Welkom thuis in Foquevillequote:Op zondag 8 januari 2023 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou was een leuke avond met de buren (en de 2 buurkinderen)Maar na 3x bezoek deze week ben ik wel even klaar sociaal doen en huisvrouw spelen. Nu weer lekker terug naar Foqueville
klopt maar je wordt, voor mn gevoel, wel als buitenstaander behandeld door sommige mensen..quote:Op zondag 8 januari 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch. Gelukkig mag iedereen doen wat ie zelf wil
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar je wordt, voor mn gevoel, wel als buitenstaander behandeld door sommige mensen..
Ja deze twee herken ik ook wel van vroegerquote:ook dat ik vroeger al riep dat ik geen kinderen mot, gelijk waren er bepaalde personen die dat probeerde te downplayen ofzo, dat ik dat later echt wel wilde, net als een relatie.
overigens was dit bij ons ook zo met bv uitgaan, ik moest en zou meegaan want dan vind je het vast wel leuk
Monkey see, monkey do.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:59 schreef Recce het volgende:
Ze doen 6 januari in de VS (bestorming van het Capitool) even na in Brazilië.
Het buigt nog als het moet.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze je een houten hart bezorgd die boefjes?
Ja en andere vrouwelijke collega's. Altijd dat emotionele gezeik en "zij doet niet aardig tegen mij, dus nu steek ik haar een mes in de rug". Doe gvd gewoon je werk en hou op met zeurenquote:
Ie ging toch wah n moal brommers kiekn?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.
[..]
Ja deze twee herken ik ook wel van vroeger
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs nog? Single door het leven gaan is toch best normaal. Ken zoveel mensen die geen partner hebben, of willen.
[..]
Ja deze twee herken ik ook wel van vroeger
Ik hoop niet dat ik die wanstaltige plaat in mijn kop krijg nuquote:
Dat denk nou ook altijd, ook bij mannen, houdt je emotionele smoel en maak je werk af!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en andere vrouwelijke collega's. Altijd dat emotionele gezeik en "zij doet niet aardig tegen mij, dus nu steek ik haar een mes in de rug". Doe gvd gewoon je werk en hou op met zeuren
Het is niet voor iedereen even gemakkelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.
Nou dat weet ik niet. M'n relatie met Gergi is heel goed, maar als het zo was doorgegaan als m'n vorige relaties was ik ook liever single geweest. Want die klootzakken waren niet goed voor m'n gezondheidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 99 procent is het simpelweg niet kunnen krijgen verbloemen met niet willen, laten we niet overal viooltjes en suiker op strooien.
Nee dat geloof ik niet, lopen overal deksels rond. Nooit geleerd of geen capaciteiten je in het proces te begeven is de key.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt neequote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ie ging toch wah n moal brommers kiekn?
Waarschijnlijk wel. Jammer dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik die wanstaltige plaat in mijn kop krijg nu
je wordt soms nog wel beetje vreemd aangekeken als je het er over hebt maar dat zijn mensen die mij nog niet zo goed kennen; van het downplayen ofzo is geen sprake meer.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zeggen we toch hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, lopen overal deksels rond. Nooit geleerd of geen capaciteiten je in het proces te begeven is de key.
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. M'n relatie met Gergi is heel goed, maar als het zo was doorgegaan als m'n vorige relaties was ik ook liever single geweest. Want die klootzakken waren niet goed voor m'n gezondheid
Ja kan ik me voorstellen, zou dat ook al heel snel spuugzat zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt soms nog wel beetje vreemd aangekeken als je het er over hebt maar dat zijn mensen die mij nog niet zo goed kennen; van het downplayen ofzo is geen sprake meer.
mijn ouders deden wel hun best.. die hadden van mijn kant kennelijk ook wel kleinkinderen gewild
die hielden het het langst vol maar op gegeven moment werd het voor mij een soort taboedingetje tegenover mn ouders, omdat ik het spuugzat was die discussies
Over mij zullen ook geen kamervragen gesteld worden als ik de eeuw haal hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb het denk ik ook niet echt gedurfd, vroeger (zeg zo'n 20 tot 25 jaar geleden. En nu durf ik het eigenlijk ook nog steeds niet. Ik heb al genoeg moeite om mezelf staande te houden in het leven. Dan kan ik denk ik niet de zorg van een ander er bij hebben..
Ja als het op hun voorhoofd stond zou ik ze nooit gedate hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.
Zou die druk er anders echt zijn?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gezeur van mijn vader aan mijn kop. Die snapt denk ik wel, dat ik geen vriendin wil of kan. Opa is ie al van de kinderen van mijn broer, dus is er ook geen druk om onze familie-naam in stand te houden oid...
Als ik geen broer of zus had gehad. Misschien wel, maar dat is glazen bol werk. Dat weet ik gewoon niet...quote:
Maar dan viel je wel steeds op het type.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als het op hun voorhoofd stond zou ik ze nooit gedate hebben natuurlijkDaar kom je ook pas gaandeweg achter.
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das mooi maar je valt wel een beetje op klootzakken dan.
dat doen mijn zussen en broer al primaquote:Op zondag 8 januari 2023 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gezeur van mijn vader aan mijn kop. Die snapt denk ik wel, dat ik geen vriendin wil of kan. Opa is ie al van de kinderen van mijn broer, dus is er ook geen druk om onze familie-naam in stand te houden oid...
gewoon doenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn versgemaakte pastasaus op het aanrecht laten staan. Die had de vriezer in gemoeten![]()
Zou dat kwaad kunnen?
Dit is wel heel erg darwaniaansquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.
Krijg je als lief goeike kinderen die 50% klootzak zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de lokale situatie van het kippenhok, eigenlijk zouden vrouwen halverwege hun houdbaarheidsdatum het liefst kinderen met sterke klootzakken maken om ze vervolgens samen op te voeden met een lief goeike.
Het zijn wel april-achtige temperaturen buiten dankzij bitterbal.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn versgemaakte pastasaus op het aanrecht laten staan. Die had de vriezer in gemoeten![]()
Zou dat kwaad kunnen?
Melrose placequote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken mensen waar dat wel een dingetje is blijkbaar.
Verwarming staat niet aan.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn wel april-achtige temperaturen buiten dankzij bitterbal.
Het waren gek genoeg steeds andere types, want door voor een ander type te gaan dacht ik het probleem niet opnieuw te hebbenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dan viel je wel steeds op het type.
Jouw schiet losse flodders jongen!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Melrose place
“Your shooting blanks boy!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |