Deze vind ik ook helemaal prima!quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:42 schreef Farenji het volgende:
Ik vind deze "Dutch weed burger" erg lekker. Niet te koop in de AH waar ik normaal kom maar bij een andere vestiging in nota bene dezelfde straat wel. Goede structuur, niet te vlees-achtig en lekkere hartige en complexe smaak, door het zeewier dat erin zit.
[ afbeelding ]
Oeh ja! Ik ben helemaal fan van die mango juistquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Die nieuwe LUVE-yoghurt bij de AH is echt lekker! De straciatella sowieso, de mango is naar mijn mening wat te zuur.
Ik vind die heel erg lekker. Is helaas alleen niet vegan, zit 'echte' kaas in... Vandaar dat hij ook zo lekker isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef eudaemonia het volgende:
Iemand ervaring met de champignonburger van de LIDL? Smaakt die een beetje?
[ afbeelding ]
Ik heb die van picnic ooit gekocht en zelden zo’n spijt gehad. Die van de AH is wel oke. Heb je niks aan verder maar goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef eudaemonia het volgende:
Iemand ervaring met de champignonburger van de LIDL? Smaakt die een beetje?
[ afbeelding ]
Laatst ook voor het eerst geprobeerd. De stracciatella en de bosbes. De bosbes vond ik in principe nog wel voor herhaling vatbaar, maar niet meer dan dat. De stracciatella vond ik zelf juist niet lekker genoeg voor nog een keer. Ik vond die sowieso te zoet qua smaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Die nieuwe LUVE-yoghurt bij de AH is echt lekker! De straciatella sowieso, de mango is naar mijn mening wat te zuur.
Soort nep-nep-nep burger dusquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind die heel erg lekker. Is helaas alleen niet vegan, zit 'echte' kaas in... Vandaar dat hij ook zo lekker is![]()
Ik 'ken' ze, maar nooit gegeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vorige week twee zakken Lazy Vegan gescoord in de bonus bij AH. Heb het nog niet geprobeerd.
Hier al ervaringen?
Ik heb de Tikka Masala liggen.
Mja ik vind ze een beetje een gek smaakje hebben maar ben soms ook te ongeduldig met dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vorige week twee zakken Lazy Vegan gescoord in de bonus bij AH. Heb het nog niet geprobeerd.
Hier al ervaringen?
Ik heb 3 versies in de vriezer liggen maar moet ze nog proberen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Hier al ervaringen?
Oh, die ziet er appetijtelijk uit!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja ik vind ze een beetje een gek smaakje hebben maar ben soms ook te ongeduldig met dat soort dingenEen beetje funky?
Ik heb de pasta pesto en de risotto geprobeerd, maar vind persoonlijk de iglo lekkerder en zie (omdat ik opzocht welke smaken ik had gehad van Lazy Vegan) dat die ook weer een nieuwe hebben
[ afbeelding ]
Ik heb altijd de Thai Green Curry in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Hier al ervaringen?
Die is inderdaad prima. Ik ben ook wel benieuwd naar de mango.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:24 schreef Hupje het volgende:
De vegan chocolade mousse van Vemondo (Lidl) vonden wij hier lekker. Er is ook passievrucht mango mousse, die gaan we nog proberen.
De mango is ook primaquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die is inderdaad prima. Ik ben ook wel benieuwd naar de mango.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |