Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelfquote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderend
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelf
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van julliequote:Op zondag 8 januari 2023 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen stellen zich er niet voor open. Heeft vertrouwen nodig.
Nou waar wacht je op.. Wij zijn er klaar voor hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
de rijst voor het huwelijk kan @bitterbal voor zorgen bij dr lokale dealerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, ehm. Ja. Daar komen slechte mensen ja.quote:
Ongezien trouwen? Spannend.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga graag voor de moeilijkste vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Denk dat als ik ingesmeerd met sushi voor de deur sta ik niet heel veel later met een hoop blauwe plekken in de Maas ligquote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezien trouwen? Spannend.
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Dan vliegt ze nog de gordijnen in.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezien trouwen? Spannend.
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
hehquote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.
LTVDK in ieder geval welquote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Kende ze maar iemand op FOK! waar ze al jarenlang contact mee heeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Nou leg even uit danquote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te wetenquote:
ja bedoel het niet zo twijfelachtig als dat het hier staat :pquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te weten
Nou ja het lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpestquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?#dtv
Wat ben je toch een goudgele rakker.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |