Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.quote:
Wat is een HAP?quote:
Wel goed dat ze er zo dicht op zittenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.
Huisartsenpostquote:
O ja, logisch wel.quote:
ik vroeg mij al af wie ze dan wel een beetje goed helpenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.
Ja ik ben helemaal van de kaart door dit nieuws!quote:
Bedankt makker. Ik loop helaas al mijn hele leven met psychische problematiek die nu even aangesterkt wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal van de kaart door dit nieuws!
On a more serious note; sterkte met wat er dan ook is, virtuele knuffel ouwe reus.
Ik heb geeneens een huisarts.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ekte ekte hebben daar regelmatig contact mee buiten kantooruren
En dan durven ze evengoed nog om meer salaris te vragen!quote:
Jammer, wedstrijden van die man waren gewoon comedy.quote:
vragen staat vrijquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan durven ze evengoed nog om meer salaris te vragen!
Wow eerst ons het WK door de neus boren en dan stoppen, hebben we 2 keer van de Spanjaarden verloren.quote:
Dat is ontzettend kloten, heb daar ook geen enkel advies voor uiteraard maar hopelijk krijg je de juiste hulp om er weer beter mee om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ik loop helaas al mijn hele leven met psychische problematiek die nu even aangesterkt wordt.
Ik leer mezelf en mijn problematiek stukje voor stukje beter kennenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is ontzettend kloten, heb daar ook geen enkel advies voor uiteraard maar hopelijk krijg je de juiste hulp om er weer beter mee om te kunnen gaan.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door onze goede vriendin?
Mijn laatste note is van meer dan een jaar geleden. Ik ben een voorbeeldig user gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laatste note is oktober 2022.
Ik denk een record dat ik mij zo voorbeeldig gedraag.
Mooi. Met je blauwe kleurtje hoor je je ook voorbeeldig te gedragen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van meer dan een jaar geleden. Ik ben een voorbeeldig user geworden
@GGMM heeft je goed onder de duim.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van meer dan een jaar geleden. Ik ben een voorbeeldig user geworden
Wel een beetje een saaie lul ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zie ik dit als goed nieuws.
Ah oké. Jammer dat wij niet kunnen zien waar ze wel van komenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, je laatste notes komen niet van een vrouw.
Als je er eens wel eentje nodig hebt mag je eerst 3 gemeentes gaan afstruinen waar iemand je wil hebben.quote:
Ik wil hem wel even kort aanraken, heel kort.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hier wel Hugo in bezit, wie wil me aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik gok dat je dan boos wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hier wel Hugo in bezit, wie wil me aanraken?
Ik heb nog steeds die in ouderlijk dorp (lol)quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je er eens wel eentje nodig hebt mag je eerst 3 gemeentes gaan afstruinen waar iemand je wil hebben.
Volgens mij hebben nog best wat twintigers / dertigers dat.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die in ouderlijk dorp (lol)
Heb je dik eelt op de handen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik niet, ik gok dat je dan boos wordt.
Webcamdiagnose.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die in ouderlijk dorp (lol)
Nee. Mooie handen en nagels, toch wel een must voor deze aap.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je lotion bedoelt?
Af en toe in de winter omdat m'n scheenbenen jeuken. Ik heb last van een droge huid.
Maar verder niet.
Begint steeds populairder te worden, dus vandaar. Is een app voor het plannen van je taken geloof ik en beter dan bestaande methodes als ik anderen mag geloven. Even meten in hoeverre de werkenden onder ons het in de praktijk gebruikt. Dank heren.quote:
Ik werk toch heul niet. Ben niet gek.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint steeds populairder te worden, dus vandaar. Is een app voor het plannen van je taken geloof ik en beter dan bestaande methodes als ik anderen mag geloven. Even meten in hoeverre de werkenden onder ons het in de praktijk gebruikt. Dank heren.
Oh dan sta ik nu mooi voor lul. Ik zal het onderwerp even veranderen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werk toch heul niet. Ben niet gek.
Als dit het alternatief is heb ik liever dat je doet alsof ik werkquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh dan sta ik nu mooi voor lul. Ik zal het onderwerp even veranderen.
Prins Harry. Zeg het maar jongens.
Peter Gillis, zeg het maarquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh dan sta ik nu mooi voor lul. Ik zal het onderwerp even veranderen.
Prins Harry. Zeg het maar jongens.
@Zipportal is spoorloosquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vergeten te melden welke klok je hebt overtreden.
Nee dat is niet prima.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben nog best wat twintigers / dertigers dat.
Prima toch, als je maar ergens heen kunt gaan.
Het is niet verplicht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik nergens ingeschreven ter compensatie.
En als er in je nieuwe woonplaats geen praktijk is die nieuwe patiënten toelaat?quote:
Dan neem je contact op met je zorgverzekeraar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als er in je nieuwe woonplaats geen praktijk is die nieuwe patiënten toelaat?
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neem je contact op met je zorgverzekeraar.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Manchester City
Ik ben een beetje voetbalmoe.quote:
What happenedquote:
Niks, misschien omdat er elke avond wel ergens gespeeld wordt, dat het op het laatst een beetje gaat vervelen.quote:
Ah ja, wel herkenbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks, misschien omdat er elke avond wel ergens gespeeld wordt, dat het op het laatst een beetje gaat vervelen.
Moet? Nou dat klinkt niet erg vrijquote:
Goated.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 03:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zit nu python te leren en kijk naar
Ik was in 1997 op tv bij de KRO in een voetbalkwis. Derek Bolt was de producent.quote:
RIP Gianluca Vialli. Weer een groot speler dicht bij God. @KingRolandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in 1997 op tv bij de KRO in een voetbalkwis. Derek Bolt was de producent.
Goeiemorgen.
Ik las het net.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
RIP Gianluca Vialli. Weer een groot speler dicht bij God. @:KingRoland
Sorry, ik was even benieuwd naar de mens achter "Wereldgozer".quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Iemand van Deloitte heeft me bekeken op LinkedIn
@:kingroland
ik snap niet waarom gen z of jonge millennials zouden willen werken voor dat soort instantiesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Iemand van Deloitte heeft me bekeken op LinkedIn
@:kingroland
Forum admin @Netsplitter moet de gaten dichtlopen van @Drizzt @Sked @onlogisch @GGMM en hulpje @Coco Dit worden harde gesprekken achter de coulissen, elkaar eens goed de waarheid vertellen. En dan de koppen weer bij elkaar steken en leren van elkaars fouten. Doelstellingen herformuleren, alle stakeholders bij elkaar halen, de stip op de horizon herijken. En daar waar nodig een afscheidstraject starten voor bepaalde teamleden. Het doet pijn om het het te zeggen, maar het is niet anders.quote:
Deze neger buigt wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n fucking lelijk kunstwerk neer te zetten bij je nieuwe rechtbank (Amsterdam)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
wat is templafy nou weer voor troep @:kingroland
quote:Templafy is the content enablement platform in any business enablement stack. The future of work is connected. Work smarter with Templafy. Easy implementation. Maximize productivity.
quote:Inflatie maakt ook döner duurder: "Nuchter betaal ik 4, maar dronken maximaal 6,50 euro"
Er is sprake van een ware dönerinflatie. We weten dat alles duurder wordt, maar de kosten voor bijna alle ingrediënten van een broodje döner zijn al helemaal gestegen. Dat betekent dat ook de rekening voor je broodje döner steeds dikker wordt. "Het is een kwestie van tijd voordat sommige zaken ermee stoppen."
"Zo'n lekker, vers broodje döner dat eigenlijk fucking ranzig is, met knoflooksaus er overheen en een sambaltje. Dag erna lekker aan het schijten. Dat is top aan een broodje döner", zegt een verlekkerd kijkende Amsterdammer die we vragen naar zijn favoriete snack.
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat belangrijks, weten jullie al welke BN'er een hamster in zijn hol gestopt heeft?
Dat geeft niks! Als jij totaal niet geïnteresseerd bent in het belangrijke wereldnieuws, dan ben je daar helemaal vrij in.quote:
Siswet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat belangrijks, weten jullie al welke BN'er een hamster in zijn hol gestopt heeft?
Die zou eerder voor een flink konijn gaan denk ik.quote:
Hier ook kip. Gegrild. Met salade en hete saus.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Dit zijn randstad prijzen in de provincie zonder een beetje stad in de buurt ben je goedkoop uit voor 6,50.quote:
Waar gaat dit over want mijn interesse is gewekt!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Dat begrijp ik, jij wil natuurlijk wel graag op de hoogte zijn van de grote zaken die er spelen op het wereldtoneel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar gaat dit over want mijn interesse is gewekt!
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jij wil natuurlijk wel graag op de hoogte zijn van de grote zaken die er spelen op het wereldtoneel!
https://www.mediacourant.(...)at-het-echt-waar-is/
Mediacourantgodquote:Hamsters zijn niet bedoeld om in een anus te stoppen. Deze knaagdieren kunnen pijn voelen net zoals mensen en andere dieren. Ze hebben bovendien emoties zoals blijdschap, verdriet, boosheid en angst.
Kent u of bent u iemand die hamsters voor dit doel gebruikt? Neem dan contact op met de GGZ.
Ja, die noot vond ik eigenlijk ook het leukste aan het stukje.quote:
Goulashquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Wist je dat er een user is die nooit zijn scrotum scheert?quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er een user is die nooit zijn scrotum scheert?
Beestje!quote:
Bro hoe onthoud je zo'n postquote:
Door iedere keer als ik mijn balzak scheer aan JR te denken.quote:
Hoe vaak scheer jij je?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Door iedere keer als ik mijn balzak scheer aan JR te denken.
Mokergeilquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Bekkenstoot?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje zaad van een maat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
#LoveAndPassionBringGreatThingsquote:
Echt ja? Compenseert flink voor die half bejaarde collegas van hemquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd Sked. Nu dan eindelijk 30?
quote:
Voeg mij maar toe aan die lijst.quote:
Heul nie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik heb promotie gemaakt op d'n FOKs
Wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Voeg mij maar toe aan die lijst.
Geen FAquote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik heb promotie gemaakt op d'n FOKs
Die heeft zich bij de juiste personen ingelikt. Je moet het ook maar allemaal willen héquote:
ongelooflijk he dat hij nou de PR-man is van fokquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft zich bij de juiste personen ingelikt. Je moet het ook maar allemaal willen hé
Stukje rimjob @:wereldgozer
Kijk maar uit voor Nattekatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft zich bij de juiste personen ingelikt. Je moet het ook maar allemaal willen hé
Stukje rimjob @:wereldgozer
daar moet je wel voor uitkijken jaquote:
Heb je nou al antwoord of je in het nieuwe jaar BTC weer in mag?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar moet je wel voor uitkijken ja
levensgevaarlijk
User @Zipportal is nog een tijdje op vakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
OtterGod @:coco @:Zipportal
Geen Benno L bij de otters gelukkig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
OtterGod @:coco @:Zipportal
Jeetje heb geen zin om nu al aan 2028 te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga mijn goede vriend @:zipportal eens opzoeken op vakantie.
3 januari 2028 wordt een mooie dag
Huh wtf? Hoezo. Misschien is Max dan al 7-voudig wereldkampioenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje heb geen zin om nu al aan 2028 te kijken
kartenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh wtf? Hoezo. Misschien is Max dan al 7-voudig wereldkampioen
Katten en F1: allebei zijn het kunsten op zich. Optimale plaatsing van de auto en een goed bandenmanagement is van cruciaal belang voor een succesvolle race.quote:
maar hij heeft een nederlands vlaggetje bij zijn naamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juichen voor Belgen als een trotse Nederlander
Enkel als het uitkomt met zijn aangevraagde Nederlandse paspoort na zijn 18dequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar hij heeft een nederlands vlaggetje bij zijn naam
mag hem nu al nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het uitkomt met zijn aangevraagde Nederlandse paspoort na zijn 18de
Wat ben je redelijk en realistisch vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag hem nu al niet
en hij is nog goed in wat hij doet ook
wat een klootzak
ik deed een LR roleplayquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je redelijk en realistisch vandaag
Hahaatjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zult het dan nu wel even koud hebben
haahahah
Eigenlijk is die gewoon Monaacs inmiddels. Maar boeiend: hij is een Limburger uiteindelijk. Veel meer Limburgs dan Belgisch in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juichen voor Belgen als een trotse Nederlander
Ooit weleens bij een circuit geweest? Coureurs zijn gewoon best wel beasted hoor. Valt ook zeker goed bij de dames.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk is die gewoon Monaacs inmiddels. Maar boeiend: hij is een Limburger uiteindelijk. Veel meer Limburgs dan Belgisch in ieder geval
[..]
Ooit weleens bij een circuit geweest? Coureurs zijn gewoon best wel beasted hoor. Valt ook zeker goed bij de dames.
Maar ja naar mannen in kort broekje kijken is natuurlijk ook hartstikke enig
Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Kip saladequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
snert uit de vriezerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Beasted
Beasted is a word annoying little squeaker fucks use in call of duty when they absolutely destroy you.
Dankjewelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En een dubbelgelukkig Nieuwjaar voor @:GGMM
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
DankjewelJij ook een fijn 2023 toegewenst.
Je was wel pijlsnel met me terugvolgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.
jij ook beste wensen ronquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Kreeg een notificatie en klikte op volg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je was wel pijlsnel met me terugvolgen.
Was zeker leuk, nog een kleine 3 uur vliegen nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:54 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Don. Hopelijk heb je het leuk gehad in Egypte.
Naar NL of ga je verder weg?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was zeker leuk, nog een kleine 3 uur vliegen nu.
Dankje!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna thuis dus. Goede reis nog.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, hoe waren de piramides?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Snorkelen met haaien is spannender.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, hoe waren de piramides?
quote:Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd.
Ik heb wel de copyright op jouw Twitternaamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.
Misschien was het Patricia Paay.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Niet alleen poepen op straat, ook plassen over anderen in het vliegtuig @:Zipportal
[..]
Die schikt niet voor 15000 roepies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Volgens de vrouw barstte de man, toen hij weer enigszins nuchter was, in tranen uit en smeekte hij haar om vooral geen klacht in te dienen. Zijn advocaat stelt dat hij de zaak voor 15.000 roepies (170 euro) heeft geschikt met de vrouw en haar heeft gecompenseerd. Of dat ook echt zo is, is onduidelijk.
Dat ik er zo naast kan zitten!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Patricia is 73 jaar oud helaas
Iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:
dat is netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
@:atypisch net voor de derde keer oprij eerste in battlegrounds
Beterschap maatquote:
Bedankt maat, jij hetzelfde gewenst!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Self defence is een ruim begrip, verder prima dit, scheelt de belastingbetaler weer een hoop kosten.quote:
Egyptequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:54 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Don. Hopelijk heb je het leuk gehad in Egypte.
Goedemorgenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Gefeliciteerd @:sked
GM @:onlogisch
Pamflets in het Gelredomme uitdelen lijkt mij een goede pr-stunt. Nog meer types als @yats in vblquote:Op zondag 8 januari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt één van je eerste taken?
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt één van je eerste taken?
Dan laat ik hem dat doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pamflets in het Gelredomme uitdelen lijkt mij een goede pr-stunt. Nog meer types als @:yats in vbl
Ben benieuwd.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.
[..]
Dan laat ik hem dat doen.
Helaas. Al maakt het mij weinig uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?
Gelukkig kregen wij gewoon nog kerstpakketten en bedrijfsfeestjes als moderator.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?
nu moet het allemaal naar 'de servers'quote:Op zondag 8 januari 2023 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kregen wij gewoon nog kerstpakketten en bedrijfsfeestjes als moderator.
Moet morgen weer werken spijtig he?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu moet het allemaal naar 'de servers'
weet niet, wat zou je anders doen?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet morgen weer werken spijtig he?
Deze maand redelijk wat dagen nachtwerk in Rotterdam anders zou ik je gelijk geven.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet, wat zou je anders doen?
ik heb al een paar jaar maar één dag in de week vrij
(lol)
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze maand redelijk wat dagen nachtwerk in Rotterdam anders zou ik je gelijk geven.
En ach, zzp'er leven toch(jij dan)
Mooi hoe jij in de Feyenoordreeks acteert als stressbal en de persoonlijke aanvallen voor lief neemt om te de-escaleren.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.
volgens mij hoorde ik voor het eerst van bitcoin via ZKHgodquote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.
Ja, de god. Minen op zijn balkonquote:Op zondag 8 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij hoorde ik voor het eerst van bitcoin via ZKHgod
die had in 2014 miners gekocht
Bewezen recept dus voor als je eens niet in slaap kunt vallen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
[ afbeelding ]
1/10
3x keer geprobeerd, 3x in slaap gevallen.
Ik kijk altijd Bob Ross als ik niet kan slapenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewezen recept dus voor als je eens niet in slaap kunt vallen.
Als die man gewoon een wapen had gedragen, dan was dit heel anders afgelopen.quote:
Zullen we afspreken dat je dat woord nog maximaal twee keer per week gebruikt? Voor zaken die echt beasted zijn.quote:
Dit is letterlijk een beest daarentegen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je dat woord nog maximaal twee keer per week gebruikt? Voor zaken die echt beasted zijn.
Dan is dit een goed moment om een van die twee keer te gebruiken.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is letterlijk een beest daarentegen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:03 schreef jarajosefff het volgende:
Louismet matties en die lelijke Truus eerder vandaag aan de lunch
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie lieve schat![]()
![]()
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheidquote:Op zondag 8 januari 2023 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles aan deze video is goed alsof het gewoon zo hoort te zijn.
Heb mijzelf afgeleerd bij alles die vraag te stellen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheid
Vooral om die gast die gewoon rustig de veters aan het strikken is
Ik ga voor echt, anders moeten ze ook nog aan nepbloed gedacht hebben, dat gaat wel erg ver voor zo'n filmpje.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog steeds wel een beetje aan de echtheid
Vooral om die gast die gewoon rustig de veters aan het strikken is
Is dit een of andere diepzinnige tekst die ik niet begrijp?quote:
Fok! lag er telkens uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit een of andere diepzinnige tekst die ik niet begrijp?
De onderzoeker.quote:
Is dit de begrafenis van Pelé?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
In Brazilie zijn ze bezig met hun eigen bestorming
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje het idee dat die servers op hun einde lopen.quote:
O ja, nu ik goed kijk zie ik rookbommen, dat is voor een begrafenis wel wat ongebruikelijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bestorming parlementsgebouw maar zou wel een mooie urn zijn.
Traangas, voor wie niet emotioneel genoeg doet.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, nu ik goed kijk zie ik rookbommen, dat is voor een begrafenis wel wat ongebruikelijk.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Traangas, voor wie niet emotioneel genoeg doet.
Ranzig spulquote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
Als je je door een beetje traangas al terug laat dringen, dan heb je weinig hart voor de zaak.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ranzig spul
Keer goed van moeten kotsen
En door politie die A2 Racer aan het spelen is?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
Als je je door een beetje traangas al terug laat dringen, dan heb je weinig hart voor de zaak.
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleekquote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij supporters zijn ze soms aardig snel met dat spul.
Geloof het direct. Een keer nietsvermoedend uit een kroeg in Groningen gestapt, de Grote Markt op, bleek de politie net voor FC Groningen hooligans dat spul te hebben gebruikt. Tranen en wazig zien, spoelen maar en dan nog best lang last en dat was dan iets wat er al eventjes hing.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleek
Ook echt van een centimeter of 20 zo’n handspuit vol in m’n bek. Een uur lang niks kunnen zien en wekenlang een geïrriteerde huid
Dan spring je toch op de motorkap, die mensen kijken echt nooit films.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En door politie die A2 Racer aan het spelen is?
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleek
Ook echt van een centimeter of 20 zo’n handspuit vol in m’n bek. Een uur lang niks kunnen zien en wekenlang een geïrriteerde huid
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan spring je toch op de motorkap, die mensen kijken echt nooit films.
En ik hielp alleen een handje bij het openmaken van een hek omdat er wat mensen verdrukt werdenquote:
Die zouden gewoon door de voorraam springen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?
Een Itaewon voorkomen dusquote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik hielp alleen een handje bij het openmaken van een hek omdat er wat mensen verdrukt werden
Schwarzenegger vergeten in deze opsomming is een misdaad tegen de mensheid.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?
Lijkt me dat die de auto opgeblazen heeft eer die in de buurt komtquote:Op zondag 8 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schwarzenegger vergeten in deze opsomming is een misdaad tegen de mensheid.
Allemaal op Willis na wellicht. Dit lijkt mij meer een taak voor een type Jackiequote:Op zondag 8 januari 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me dat die de auto opgeblazen heeft eer die in de buurt komt
Daar vragen ze dan ook wel om.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Als ze een politieman gaan lynchen zullen er zo wel doden gaan vallen onder de bolsonaros
[ twitter ]
Volgens mij kijken ze daar sowieso niet echt op een lijk meer of minder. @Tarado ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |