Laat je b12 eens controlerenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Och @:Leandra![]()
Ik heb ook heel vaak blauwe plekken maar geen idee hoe. Laatst telde ik er 7, vooral op mn benen. Of ineens een grote op mn voet. Kijk er niet eens meer van op
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gelijk een stuk ernstiger.
quote:Ik heb ze vrijwel altijd trouwens (en weet vaak niet hoe ik er aan kom), is wel een lipoedeem-dingetje trouwens, snel blauwe plekken.
Ik heb het ook op niet-lipoedeemgebieden.
Ik ben ooit vrij ernstig mishandeld, en 3 maanden later had ik nog een blauwe plek op mijn jukbeen
Heb je arnica in huis? De drankvrorm werd ons toen aangeradenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:24 schreef Nijna het volgende:
Vanmorgen met jongste bij de orthodontist geweest, 1 ondertand moest nu toch maar wat rechter getrokken, dus een of andere constructie eraan. Staat flink onder spanning... kind heeft pijn.
En heeft zo meteen een feestjeparacetamol zit er al in, zometeen maar ibuprofen erbij voordat ze gaat.
Tabletjes heb ik. Helpt dat tegen de spanning?quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je arnica in huis? De drankvrorm werd ons toen aangeraden
Ai, dat is zo'n rotpijn. Het is voor een goed doel, maar prettig is het niet. Hopelijk straks op het feestje wat afleiding.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:24 schreef Nijna het volgende:
Vanmorgen met jongste bij de orthodontist geweest, 1 ondertand moest nu toch maar wat rechter getrokken, dus een of andere constructie eraan. Staat flink onder spanning... kind heeft pijn.
En heeft zo meteen een feestjeparacetamol zit er al in, zometeen maar ibuprofen erbij voordat ze gaat.
Ik kwam er dus pas door een instareel achter dat het blijkbaar zelfs een naam heeft ofzo (al weet ik niet meer wat het was)quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai, dat is zo'n rotpijn. Het is voor een goed doel, maar prettig is het niet. Hopelijk straks op het feestje wat afleiding.
@:Troel ja, meestal wel wat minder vast.
Toen de slotjes onder erin gingen heeft ze ook echt een paar dagen erg veel pijn gehad, dat ze lag te gillen in haar slaap... Dat is op een slaapfeestje geen aanraderquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai, dat is zo'n rotpijn. Het is voor een goed doel, maar prettig is het niet. Hopelijk straks op het feestje wat afleiding.
@:Troel ja, meestal wel wat minder vast.
Ik bouw dan eerst een paar dagen op. Wij noemen de eerste dag menstruatie thuis niet zomaar dumping dayquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:25 schreef Troel het volgende:
Maar nu we het over dat soort dingen hebben.
Hebben jullie ook andere ontlasting tijdens de menstruatie?
Quote even waar ik dat zeg, of stop met je stemmingmakerij om de discussie te ontlopen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef MaJo het volgende:
Alleen de vrouwen die er last van hebben natuurlijk, met een verwijzing van de gynaecoloog. Maar dat antwoord had je vast al verwacht, volgens mij wil je alleen maar stemming maken. Dat blijkt ook wel uit je latere statement over dat wij zeuren dat we te weinig verdienen
Uit onderzoeken blijkt eveneens dat niet zo is, waarbij er dus niet naar (contract) uren gekeken wordt. Maargoed het was een voorbeeld, genoeg mensen met hetzelfde geslacht én dezelfde functie die ook niet hetzelfde krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:48 schreef SQ het volgende:
Overigens krijgen vrouwen per uur natuurlijk minder betaald, dat staat volledig los van de keuze om 24 of 40 uur te werken![]()
Ik zat ook in een team, nog niet zo lang geleden, waarin alle mannen TOEVALLIG 1 vakgroep hoger zaten dan de vrouwenzelfde baan, zelfde werk, en nee de mannen hadden niet meer ervaring of skills ofzo.
Ik zeg niet dat het overal zo is, maar het is wel vaak zo.
Speklap dekt de lading primaquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:34 schreef SQ het volgende:
Kunnen we het woord "schaamlip" niet ook uitfaseren? Mannen hebben toch ook geen schaamzak?
Dat zou inderdaad niet moeten, maar is vaak wel zo. En is inderdaad tamelijk onzin.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt eveneens dat niet zo is, waarbij er dus niet naar (contract) uren gekeken wordt. Maargoed het was een voorbeeld, genoeg mensen met hetzelfde geslacht én dezelfde functie die ook niet hetzelfde krijgen.
For the record het geslacht zou niet op de hoogte van salaris van toepassing moeten zijn, tamelijk onzin imo.
Kan het vragen bij het volgende bloedonderzoekquote:
autsj, flauwvallen ken ik wel, maar gelukkig tot nu toe altijd zacht geland.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:20 schreef Phaidra het volgende:
Mijn zus is een keer door pds flauwgevallen toen ze op de wc zat. Dat leverde ook een gigantisch blauw oog op, en 2 dagen later gingen we op vakantie .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 januari... dus gisteren over 2 weken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Als het daarmee te maken heeft, zal dat toch wel? Weet je al wanneer je voor het eerst onder het mes moet?
Zo, dat schiet lekker op! De laatste loodjes dan nu. Hoop echt dat het je zal helpen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
18 januari... dus gisteren over 2 weken.
Ja, ik begin het spannend te vindenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zo, dat schiet lekker op! De laatste loodjes dan nu. Hoop echt dat het je zal helpen.
Ik schrik steeds weer van de eierprijzen bij ah. Klaagdedaarover tegen een buurvrouw, kwam ze met de kinderboerderij op de proppen die ook eitjes verkoopt. Woon op een steenworp afstand, zo stom dat ik daar nooit aan gedacht heb
Nu 10 grote eieren voor 3,50. Geld komt daar iig goed terecht. Haal ik ze voortaan daar
Dezelfde dag weer naar huis, het is bij een kliniek dus ook geen mogelijkheid tot overnachten zeg maar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:49 schreef Nijna het volgende:
@:Leandra, aftellenmoet je lang blijven of mag je snel na de ingreep weer naar huis?
Begrijpelijk. Tis en blijft een ingreep.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik begin het spannend te vinden
Nee, maar wel dat ik vaker moet. Dat komt door de stof Prostaglandine. Het is heel normaal iig. Ik dacht dat het altijd toeval was, maar dat is het dus nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:25 schreef Troel het volgende:
Maar nu we het over dat soort dingen hebben.
Hebben jullie ook andere ontlasting tijdens de menstruatie?
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik begin het spannend te vinden
Hey, dat is toch waar je ook de bevalling mee op kan wekken? Prostaglandingesen toch?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat ik vaker moet. Dat komt door de stof Prostaglandine. Het is heel normaal iig. Ik dacht dat het altijd toeval was, maar dat is het dus niet
Of het Sugar was, dat weet ik niet. Maar dat het de bevalling ip kan wekken klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:43 schreef BE het volgende:
[..]
Hey, dat is toch waar je ook de bevalling mee op kan wekken? Prostaglandingesen toch?
Was dat niet Sugar die dat uitvond? Oldbies, help eens?
Ik vind het leuk dat je er nog bent!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
https://mycroft.fok.nl/?query=prostaglandinges
Found it!
Sugar in OUD / OUDpuzzel the afterparty!
Of althans, de referentie eraan in haar bevallingsverhaal.
Sjee, blast from the past met al die oldbie namen!![]()
En ik vraag me serieus af hoe sneu het is dat ik hier nog steeds rondhang.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er nog bent!
Sommige andere users kan ik prima missen.
Ik heb ook snel blauwe plekken maar no way dat ik mijn B12 ga laten controleren.quote:
Dat was nog eens leuk meelezen hierquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
[..]Voor we het weten gaan we alle rellen van weleer weer over doen!
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
![]()
Ik ook hoor, ik heb daar echt de puf en het lef niet meer voor. Ik slik het wel in en een dm-etje is zo gestuurd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef SQ het volgende:
Niemand durft het nog voor de schermen. Mezelf incluis. Als ik me teveel erger log ik meestal uit, of ik probeer het onderwerp te veranderen
*duimpje weer intrekt...quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:48 schreef SQ het volgende:
Nja en het is het me vooral ook niet waard om een ander er pijn mee te doen. Iedereen ergert of verwondert zich wel es, maar wat bereik je er mee om dat altijd maar direct terug te koppelen. Voelt niemand zich uiteindelijk beter van.
Ik hoop in elk geval dat mensen zich wel eens aan mij ergeren. Vaak is het totaal uitblijven van een reactie op je post ook wel een goede indicatie![]()
Hahahahahhaquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
Found it!
![]()
Dude.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:49 schreef SQ het volgende:
En daarbij heeft iedereen wel een gebrek.
Behalve @:amaranta natuurlijk
Daarom hou ik zo van jequote:Op donderdag 5 januari 2023 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dude.
Ik zat net te denken hoe verknipt ik eigenlijk ben. Vroeger op school zongen we altijd het smurfenlied. Waar komen jullie toch vandaan… En dan zongen wij altijd: uit de kut van tante sjaan.
Dus net vraagt mijn dochter, waar heb je die chocola vandaan. En ik moest echt echt echt heel erg inhouden om niet te zeggen uit de kut van tante sjaan.
Op de melodie van?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Mijn naam is haas
M'n ballen zijn van kaas
Ze zitten in een blikkie
Onder mn pikkie
En als ik ga neuken
Beginnen ze te jeuken
Mijn naam is haas en m'n ballen zijn van kaas!
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:19 schreef amaranta het volgende:
Suske en piske en tante condomia
Lampik en tampon.
Ik ben beertje Colargol beertje dat kan neuken met mijn dikke berenpik neuk ik alle meisjes dik Pam Pam Pam Pam Pam 12345 heb je weer een lekker wijf 5678 ik heb er weer een paar verkracht
🙈
Je mee naar Frankrijk Frankrijk is zo leuk, daar wordt de hele hele dag gequote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
Constatinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes in hun blote ga….
Ik weet het even niet meer
Neushoorntjes vangen in het hoge rietquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je mee naar Frankrijk Frankrijk is zo leuk, daar wordt de hele hele dag ge
Lampik en Sexbom was het hierquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:19 schreef amaranta het volgende:
Suske en piske en tante condomia
Lampik en tampon.
Ik ben beertje Colargol beertje dat kan neuken met mijn dikke berenpik neuk ik alle meisjes dik Pam Pam Pam Pam Pam 12345 heb je weer een lekker wijf 5678 ik heb er weer een paar verkracht
🙈
Waar is Ronnie als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:28 schreef BE het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet
De jongens knijpen de meiden in hun blote…
Tita tovenaar heeft een lange sik
Tussen zijn benen hangt een lange…
Pikken is verboden, stelen mag je niet
Dit is het einde van ons beschaafde lied
Ja… oh wat deed dat zeer.. ff graven maar heel inde verte gaat er een belletje rinkelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik was op zoek naar nog zo’n vage tekst (iets met ‘oh, wat deed dat zeer’ uit een heer raar kinderliedje) en ik loop ineens hier tegenaan!
[ afbeelding ]
Moussy, Macka66 recentelijk. De andere twee weet ik uit m’n hoofd zo niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:32 schreef Lemijn het volgende:
Ik klikte op dat linkje over prostaglandinges en klikte door en door en toen werd ik helemaal terug in de tijd gezogen. Maar ik kwam ook in 1 topic 4 vrouwen met in memoriam tegen bij hun naam, ik wist dat allemaal wel maar wat bizar en triest toch ook. En ook best veel overleden kinderen….
Ja, ik zag ze idd ook…quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:32 schreef Lemijn het volgende:
Ik klikte op dat linkje over prostaglandinges en klikte door en door en toen werd ik helemaal terug in de tijd gezogen. Maar ik kwam ook in 1 topic 4 vrouwen met in memoriam tegen bij hun naam, ik wist dat allemaal wel maar wat bizar en triest toch ook. En ook best veel overleden kinderen….
Somethingsomething was gevallen, van de zolder op zijn vallen, oooo wat deed dat zeer!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja… oh wat deed dat zeer.. ff graven maar heel inde verte gaat er een belletje rinkelen
Kleuter las met mij een boek en daarin stond geloof ik ‘Ja, nou en?’quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:16 schreef SQ het volgende:
SQ tegen kinderen: "waar halen jullie toch al die vuile woorden vandaan"
Kinderen: "eh... van jou mama. "
SQ: "Oh ja. Kut."
Trip down to memorylane ❤️quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
Found it!
![]()
Die kende ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dude.
Ik zat net te denken hoe verknipt ik eigenlijk ben. Vroeger op school zongen we altijd het smurfenlied. Waar komen jullie toch vandaan… En dan zongen wij altijd: uit de kut van tante sjaan.
Dus net vraagt mijn dochter, waar heb je die chocola vandaan. En ik moest echt echt echt heel erg inhouden om niet te zeggen uit de kut van tante sjaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die zongen wij ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Seabert, ook al is ie klein,
neuken vindt ie fijn,
maar z'n pikkie is te klei-hein!!
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
QFTquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:55 schreef Phaidra het volgende:
Als mijn kinderen ineens zeggen “Ik ken een leuke mop!” (en dat is vaak), moet ik me ook inhouden om niet heel hard te roepen:
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP!!
Zo kinderachtiglollig van mezelf. Maar ik moet er elke keer om grinniken.
Ga je mee naar Frankrijk,quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:28 schreef BE het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet
De jongens knijpen de meiden in hun blote…
Tita tovenaar heeft een lange sik
Tussen zijn benen hangt een lange…
Pikken is verboden, stelen mag je niet
Dit is het einde van ons beschaafde lied
Lees je eigen post maar even terug, dan zie je het zelf welquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Quote even waar ik dat zeg, of stop met je stemmingmakerij om de discussie te ontlopen.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
Found it!
![]()
en in dezelfde Categorie "hoe dichter bij de nul, des te strakker om je lul "quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Wij riepen alleen rekt het niet dan scheurt het wel.
Gut ja, dit wordt een heel andere babytijd zonder ruzie over AP of UP en lang tenen over borstvoedingquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
![]()
En toen kwam er een Sievert in mijn klasquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Seabert, ook al is ie klein,
neuken vindt ie fijn,
maar z'n pikkie is te klei-hein!!
Men las hier dan ook niet mee vanwege de kinderen. Ik kwam altijd als ik me weer es lekker wilde ergeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was totaal ongeïnteresseerd in kinderen voor ik er zelf aan begon, dus ik heb al die ouwe shit heerlijk gemist.
Ja dit doe ik ook altijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:55 schreef Phaidra het volgende:
Als mijn kinderen ineens zeggen “Ik ken een leuke mop!” (en dat is vaak), moet ik me ook inhouden om niet heel hard te roepen:
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP!!
Zo kinderachtig van mezelf. Maar ik moet er elke keer om grinniken.
Ach, arme knul!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 06:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En toen kwam er een Sievert in mijn klas
Nee, want het staat er simpelweg niet. Slap excuus hoor, en er is best een interessante discussie over te voeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees je eigen post maar even terug, dan zie je het zelf wel
Misschien even in NWS kijken, is het een paar maal geprobeerd. Niet heel interessant, vaak, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, want het staat er simpelweg niet. Slap excuus hoor, en er is best een interessante discussie over te voeren.
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er nog bent!
Sommige andere users kan ik prima missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |