zekerquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was @:Atypisch blauw in het verleden?![]()
![]()
Dat is zeker beastedquote:
Nu wel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier al ff een tijdje geen ABO meer. Toen ik wel ABO had liet ik de ads gewoon aan. Om de FOK!kas te spekken natuurlijk
Ach Skedquote:
FA? Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked probeert hier zijn FA-schap te kopen lijkt het.
Maar jouw abo loopt tot juli.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is @:sked in april ongeveer ook in een gulle bui.
Dan is het zomer, dus dan ben ik dat zekerquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dan bedoel ik dat.
Hopelijk ben je in juli in een gulle bui!
Zomergodquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het zomer, dus dan ben ik dat zeker
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach Sked. Wat MEGA BEASTED
bedankt maat
Maar je krijgt wel crewkorting!quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenkarige bende.
Het sowieso belachelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het sowieso belachelijk dat je als mod zelf een abbo moet aanschaffenkarige bende.
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Helemaal eensquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je mods niet kan blokkeren in topics waar ze geen mod zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |