SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
hey hey ik was netjes post 301quote:
"an intoxicated woman."quote:Op maandag 2 januari 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
High tech spionage apparatuur gevonden in een auto in de buurt van Koerdische wijken in Parijs... Bij spionage denk je normaal aan Mossad en de CIA maar nu is het wellicht de Turkse inlichtingendienst. Of zijn het de Russen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Nogal mager bewijs, er zijn wel meer mensen eens bezopen dan alleen Russen. Gezien de locatie lijkt me de Turkse inlichtingendienst de primaire verdachte.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:29 schreef Shotty het volgende:
[..]
"an intoxicated woman."
een bezopen inlichtingenmedewerker met verouderde spullen. klink inderdaad als Russisch.
Mokerdom, zogezegdquote:Op maandag 2 januari 2023 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die jongen is slim genoegdoeningen Kremlin verhaal vol te houden, anders nemen ze hem te grazen met een moker als hij ooit weer terug moet, maar heeft verder het iq van een grindtegel. De tering.
Die is erg kundig in het mijden van ramenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrouw bij Putin is nu ook al tien keer voorbij gekomen
Duitsland is een zeer twijfelachtige speler in dit geheel.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Wat maakt zo'n tank nou uit vwb het gevoel direct NAVO vs Rusland te hebben?
Denk dat de Duitsers stiekom wat moeite hebben met mogelijke beelden van stukgeschoten Leopards na dat drama met de Turken ... slecht voor de exportquote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Niks. De Duitsers zijn nog bezig met hun Zeitenwende.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Olaf Scholz heeft een complex. In de tijden van de Pruissische keizers kwam het vaker voor dat een lokale opstand in Afrika, Azië etc werd opgelost als de marine een van hun kanonneerboten stuurde om de eigen belangen ter plekke te beschermen. Soms was de dreiging dingen in puin te schieten genoeg, soms niet. Tel daar WO1 en WO2 bij op en het is niet moeilijk om te zien dat Scholz er alles aan doet GEEN oorlog te beginnen. Het liefst zou hij onder het bureau kruipen tot iedereen weg gaat maar hij heeft inmiddels gezien dat niets doen ook niet helpt. Liever voor joker staan met 500 helmen dan verketterd worden als Dark Olav door 100 tanks te sturen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Wat een manier van schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Olaf Scholz heeft een complex. In de tijden van de Pruissische keizers kwam het vaker voor dat een lokale opstand in Afrika, Azië etc werd opgelost als de marine een van hun kanonneerboten stuurde om de eigen belangen ter plekke te beschermen. Soms was de dreiging dingen in puin te schieten genoeg, soms niet. Tel daar WO1 en WO2 bij op en het is niet moeilijk om te zien dat Scholz er alles aan doet GEEN oorlog te beginnen. Het liefst zou hij onder het bureau kruipen tot iedereen weg gaat maar hij heeft inmiddels gezien dat niets doen ook niet helpt. Liever voor joker staan met 500 helmen dan verketterd worden als Dark Olav door 100 tanks te sturen.
Nee joh, Russisch is keihard aan het lijden. Aldus sommige (naïeve) users hier. Ik mocht er niet eens over beginnen.quote:
Dit komt voornamelijk door de opwaartse prijs spiraal van energie (voornamelijk gas) uit Rusland.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee joh, Russisch is keihard aan het lijden. Aldus sommige (naïeve) users hier. Ik mocht er niet eens over beginnen.
Komt deze toename niet voornamelijk door de fors gestegen prijzen van gas en olie? Kraan zou nu aardig dichtgedraaid moeten zijn, dus de cijfers van nu zien er waarschijnlijk totaal anders uit.quote:
En meer vandaag uit het hoofdstuk: GAAT ALLEMAAL TOPPIE IN RUS, voor de fans natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee joh, Russisch is keihard aan het lijden. Aldus sommige (naïeve) users hier. Ik mocht er niet eens over beginnen.
https://www.bloomberg.com(...)n-capped-flows-to-euquote:Gazprom Exports at Lowest This Century on Capped Flows to EU
Deliveries to key markets shrank by 46% in 2022: company data
Gas production fell to 412.6 billion cubic meters, CEO says
Volgens mij wordt die gebruikt voor het in de lucht bijtanken van het toestelquote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
Waarvoor dient die 'paal' aan de voorkant van een helicopter eigenlijk?
[ twitter ]
Kijk maar:quote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef sp3c het volgende:
niet bijtanken, volgens mij meet het de windsnelheid of luchtweerstand ofzoiets
Beetje zwaar uitgevoerde pitotbuisquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef sp3c het volgende:
Het laat zien dat Verhofstadt er weinig kaas van heeft gegeten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geldt ook voor Ruski chopper:quote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef sp3c het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje zwaar uitgevoerde pitotbuis
Zodat je kan zien dat het een mannetje isquote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
Waarvoor dient die 'paal' aan de voorkant van een helicopter eigenlijk?
[ twitter ]
Die is echt veel kleiner dan te zien op het filmpje van 3rr0rquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef sp3c het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk maar:
https://www.google.com/se(...)941&bih=344&dpr=2.55
gaat om de helikopter in de tweet toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Geldt ook voor Ruski chopper:
Blackhawks have a refueling probe for inflight refueling. The PAVEs are used for search and rescue and some SOC missions. They also have special navigation systems including INS, Doppler, and GPS and special secure SATCOM and Have Quick radios. The “nose" is also a FLIR turrent with EO and IR sensors.
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje zwaar uitgevoerde pitotbuis
Is het boordkanon:quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Kijk, hier zie je het beter zitten, lijkt me te kort voor een bijtanklans
en de plek niet heel logisch
[ afbeelding ]
quote:The most ambitious modernization initiative, when it comes to the helicopters used by the Ukrainian Armed Forces, is related to the Mi-24P rotorcraft, which is the backbone of the Ukrainian fleet of the attack helicopters. Mi-24P is a derivative of the Mi-24 helicopter, in which the 12.7 mm machine gun is replaced with a fixed NPU-30 30 mm cannon, mounted on the side.
Slovenie is net zo een rattenland als Servie, die kopen goedkoop olie in en verkopen duur door aan onsquote:
We bedoelden die spriet op de neus. Staat niet op jouw foto overigensquote:Op maandag 2 januari 2023 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het boordkanon:
Als je die twee "pijpen" op de zijkant bedoelt dan.
[..]
[ afbeelding ]
Nee die bij de ruit met drie vinnen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het boordkanon:
Als je die twee "pijpen" op de zijkant bedoelt dan.
[..]
[ afbeelding ]
Als ie een tankvliegtuig ziet, krijgt ie een stijfje.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Kijk, hier zie je het beter zitten, lijkt me te kort voor een bijtanklans
en de plek niet heel logisch
[ afbeelding ]
Die begint juist met het boordkanon, daarom dacht ik dat dat bedoeld werd.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
We bedoelden die spriet op de neus. Staat niet op jouw foto overigens
Zie filmpje van 3rr0r
Nu begin ik te twijfelen maar volgens mij werd er dit bedoeld:quote:Op maandag 2 januari 2023 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die begint juist met het boordkanon, daarom dacht ik dat dat bedoeld werd.
Nice, kogel door de kerkquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef RegularOrange het volgende:
Air data sensor boom .
[ afbeelding ]
Dat zijn afgeschoten rakettenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen maar volgens mij werd er dit bedoeld:
[ afbeelding ]
https://www.historynet.co(...)nship-with-attitude/quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Nice, kogel door de kerk
Mag ik je vragen om het linkje van dit plaatje?
Dankjewelquote:Op maandag 2 januari 2023 21:50 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
https://www.historynet.co(...)nship-with-attitude/
Ergo, de pitot buis.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef RegularOrange het volgende:
Air data sensor boom .
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:02 schreef Bensel het volgende:
Kunnen we het weer hebben over oekraine? De discussie over een specifiek onderdeel kan beter in DEF
nog nieuws van het front nar voren gekomen afgelopen uren?
Jeetje zeurpiet. Jij hebt zelf geen ene moer toegevoegd (de laatste tijd).quote:Op maandag 2 januari 2023 22:02 schreef Bensel het volgende:
Kunnen we het weer hebben over oekraine? De discussie over een specifiek onderdeel kan beter in DEF
Nee een soort blindegeleidestok/voelspriet als de ramen zijn beslagen (want je kunt in de lucht natuurlijk niet even de raampjes openen.quote:
Nee, ik was bang dat die moer tot in de kleinste detail besproken zou worden. Was het een moer met links of rechtsdraaiend schroefdraad?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje zeurpiet. Jij hebt zelf geen ene moer toegevoegd (de laatste tijd).
Beter dit, wat enigszins leerzaam is, dan die domme discussies over nazi’s of nukes.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:02 schreef Bensel het volgende:
Asjeblieft, een linkje naar een interessant artikel met wat duiding van the Washington Post:quote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
taak snel omschakelen op zonnenergiequote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alles brokkelt af en steeds minder middelen het tij te keren.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Asjeblieft, een linkje naar een interessant artikel met wat duiding van the Washington Post:
https://www.washingtonpos(...)gograd-perm-neglect/
Luie linkdump. Zet het zelf maar eens uit een of is begrijpend lezen wat te moeilijk?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Asjeblieft, een linkje naar een interessant artikel met wat duiding van the Washington Post:
https://www.washingtonpos(...)gograd-perm-neglect/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |