Ja ik ga graag voor de moeilijkste vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een avond gratis sushi eten heeft ze afgewezen.
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Denk dat als ik ingesmeerd met sushi voor de deur sta ik niet heel veel later met een hoop blauwe plekken in de Maas ligquote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezien trouwen? Spannend.
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit zo goed het idee dat ik snel doorheb wie wel en wie niet te vertrouwen is
Dan vliegt ze nog de gordijnen in.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst een stel rode panda's kopen, je insmeren met sushi en met je beste glimlach en snaakse blik aanbellen voor een romantisch diner op een bootje.
hehquote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus je haat me. Okee prima. Kan gebeuren.
LTVDK in ieder geval welquote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Kende ze maar iemand op FOK! waar ze al jarenlang contact mee heeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feit dat je dit al zelf weet is al 1-0, genoeg mensen die denken dat ze dat weten maar constant besodemieterd worden in het leven op alle manieren.
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het sneller gaat als ik BB gewoon zelf ten huwelijk vraag ipv al dat geneuzel van jullie
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Nou leg even uit danquote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te wetenquote:
ja bedoel het niet zo twijfelachtig als dat het hier staat :pquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels al wel lang genoeg toch om dat te weten
Nou ja het lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie in het verkeerde topic heeft gepost ofzo, dit volg ik ook niet
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpestquote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn jullie elkaars huwelijkspact?#dtv
Wat ben je toch een goudgele rakker.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt door mijn mensenkennis.
gewoon teruglezen, er gaat helemaal niksmis of zoquote:
hoe kom je er nou weer bij dat ik je haatquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me vrij duidelijk![]()
Maar als je bepaalde dingen niet leest dan kun je net doen alsof IK rare dingen zeg. Ja, dat kun je doen.
Ja dat weet ik, zie ook de PIquote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel het niet zo twijfelachtig als dat het hier staat :p
waren jullie anders al getrouwd?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpest
married at first sushiquote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid CE, US en ik kun je niet vertrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja huwelijksreisje naar Bora Bora en zulksquote:Op zondag 8 januari 2023 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
waren jullie anders al getrouwd?
Vandaag naar gekeken toevallig, 12K voor een weekjequote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja huwelijksreisje naar Bora Bora en zulks
Beter Bora Bora dan Tora Bora.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
geen geldquote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag naar gekeken toevallig, 12K voor een weekje
Huwlijkspact is toch met elkaar trouwen als he allebei op je 40e nog single bent?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden we wel, maar dat heeft corona verpest
Kan nog altijd.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeeeej dat is niet zo dat weet ik ook welquote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je er nou weer bij dat ik je haat
Goed voor de moraal van werkend Nederland godverdomme, twee werkeloze vunzen op Bora Bora en wij hier maar de kermis draaiende houden in de dreich.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weinig palmbomen daarquote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter Bora Bora dan Tora Bora.
Even gezellig het roze preterwtje weg laten schrapen met een scherpe steen op het dorpsplein.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje AK-47 schieten met wat haatbaarden.
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor de moraal van werkend Nederland godverdomme, twee werkeloze vunzen op Bora Bora en wij hier maar de kermis draaiende houden in de dreich.
En na het eten wat stenen gooien naar een meisje dat met een schuin oog naar een vreemde man keek.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even gezellig het roze preterwtje weg laten schrapen met een scherpe steen op het dorpsplein.
*fixedquote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje AK-47 schieten op wat haatbaarden.
Fijn indommelen met Rob en Arend Jan?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik ga een podcastje luisteren en dan snurken
misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier wil slapen nog niet helemaal lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |