Waarom volg je mij niet?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
Emile Ratelband volgt mij. Over gebrek aan kwaliteit gesproken
Ik heb drie tweets,quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Braaf.
Niet dat ik veel twitter op dat account, maar toch.
Ik denk ook zoiets. Kan ook minder zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb drie tweets,
In bijna elf jaar.
Misschien een idee voor als je weer een ban hebt. Lekker Twitter onderkalken met onzin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets. Kan ook minder zijn.
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw niché publiek aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien een idee voor als je weer een ban hebt. Lekker Twitter onderkalken met onzin.
Zo onvriendelijk wilde ik het niet maken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw niché publiek aan.
Je klaagt dat het hier lang niet zo'n warm bad is als in DRT. Met posts als deze draag je zelf bij aan de malaise.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw niché publiek aan.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klaagt dat het hier lang niet zo'n warm bad is als in DRT. Met posts als deze draag je zelf bij aan de malaise.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer. Ik heb de afgelopen 3 weken mogen ervaren wat voor een warm bad DRT was. Ik had de hoop dat we dit in 2023 ook in deze SC zouden kunnen ervaren
Zak in de stront. Rat, stinkend onderkruipsel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnheil.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo onvriendelijk wilde ik het niet maken.
Door jou ? Never nooit niet.quote:
Je volgt mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
Wat een genot dat @:Oriente eindelijk een UI heeft.
En zelfs in het juiste formaat.
Goed héquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
Wat een genot dat @:Oriente eindelijk een UI heeft.
En zelfs in het juiste formaat.
Deze toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan volg ik je. Alleen niet als Sked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |