Kleuter las met mij een boek en daarin stond geloof ik ‘Ja, nou en?’quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:16 schreef SQ het volgende:
SQ tegen kinderen: "waar halen jullie toch al die vuile woorden vandaan"
Kinderen: "eh... van jou mama. "
SQ: "Oh ja. Kut."
Trip down to memorylane ❤️quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
https://mycroft.fok.nl/?query=prostaglandinges
Found it!
Sugar in OUD / OUDpuzzel the afterparty!
Of althans, de referentie eraan in haar bevallingsverhaal.
Sjee, blast from the past met al die oldbie namen!![]()
En ik vraag me serieus af hoe sneu het is dat ik hier nog steeds rondhang.![]()
![]()
Die kende ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dude.
Ik zat net te denken hoe verknipt ik eigenlijk ben. Vroeger op school zongen we altijd het smurfenlied. Waar komen jullie toch vandaan… En dan zongen wij altijd: uit de kut van tante sjaan.
Dus net vraagt mijn dochter, waar heb je die chocola vandaan. En ik moest echt echt echt heel erg inhouden om niet te zeggen uit de kut van tante sjaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die zongen wij ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Seabert, ook al is ie klein,
neuken vindt ie fijn,
maar z'n pikkie is te klei-hein!!
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
Constatinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes in hun blote ga….
Ik weet het even niet meer
QFTquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:55 schreef Phaidra het volgende:
Als mijn kinderen ineens zeggen “Ik ken een leuke mop!” (en dat is vaak), moet ik me ook inhouden om niet heel hard te roepen:
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP!!
Zo kinderachtiglollig van mezelf. Maar ik moet er elke keer om grinniken.
Ga je mee naar Frankrijk,quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
Constatinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes in hun blote ga….
Ik weet het even niet meer
Dit dusquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:28 schreef BE het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet
De jongens knijpen de meiden in hun blote…
Tita tovenaar heeft een lange sik
Tussen zijn benen hangt een lange…
Pikken is verboden, stelen mag je niet
Dit is het einde van ons beschaafde lied
Lees je eigen post maar even terug, dan zie je het zelf welquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Quote even waar ik dat zeg, of stop met je stemmingmakerij om de discussie te ontlopen.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
https://mycroft.fok.nl/?query=prostaglandinges
Found it!
Sugar in OUD / OUDpuzzel the afterparty!
Of althans, de referentie eraan in haar bevallingsverhaal.
Sjee, blast from the past met al die oldbie namen!![]()
En ik vraag me serieus af hoe sneu het is dat ik hier nog steeds rondhang.![]()
![]()
en in dezelfde Categorie "hoe dichter bij de nul, des te strakker om je lul "quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Wij riepen alleen rekt het niet dan scheurt het wel.
Gut ja, dit wordt een heel andere babytijd zonder ruzie over AP of UP en lang tenen over borstvoedingquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
[..]Voor we het weten gaan we alle rellen van weleer weer over doen!
![]()
En toen kwam er een Sievert in mijn klasquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Seabert, ook al is ie klein,
neuken vindt ie fijn,
maar z'n pikkie is te klei-hein!!
Men las hier dan ook niet mee vanwege de kinderen. Ik kwam altijd als ik me weer es lekker wilde ergeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was totaal ongeïnteresseerd in kinderen voor ik er zelf aan begon, dus ik heb al die ouwe shit heerlijk gemist.
Ja dit doe ik ook altijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:55 schreef Phaidra het volgende:
Als mijn kinderen ineens zeggen “Ik ken een leuke mop!” (en dat is vaak), moet ik me ook inhouden om niet heel hard te roepen:
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP!!
Zo kinderachtig van mezelf. Maar ik moet er elke keer om grinniken.
Ach, arme knul!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 06:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En toen kwam er een Sievert in mijn klas
Nee, want het staat er simpelweg niet. Slap excuus hoor, en er is best een interessante discussie over te voeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees je eigen post maar even terug, dan zie je het zelf wel
Misschien even in NWS kijken, is het een paar maal geprobeerd. Niet heel interessant, vaak, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, want het staat er simpelweg niet. Slap excuus hoor, en er is best een interessante discussie over te voeren.
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er nog bent!
Sommige andere users kan ik prima missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |