Diegene zal wel hebben gedacht “snel, binders jatten”.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
Overigens vond iemand het nodig mijn snelbinders te jatten. Wat ben je dan ver gezonken zeg.
Zet die ban maar terug @yvonne als dit het niveau isquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Diegene zal wel hebben gedacht “snel, binders jatten”.
Eens, als je dan toch al de boomer wil uithangen zou ik gewoon fietstassen eraan hangen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
Overigens vond iemand het nodig mijn snelbinders te jatten. Wat ben je dan ver gezonken zeg.
@Scrummie kan jij hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:scrummie kan jij hier meer over vertellen?
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:littlerabbit Els wordt net als Geert gedemoniseerd
Kwaliteit>Kwantiteit makker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:14 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch moet nog wel even werken aan zijn aantal volgers. Erg matige aantallen.
Da's engels voor ; ben je nog steeds boos over dat ritualsgeintje?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands ouwe reus.
Ik ben nooit boosquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's engels voor ; ben je nog steeds boos over dat ritualsgeintje?
Die is genoemd in iemands lijstje. Misschien ben je er gedurende dit jaar wel vanafquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
Emile Ratelband volgt mij. Over gebrek aan kwaliteit gesproken
Maar Emile is nog zo jong en fit, volgens Emile.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is genoemd in iemands lijstje. Misschien ben je er gedurende dit jaar wel vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |