Hoi hoi hoi (Robin van bassie en Adriaan)quote:Op zondag 8 januari 2023 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou was een leuke avond met de buren (en de 2 buurkinderen)Maar na 3x bezoek deze week ben ik wel even klaar sociaal doen en huisvrouw spelen. Nu weer lekker terug naar Foqueville
Ja dat had ik gedaan, zei het tochquote:Op zondag 8 januari 2023 21:21 schreef mschol het volgende:
@:CherryLips kennelijk heeft google wat uitgebreid met dat automatisch aanvullen
ik kon net grammar suggestions, spelling suggestions en autocorrect uitzetten,
writing suggestions stond al uit...
kan je zien bij:
tandwieltje rechts boven, dan "see al settings" en dan opties onder images/ default text style
Eng robotje vond ik datquote:Op zondag 8 januari 2023 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi (Robin van bassie en Adriaan)
Ik wil ook gewoon nietquote:Op zondag 8 januari 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ballie wil gewoon ECHT niet. Nou ja okee, kan.
Nee ik kwam er onlangs achter dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee ben.quote:
Waarmee?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kwam er onlangs achter dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee ben.
Het hele idee van relaties. Dat weet je best.quote:
Krachtige tekstquote:
Hebben ze je een houten hart bezorgd die boefjes?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hele idee van relaties. Dat weet je best.
Welkom thuis in Foquevillequote:Op zondag 8 januari 2023 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou was een leuke avond met de buren (en de 2 buurkinderen)Maar na 3x bezoek deze week ben ik wel even klaar sociaal doen en huisvrouw spelen. Nu weer lekker terug naar Foqueville
klopt maar je wordt, voor mn gevoel, wel als buitenstaander behandeld door sommige mensen..quote:Op zondag 8 januari 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch. Gelukkig mag iedereen doen wat ie zelf wil
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een typetje wiens eierstokjes langzame rondjes weten te draaien op een aardbei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |