Dan maken die paar uur ook niet meer uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, supermarktgehakt kan zomaar eens jaren oud zijn al.
Ja tuurlijk dat kanquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maar
Ik zie dat binnen een seconde, ik faal daar nooit in, dat is gewoon boerenverstand en flink wat mensenkennis.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat je kan voelen dat iemand een slecht persoon is?
Zat je naast Adolf in de metro?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je een naar gevoel krijgt bij die persoon terwijl die nog niets heeft gedaan. bij de aanblik zeg maar
Relativeren kun je leren.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan maken die paar uur ook niet meer uit.
Dit is gewoon bangigheidquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
net in de metro stapte een man in en hij keek mij aan en kreeg gelijk zo'n naar gevoel in mijn lichaam. En hij ging achter mij zitten en dat gevoel is niet weg gegaan totdat ik de metro uitging
denk juist dat er heel veel zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik geloof niet zo in 'slechte personen'... zijn echt een unicum, echt slechte mensen.
Nee joh gekquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik geloof niet zo in 'slechte personen'... zijn echt een unicum, echt slechte mensen.
Stoerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weg ermee, heb altijd geweigerd kliekjes te bewaren of eten.
waarom?quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat je kan voelen dat iemand een slecht persoon is?
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.quote:
Jawel, die bestaan er echt wel, kijk naar de autisten die de nazi's gebruikten om hun vieze klusjes op te knappen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd luisteren naar dat gevoel.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
net in de metro stapte een man in en hij keek mij aan en kreeg gelijk zo'n naar gevoel in mijn lichaam. En hij ging achter mij zitten en dat gevoel is niet weg gegaan totdat ik de metro uitging
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar ik weet niet helemaal zeker of dat dan helemaal klopt. Soms hebben mensen gewoon een nare uitstraling, maar valt het verder wel mee.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja bij sommige zie je het gelijk in de ogenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die criminelen, oplichters, aanranders, verkrachters, berovers en moordenaars die er rondlopenquote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.
Haha dat heb jij helemaal foutquote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh... denk het niet; echte psycho's zijn gelukkig een zeldzaamheid. Denk dat de meeste mensen gewoon een goede inborst hebben, soms rot kunnen doen, soms fouten maken... maar 'slecht'? Nee.
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij kliekjes eet, met je prinsessengedrag
hij heeft helemaal niks gedaan maar zat de hele tijd op mijn hoede te wachten totdat ik er uit kon. toch raarquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar ik weet niet helemaal zeker of dat dan helemaal klopt. Soms hebben mensen gewoon een nare uitstraling, maar valt het verder wel mee.
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelquote:Op zondag 8 januari 2023 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij bent bijna rechercheur.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.
joh,quote:Op zondag 8 januari 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Heb twee keer gehad in de eerste paar seconden dat ik iemand zag, en dat bleek ook zo te zijn.
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederlandquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die criminelen, oplichters, aanranders, verkrachters, berovers en moordenaars die er rondlopen
Likkikerquote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een likje van de likkikker. [ afbeelding ]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon isquote:
ja gelukkig welquote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederland
Regelmatig. Zonde om een goede pasta of ovenschotel weg te tyfen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij kliekjes eet, met je prinsessengedrag
Dat maakt niet uit. Een minderheid is nog altijd een flinke groep mensen. Sommigen zijn in en in slecht.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd in een grote minderheid vergeleken met de rest van Nederland
I want it allquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je mensenradar wel erg goed afgesteld zijn.
Ze doet de opleidingquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je mensenradar wel erg goed afgesteld zijn.
Ja daarom zeg ik dus ook: de meeste mensen zijn niet slechtquote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een minderheid is nog altijd een flinke groep mensen. Sommigen zijn in en in slecht.
Ja Thailand daar is 80% fout, echt waar.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
had het ook een keer in thailand met iemand die een bar in kwam lopen. Keek mij ook zo aan en ben gelijk opgestaan en weg gegaan
geloof nooit zo in energie ofzo maar misschien bestaat het echt
Evolutie. Onze hersenen zijn gebouwd om in een seconde te bepalen of iemand een gevaar is of niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon is
Weet niet of het je hersenen zijn, misschien een energie die we niet kunnen meten/waarnemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is dat precies. Hoe kunnen je hersenen weten voordat die persoon iets heeft gedaan dat het geen goed persoon is
ja dat heb ik welles gelezen op basis van wat moet dat dan zijn. in principe kan je niet aan iemand zien of iemand een slecht of goed persoon is. Vaak zeggen mensen ook die bv zijn opgelicht dat het juist zo'n vriendelijk persoon was en dat ze dit nooit hadden verwachtquote:Op zondag 8 januari 2023 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Evolutie. Onze hersenen zijn gebouwd om in een seconde te bepalen of iemand een gevaar is of niet.
zoiets nooit gehad, hooguit een figuur dat echt oprecht raar doet dat ik iets actiever op mn spullen let maar niet dat ik continue gespannen ben ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
had het ook een keer in thailand met iemand die een bar in kwam lopen. Keek mij ook zo aan en ben gelijk opgestaan en weg gegaan
geloof nooit zo in energie ofzo maar misschien bestaat het echt
Rechercheurs moeten soms ook jaren data analyseren, tis niet dat die ze er zo uitpikken he?quote:
ja denk ik soms ook aan al vind dat toch wel erg zweverigquote:Op zondag 8 januari 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het je hersenen zijn, misschien een energie die we niet kunnen meten/waarnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |