Dan ben je gewoon in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daar loopt en alle mensen beginnen te sissen naar je ineens.
ja als ik dat eens wistquote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in basis kan iedereen dat toch wel, hoe kies je anders een leuke betrouwbare levenspartner uit?
Mjaquote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in basis kan iedereen dat toch wel, hoe kies je anders een leuke betrouwbare levenspartner uit?
door schade en schandequote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op FOK!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, misschien vloeit die slechte energie dan ook wel weg, als je er stroom mee opwekt.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je zo'n naar iemand mee naar huis neemt en je zelf dan ergens op aansluit
Gewoon iedereen afwijzen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde met solliciteren. Met 5min weet ik precies hoe iemand in elkaar zit.
Ik heb een 100% score met goed personeel wat ik heb aangenomen.
En een 100% score met commentaar op mensen die een ander heeft aangenomen maar waar ik bij zat.
Gaan we nogeens een dagje naar Antwerpen ballie?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat je kan voelen dat iemand een slecht persoon is?
ja je hebt er tenminste wel nog iets aan :pquote:Op zondag 8 januari 2023 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien vloeit die slechte energie dan ook wel weg, als je er stroom mee opwekt.
komen daar slechte mensen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we nogeens een dagje naar Antwerpen ballie?
Mja is ook wel persoonlijk en gedeeltelijk afkomst en opvoeding, voor de een is een priester nog maar amper betrouwbaar en de ander geeft blindelings alle vertrouwen aan een Marokkaanse cagefighter.quote:
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderendquote:
Mensen stellen zich er niet voor open. Heeft vertrouwen nodig.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderend
Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelfquote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die datingservice van ene CE & US werkt nog niet zo heel denderend
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons eerste project stribbelt een beetje tegen maar als we deze klus geklaard hebben dan volgt de rest vanzelf
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van julliequote:Op zondag 8 januari 2023 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen stellen zich er niet voor open. Heeft vertrouwen nodig.
Nou waar wacht je op.. Wij zijn er klaar voor hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
de rijst voor het huwelijk kan @bitterbal voor zorgen bij dr lokale dealerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, ehm. Ja. Daar komen slechte mensen ja.quote:
Ongezien trouwen? Spannend.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |