Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik begin het spannend te vinden
Hey, dat is toch waar je ook de bevalling mee op kan wekken? Prostaglandingesen toch?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat ik vaker moet. Dat komt door de stof Prostaglandine. Het is heel normaal iig. Ik dacht dat het altijd toeval was, maar dat is het dus niet
Of het Sugar was, dat weet ik niet. Maar dat het de bevalling ip kan wekken klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:43 schreef BE het volgende:
[..]
Hey, dat is toch waar je ook de bevalling mee op kan wekken? Prostaglandingesen toch?
Was dat niet Sugar die dat uitvond? Oldbies, help eens?
Ik vind het leuk dat je er nog bent!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
https://mycroft.fok.nl/?query=prostaglandinges
Found it!
Sugar in OUD / OUDpuzzel the afterparty!
Of althans, de referentie eraan in haar bevallingsverhaal.
Sjee, blast from the past met al die oldbie namen!![]()
En ik vraag me serieus af hoe sneu het is dat ik hier nog steeds rondhang.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er nog bent!
Sommige andere users kan ik prima missen.
Ik heb ook snel blauwe plekken maar no way dat ik mijn B12 ga laten controleren.quote:
Dat was nog eens leuk meelezen hierquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
[..]Voor we het weten gaan we alle rellen van weleer weer over doen!
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BE het volgende:
[..]Voor we het weten gaan we alle rellen van weleer weer over doen!
![]()
Ik ook hoor, ik heb daar echt de puf en het lef niet meer voor. Ik slik het wel in en een dm-etje is zo gestuurd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef SQ het volgende:
Niemand durft het nog voor de schermen. Mezelf incluis. Als ik me teveel erger log ik meestal uit, of ik probeer het onderwerp te veranderen
*duimpje weer intrekt...quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:48 schreef SQ het volgende:
Nja en het is het me vooral ook niet waard om een ander er pijn mee te doen. Iedereen ergert of verwondert zich wel es, maar wat bereik je er mee om dat altijd maar direct terug te koppelen. Voelt niemand zich uiteindelijk beter van.
Ik hoop in elk geval dat mensen zich wel eens aan mij ergeren. Vaak is het totaal uitblijven van een reactie op je post ook wel een goede indicatie![]()
Hahahahahhaquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef BE het volgende:
Leuk om terug te lezen:
https://mycroft.fok.nl/?query=prostaglandinges
Found it!
Sugar in OUD / OUDpuzzel the afterparty!
Of althans, de referentie eraan in haar bevallingsverhaal.
Sjee, blast from the past met al die oldbie namen!![]()
En ik vraag me serieus af hoe sneu het is dat ik hier nog steeds rondhang.![]()
![]()
Dude.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:49 schreef SQ het volgende:
En daarbij heeft iedereen wel een gebrek.
Behalve @:amaranta natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |