten
Nou ja het lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpestquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?#dtv
Wat ben je toch een goudgele rakker.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
gewoon teruglezen, er gaat helemaal niksmis of zoquote:
hoe kom je er nou weer bij dat ik je haatquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me vrij duidelijk![]()
Maar als je bepaalde dingen niet leest dan kun je net doen alsof IK rare dingen zeg. Ja, dat kun je doen.
Ja dat weet ik, zie ook de PIquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel het niet zo twijfelachtig als dat het hier staat :p
waren jullie anders al getrouwd?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpest
married at first sushiquote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid CE, US en ik kun je niet vertrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja huwelijksreisje naar Bora Bora en zulksquote:Op zondag 8 januari 2023 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
waren jullie anders al getrouwd?
Vandaag naar gekeken toevallig, 12K voor een weekjequote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja huwelijksreisje naar Bora Bora en zulks
Beter Bora Bora dan Tora Bora.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
geen geldquote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag naar gekeken toevallig, 12K voor een weekje
Huwlijkspact is toch met elkaar trouwen als he allebei op je 40e nog single bent?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpest
Kan nog altijd.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeeeej dat is niet zo dat weet ik ook welquote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je er nou weer bij dat ik je haat
Goed voor de moraal van werkend Nederland godverdomme, twee werkeloze vunzen op Bora Bora en wij hier maar de kermis draaiende houden in de dreich.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weinig palmbomen daarquote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter Bora Bora dan Tora Bora.
Even gezellig het roze preterwtje weg laten schrapen met een scherpe steen op het dorpsplein.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje AK-47 schieten met wat haatbaarden.
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor de moraal van werkend Nederland godverdomme, twee werkeloze vunzen op Bora Bora en wij hier maar de kermis draaiende houden in de dreich.
En na het eten wat stenen gooien naar een meisje dat met een schuin oog naar een vreemde man keek.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even gezellig het roze preterwtje weg laten schrapen met een scherpe steen op het dorpsplein.
*fixedquote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje AK-47 schieten op wat haatbaarden.
Fijn indommelen met Rob en Arend Jan?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik ga een podcastje luisteren en dan snurken
misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier wil slapen nog niet helemaal lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |