Een warm bad kan je nou eenmaal niet forceren vriend. Verwacht er niet te veel van. Te veel kutusers hier, jij bent mod (lol) en de emoties bij voetbal lopen altijd te hoog op om het water warm te houden. Hoort er een beetje bij en dat accepteren we ook.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klaagt dat het hier lang niet zo'n warm bad is als in DRT. Met posts als deze draag je zelf bij aan de malaise.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer. Ik heb de afgelopen 3 weken mogen ervaren wat voor een warm bad DRT was. Ik had de hoop dat we dit in 2023 ook in deze SC zouden kunnen ervaren
Boek meteen een hotelkamer.quote:
Kutpostquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een warm bad kan je nou eenmaal niet forceren vriend. Verwacht er niet te veel van. Te veel kutusers hier, jij bent mod (lol) en de emoties bij voetbal lopen altijd te hoog op om het water warm te houden. Hoort er een beetje bij en dat accepteren we ook.
De ijskou van hier maakt het water precies zou warm als je in DRT duikt midden in de winter. Beetje zoals in Tenerife zitten op dit moment@:neef_wuppie
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:04 schreef RipCity het volgende:
Lol Nigel de Jong nieuwe directeur voetbal knvb.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Eigenlijk wel vertrouwen maar wel lastig in te schatten met een nieuwe trainer bij Utrecht. En wij zonder Traunergod.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in zondag makker? Loodzware maanden voor de boeg en gewoon Wieffertje in de basis.
Hoe is een live topic met gezamenlijk voor hetzelfde juichen te vergelijken met een SC over de dagelijkse beslommeringen? Oprechte vraagquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een warm bad kan je nou eenmaal niet forceren vriend. Verwacht er niet te veel van. Te veel kutusers hier, jij bent mod (lol) en de emoties bij voetbal lopen altijd te hoog op om het water warm te houden. Hoort er een beetje bij en dat accepteren we ook.
De ijskou van hier maakt het water precies zou warm als je in DRT duikt midden in de winter. Beetje zoals in Tenerife zitten op dit moment@:neef_wuppie
Nee dezequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch niet deze?
[ afbeelding ]
Had je post niet gezien dus dubbel gepost maar onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:04 schreef RipCity het volgende:
Lol Nigel de Jong nieuwe directeur voetbal knvb.
Kan ook alleen maar in. Nederland weer hèiemand die net de studie heeft afgemaakt directeur maken (danwel coach of td). Ze leren het ook nooit.
Maar wel een kleurtje dus komende 5 jaar zitten ze weer goed qua diversiteitsbeleid.
Jij bent de grootste kutuser.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een negatief gedrocht op zijn plaats zetten.quote:
Ik vind Gurney helemaal niet zo'n negatief gedrocht.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een negatief gedrocht op zijn plaats zetten.
alleen zijn gejank over hoe andere mensen zich moeten gedragen vind ik nogal vermoeiendquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Gurney helemaal niet zo'n negatief gedrocht.
Dan zou ik zijn tirades tegen mij maar eens teruglezen. Beginnend bij het vorige topic.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Gurney helemaal niet zo'n negatief gedrocht.
Dat zal vast terecht geweest zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zou ik zijn tirades tegen mij maar eens teruglezen. Beginnend bij het vorige topic.
Even nog een paar dagen van genieten nu ik op vakantie ben.quote:
Welke marathon?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even nog een paar dagen van genieten nu ik op vakantie ben.
Marathon komt eraan. Vanaf maandag KEIHARD trainen. Blijkt dat alcohol je renprestaties niet bepaald bevordert.
Inso zal trots op je zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Deze zondag ga ik naar een kerkdienst dat volledig Engelstalig is.
Mijn God. Wat kut mod ben je toch.quote:
Je kunt je de reis naar NewYork helemaal niet veroorloven.quote:
Afgetroefd door @Paulquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op mij gestemd hebt
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Deze zondag ga ik naar een kerkdienst dat volledig Engelstalig is.
Aldi troep @Zipportalquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Windmolen. Kon wind niet aan. Was-molen.
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik ga een heerlijke pizza nuttigen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
New York is wel ultiem jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt je de reis naar NewYork helemaal niet veroorloven.
Chicken tonight. Lekker de eenvoudige leefquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
UNFOLLOWquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal van mijn niveau zijn makker
@:AFCNiels
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op mij gestemd hebt
@Fok-it zal vast blij zijn dat je hem niet hebt genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.
Nee. Acht de kans ook klein dat ik het ook wil gaan doen.quote:
Kensington is goddelijk naast die Nederlandstalige kotsquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.
Vanmiddag al lekker pittig Indonesisch gegeten. Vandaar dat ik heetgebakerd reageer en met gepeperde opmerkingen kom tegen laffe en flauwe Nederlanders.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier valt geen speld tussen te krijgen. Aldus NU.NL.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal van mijn niveau zijn makker
@:AFCNiels
Die dicht ik nog enige vorm van intelligentie toe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Fok-it zal vast blij zijn dat je hem niet hebt genoemd
Geloof niet dat wat jij eet echt gepeperd isquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag al lekker pittig Indonesisch gegeten. Vandaar dat ik heetgebakerd reageer en met gepeperde opmerkingen kom tegen laffe en flauwe Nederlanders.
Nu witte bolletjes met rosbief. Even in de magnetron opwarmen. Peper en zout. En smelten op de tong.
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kensington is goddelijk naast die Nederlandstalige kots
Zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?
Als je pakken wijn zuipt moet je niks zeggen over smaakquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan isquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Geloof niet dat wat jij eet echt gepeperd is
*nochquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan is
Doordat de F en D naast elkaar staan. Was het eerst mof dat ik typte. Een dronken Tong zou het hebben laten staan.
@Calandquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan is
Doordat de F en D naast elkaar staan. Was het eerst mof dat ik typte. Een dronken Tong zou het hebben laten staan.
Zit er niet in als WAOer.quote:
Alleen als ik anaal genomen ben door Sked. Maar dat gebeurt gelukkig niet te vaak.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
@:lange_lans @:ggmm @:coco @:sked @:iedereen
Neequote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik oordeel niet op inkomen, maar op hoe je als mens bent
Het uitroepreken op de verkeerde plaats. Dus zelfs een genie als TONG is niet feilloos.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.
En toch respecteer ik je. Omdat je het zo eerlijk toegeeft.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.
Zuurkool!quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dank je, dat je er mee eens bent dat ik een briljant genie ben. Beetje dubbel op. Maar met minder doen briljante geniën het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch respecteer ik je. Omdat je het zo eerlijk toegeeft.
Ik ben ook een genie, hopelijk kunnen we elkaar beetje bij beetje leren begrijpen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je, dat je er mee eens bent dat ik een briljant genie ben. Beetje dubbel op. Maar met minder doen briljante geniën het niet.
Descartes dacht, en liep niet hard. W.F Hermans dacht. En had altijd gelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een rondje hardlopen denk ik
Net een mooi topic in KL geopend brother.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ook een genie, hopelijk kunnen we elkaar beetje bij beetje leren begrijpen.
lopen altijd wegquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een rondje hardlopen denk ik
Zit je nou alweer in het buitenland klimaatterrorist?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even nog een paar dagen van genieten nu ik op vakantie ben.
Marathon komt eraan. Vanaf maandag KEIHARD trainen. Blijkt dat alcohol je renprestaties niet bepaald bevordert.
Een ban?quote:
Wow!quote:
Ja eerste 1,5 kilometer wel, dan kom je er eigenlijk nooit lekker inquote:
Die hoeft hier niet te vallen om een beetje gul te zijn voor het nieuwe jaarquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:14 schreef Scrummie het volgende:
@:Sked zit abo's uit te delen alsof het niets is.
Die 30 miljoen was toch in Amersfoort gevallen, niet in Arnhem?
Nou ja zegquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:53 schreef Caland het volgende:
Als Arnhemmers aardig beginnen te doen moet je wantrouwig worden
Jij hebt ook wel een tamelijke good vibe aan je broek hangen.quote:
Ja, Niels is een lieve jongenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een tamelijke good vibe aan je broek hangen.
Man man man wat een drek weer vandaag. Gelukkig ben je morgen weer vergeten wat ik hier heb gezegdquote:
Hallo makker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van hetzelfde!![]()
Laat antwoord beste antwoord.
Met je eerste post bewijs je gelijk alweer waarom jij ook dit jaar weer de beste moderator bent en zal blijven.quote:
Ben jij ook om te kopen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je eerste post bewijs je gelijk alweer waarom jij ook dit jaar weer de beste moderator bent en zal blijven.
Gegroet beste @:onlogisch
Dam heeft ie met jou dus niks te makenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet het maar makker. Forumgebruiker @:Littlerabbit gaat louter voor kwaliteit.
Dank!quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van hetzelfde!![]()
Laat antwoord beste antwoord.
Dam, daar ga je alquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dam heeft ie met jou dus niks te maken
In vrijwel alles behalve mijn liefde voor @onlogisch zijn ongeëvenaarde werk op vrijwillige basis.quote:
Net thuis na een rit van 13 uur.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank!
Ben je nog in het hoge Noorden?
En dan word je op je wenken bediend met een een quote van mij.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In vrijwel alles behalve mijn liefde voor @:onlogisch zijn ongeëvenaarde werk op vrijwillige basis.
[..]
Net thuis na een rit van 13 uur.
Welkom thuis. Dat is een flink ritje.quote:
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?quote:
Stonden als een stel loyale honden voor het raam op mij te wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis. Dat is een flink ritje.
De vogels zullen wel blij zijn om weer een beetje TLC te ontvangen.
Je hebt er geen fuck aan maar verder kun je ads blokkerend dat is winstquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?
Niet ondankbaar hoor ontzettend bedankt!
J
Prijken met de sterquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?
Er liepen weleens andere mensen met een ster.quote:
Bedankt dat je hem verder toelicht.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er liepen weleens andere mensen met een ster.
Eens. Tijd voor een Pasen UI.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem verder toelicht.
En neem eens een andere UI, kerst ligt alweer lang achter ons.
Oja.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem verder toelicht.
En neem eens een andere UI, kerst ligt alweer lang achter ons.
God is een goed mens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat God dat zo heeft gepland.
onlyfans.com/hotnerdycouplegonewildquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:18 schreef Sked het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's van onlo en Pisces
Wist je dat er ook een magazine is van hard gras? Op papier jah, gek he!?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:51 schreef aTypisch het volgende:
jongens
ik moet wat bekennen
ik heb de afgelopen maanden best veel Hard Gras geluisterd
de eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het satire was, die showquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een magazine is van hard gras? Op papier jah, gek he!?
Van een nerdy bord kun je toch niet eten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
onlyfans.com/hotnerdycouplegonewild
Nou, in de IT is best wat te verdienenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van een nerdy bord kun je toch niet eten.
Dikke portefeuille maakt me nog steeds niet hongerig.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, in de IT is best wat te verdienen
Wat maakt jou wel hongerig?quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke portefeuille maakt me nog steeds niet hongerig.
quote:De meisjesnaam Julia is na Emma het meest populair voor meisjes (655 keer gegeven), aldus het jaarlijkse overzicht. 624 meisjes kregen de naam Mila, goed voor de derde plek. Bij de jongens staat Liam op de tweede plek (666 keer gegeven) in de namenlijst. De derde plaats is voor Luca (664 keer). Op de lijst met genderneutrale namen staat op de tweede plaats Isa (377 keer), gevolgd door Bo (305 keer).
Ultieme vrijheidquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/d(...)n-van-2022~a3009d1e/
[..]![]()
Waar gaat jouw voorkeur naar uit @:Pisces29 ? Dan hebben we dat gedeelte vast gehad.
Dit gelooft natuurlijk niemand. Geen Mohammed in de lijst.quote:De meest voorkomende Amsterdamse jongensnamen in 2022:
1. Adam, 65 keer
2. Noah, 49 keer
3. Benjamin, 40 keer
4. Zayn, 36 keer
5. Liam, 33 keer
6. James, 31 keer
7. Luca, 30 keer
8. Alexander, 28 keer
Lucas, 28 keer
Rayan, 28 keer
Mohammeds zijn geen Amsterdammers.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Dit gelooft natuurlijk niemand. Geen Mohammed in de lijst.
huh is isa ook een jongensnaamquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/d(...)n-van-2022~a3009d1e/
[..]![]()
Waar gaat jouw voorkeur naar uit @:Pisces29 ? Dan hebben we dat gedeelte vast gehad.
Ik had een klasgenoot met die naamquote:
Krijg je er soms 2 tegelijk? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot met die naam
Zijn broer had een eettent in de buurt, veel gratis kapsalons gegeten
Nee, dat was ons wat te heftig als lunch, maar dat had ongetwijfeld gekund.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg je er soms 2 tegelijk? Ik vraag dit voor een vriend.
@:afcniels @:littlerabbit
ik ben vorig jaar een keer of 5 in arnhem geweestquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot met die naam
Zijn broer had een eettent in de buurt, veel gratis kapsalons gegeten
Hopelijk heb je het naar je zin gehadquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar een keer of 5 in arnhem geweest
komt wel erg dichtbij zo
zeker, bitcoinstadgodquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het naar je zin gehad
Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker, bitcoinstadgod
https://www.arnhembitcoinstad.nl/
Prachtig, maar die man van de portefeuille ben je even vergeten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat denk je dat een dikke portefeuille kan kopen?
vrijheidgod
Mijn DM staat openquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig, maar die man van de portefeuille ben je even vergeten.
beste wat je kunt doen is rijk trouwenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig, maar die man van de portefeuille ben je even vergeten.
Beste is om niet te trouwenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beste wat je kunt doen is rijk trouwen
de filosofie van @:insomnia_
Oud omaatje trouwen om d'r geld genot.quote:
Ik ken echt niemand die tegenwoordig nog trouwt. Niemand in mijn vriendenkring is getrouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beste wat je kunt doen is rijk trouwen
de filosofie van @:insomnia_
De kerk is in mijn familie ook een groot argument om te trouwen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die tegenwoordig nog trouwt. Niemand in mijn vriendenkring is getrouwd.![]()
Trouwen is voor kappers, Urkers of mensen met eigen onderneming. Of vrouwen die zich die ene dag een prinses willen wanen.
dit is wel echt de meest debiele reden die er isquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die tegenwoordig nog trouwt. Niemand in mijn vriendenkring is getrouwd.![]()
Trouwen is voor kappers, Urkers of mensen met eigen onderneming. Of vrouwen die zich die ene dag een prinses willen wanen.
@KingRoland vindt dit leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
De kerk is in mijn familie ook een groot argument om te trouwen.
En die groep is nog best groot.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is wel echt de meest debiele reden die er is
Het concept is ook mooi, als het verder ook bij je past.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
De kerk is in mijn familie ook een groot argument om te trouwen.
Over open gesproken. M’n tas stond half open en mijn powerbank kreeg wat druppels zeewater cadeau. Hij knippert nu al een dag. Dit komt niet goed meer, toch?quote:
Mij maakt het niet zoveel uit. Maar als mijn vriendin het nou leuk had gevonden zou ik het voor haar wel doen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het concept is ook mooi, als het verder ook bij je past.
Ik denk inderdaad dat je pech hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over open gesproken. M’n tas stond half open en mijn powerbank kreeg wat druppels zeewater cadeau. Hij knippert nu al een dag. Dit komt niet goed meer, toch?Dan gooi ik hem weg.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Over open gesproken. M’n tas stond half open
Idd. Vrijheid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:05 schreef aTypisch het volgende:
beter gewoon horretjes neuken nooit meer werken
Een huwelijk volhouden terwijl de sex bagger is, zou ik nog meer ouderwets vinden. Maar ieder z’n ding.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denken dat dat niet kan als je getrouwd bent is ook wel erg ouderwets he
okequote:Op donderdag 5 januari 2023 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een huwelijk volhouden terwijl de sex bagger is, zou ik nog meer ouderwets vinden. Maar ieder z’n ding.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke
ik heb besloten dat ik klaar ben met dit onderwerp
je kunt mensen blokkerenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een abbo. Buiten het kijken naar notes heb ik geen idee wat ik er mee kan en moet doen.
Je bent van die stomme advertenties afquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een abbo. Buiten het kijken naar notes heb ik geen idee wat ik er mee kan en moet doen.
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
was er maar meer baggerquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaar
Maar ik heb voor hem betaaldquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaar
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent van die stomme advertenties af
Ik zou nooit een adblocker gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.
Met een abo hoeft dat gelukkig ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nooit een adblocker gebruiken.
Echt niet.
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat notes wel een erg eenzijdig beeld laten zien van wat er daadwerkelijk is gebeurd
ik beweer in die post niet wat andersquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijken
Was @aTypisch blauw in het verleden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijken
Toen hij nog @Typisch was inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was @:Atypisch blauw in het verleden?![]()
![]()
Mobiel fokkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.
Notes kan je altijd bekijken broquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
zekerquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was @:Atypisch blauw in het verleden?![]()
![]()
Dat is zeker beastedquote:
Nu wel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier al ff een tijdje geen ABO meer. Toen ik wel ABO had liet ik de ads gewoon aan. Om de FOK!kas te spekken natuurlijk
Ach Skedquote:
FA? Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked probeert hier zijn FA-schap te kopen lijkt het.
Maar jouw abo loopt tot juli.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is @:sked in april ongeveer ook in een gulle bui.
Dan is het zomer, dus dan ben ik dat zekerquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dan bedoel ik dat.
Hopelijk ben je in juli in een gulle bui!
Zomergodquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het zomer, dus dan ben ik dat zeker
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach Sked. Wat MEGA BEASTED
bedankt maat
Maar je krijgt wel crewkorting!quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenkarige bende.
Het sowieso belachelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenkarige bende.
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Helemaal eensquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.
Onwelgevallige meningen lezen op een forum is echt vreselijk hè, ach bijna niet te doen zelfs zo walgelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.
Een optie dat je geblokkeerde users niet meer in citaten ziet zou ook prettig zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
@Tagliano @Frozen-assassin @Bolasie zijn het hier roerend mee eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, geen enkel probleem, maar users die maar door blijven gaan terwijl ze allang weten dat ze fout zitten en dat keer op keer zijn gewoon vervelend, dan is blokkeren wel een goeie optie.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onwelgevallige meningen lezen op een forum is echt vreselijk hè, ach bijna niet te doen zelfs zo walgelijk.
@Danny ga eens aan het werkquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een optie dat je geblokkeerde users niet meer in citaten ziet zou ook prettig zijn
Gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef Sked het volgende:
Ook nog een donatie gedaan
Nou heb ik er wel genoeg van hoor
Nee.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je?
Als dat kon had ik wel meer abonnementen cadeau gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt je geweten ook helemaal niet afkopen
inflatiequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
Ik neem aan dat je lotion bedoelt?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
Notion is een appquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je lotion bedoelt?
Af en toe in de winter omdat m'n scheenbenen jeuken. Ik heb last van een droge huid.
Maar verder niet.
Die app is ook niet bedoeld om te helpen met een droge huid volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan nee.
Ik zie ook niet in hoe een app me gaat helpen met een droge huid.
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Notes kan je altijd bekijken bro
Gebruik jij een dagcrème? @onlogischquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Die app is ook niet bedoeld om te helpen met een droge huid volgens mij
Ik smeer elke dag een beetje aloë vera die ik van Lanzarote heb meegenomen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij een dagcrème? @:onlogisch
Hij zal wel iets van Rituals hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij een dagcrème? @:onlogisch
Ja sinds zondag weer.quote:
Mannen die naar vrouwen ruiken. Afknappertje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal wel iets van Rituals hebben.
Waar denk je dat @Caland naar ruikt?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die naar vrouwen ruiken. Afknappertje.
Ik denk dat user @:Caland dit beter aanpakt.
Ik hoop elke man.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hugo Boss. Mijn lievelings.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar denk je dat @:Caland naar ruikt?
Altijd.quote:
Viel me ook op. Alsof ik alleen maar lukraak kuthoer post.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat notes wel een erg eenzijdig beeld laten zien van wat er daadwerkelijk is gebeurd
Ja maar die Aloe Vera ruikt niet mannelijk.quote:
Dat is ook voor de gezondheid, niet voor de geurquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die Aloe Vera ruikt niet mannelijk.
Heb het twee weken moeten doen. Een gruwel.quote:
Dat vindt mijn vrouw ook nooit prettig als ik thuiskom.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je niet 483x op anoniem was gegaan had ik dit kunnen bevestigenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laatste note is oktober 2022.
Ik denk een record dat ik mij zo voorbeeldig gedraag.
Oh nee, dit las ik anders.quote:
Ik had van 2017 tot ruim 2021 geen notes. Walgelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Is geen offensief, is een klein analytisch gokje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:caland gaat tot nog toe niet echt in op het charmeoffensief he?
Nu nog ? M'n moeke is al een week ziek. Niet ernstig bij jou hoop ik.quote:
Mede mogelijk gemaakt door onze goede vriendin?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben bekend bij zequote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu nog ? M'n moeke is al een week ziek. Niet ernstig bij jou hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |