Ik heb dat, ik ben de laatste van mijn soort, op de ouderwetse manier bezien dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken mensen waar dat wel een dingetje is blijkbaar.
We leven toch niet in de jaren 50 zegquote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken mensen waar dat wel een dingetje is blijkbaar.
Maar nu heb je Gergiquote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenDacht slim te zijn, maar nee
Nee gewoon nog erin zettenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn versgemaakte pastasaus op het aanrecht laten staan. Die had de vriezer in gemoeten![]()
Zou dat kwaad kunnen?
Gewoon weggooien, sowieso is kliekjes bewaren geen mooie levensstandaard.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor voedselvergiftiging
*noteertquote:Op zondag 8 januari 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus als je iets met mijn verjaardag wil doen kun je beter contact zoeken met Hermien en Luciana van de Kiosk op het stationZijn ongeveer de beste vrienden (vriendinnen) die ik in heel Deventer heb
dat kan, dan gewoon doen waarbij jij je prettig voeltquote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, met kliekjes is niks mis. Maar hier twijfel ik over.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon weggooien, sowieso is kliekjes bewaren geen mooie levensstandaard.
waren geen kliekjes volgens mij..quote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die pastasaus zou ik er gewoon nog inzetten als ie vandaag gemaakt is. Melkproducten is een ander verhaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verdomme presteren dan US!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat, ik ben de laatste van mijn soort, op de ouderwetse manier bezien dan.
Hermien is de moeder van Luciana trouwensquote:
Zijn dat de koffie godinnen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus als je iets met mijn verjaardag wil doen kun je beter contact zoeken met Hermien en Luciana van de Kiosk op het stationZijn ongeveer de beste vrienden (vriendinnen) die ik in heel Deventer heb
Dat schijnt aan vrouwen zelf te liggen hè?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenDacht slim te zijn, maar nee
Voedselverspillingquote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmm, okee, ik waag het eropquote:Op zondag 8 januari 2023 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die pastasaus zou ik er gewoon nog inzetten als ie vandaag gemaakt is. Melkproducten is een ander verhaal.
Neuh. Hoewel Luciana zeker wel zou kwalificerenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dat de koffie godinnen?
Des te meer reden om te besluiten om single te blijven voor sommige vrouwen dan tochquote:Op zondag 8 januari 2023 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat schijnt aan vrouwen zelf te liggen hè?
Worrrrrstebroodjes liggen ook dagen ongekoeldquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je flat onderschijten door bedorven gehakt draagt ook niet bij aan een betere wereld
Kliekjes is niet hetzelfde als bedorven etenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je flat onderschijten door bedorven gehakt draagt ook niet bij aan een betere wereld
gehakt is niet zo snel bedorvenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het altijd wel jammer.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Des te meer reden om te besluiten om single te blijven voor sommige vrouwen dan toch
Aanvoelen, of echt voelen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat je kan voelen dat iemand een slecht persoon is?
Ja, lijkt me wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Dat klinkt zeer goed.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had lasagne gemaakten als dessert vienetta ijs
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maarquote:
Gemeld bij de FBI, CIA en het Vaticaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
In de metro. Htm konden we niet inchecken dus dat was gratis :p
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gemeld bij de FBI, CIA en het Vaticaan.
Jawel. Maar vaak moet je daarbij op je eerste ingeving durven vertrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |