Überhaupt absurd dit, Prijs gedraagt zich net zo idioot als het publiek en krijgt toestemming voor zo’n ding.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Door zo'n enorm ding op je hoofd te zetten lok je het totaal ook niet meer uit verder
Denk dat het nooit verboden is geweest eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Überhaupt absurd dit, Prijs gedraagt zich net zo idioot als het publiek en krijgt toestemming voor zo’n ding.
Mentaal onvolwassen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
En dan wel het publiek gaan lopen stoken. Wat een malloot.
Wordt gewoon geschrevenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo kan ie toch niet horen wat zijn score is
Staat ook op een bord, is niet nodig.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo kan ie toch niet horen wat zijn score is
Ja maat. Op tijd naar bed en morgen (denk eigenlijk de hele week) thuiswerkenquote:
Volgens Zjak wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat het nooit verboden is geweest eigenlijk
Ik vind het nog leuker als ie na deze episode er met 1-5 af gaatquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
Maakt me ook eigenlijk geen zak meer uit als Price wint, dit nemen ze me niet meer af
Ja gaat wel weer. Ook een beetje op tijd naar bed hopelijk. Morgen en dinsdag nog vrij gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2023 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja maat. Op tijd naar bed en morgen (denk eigenlijk de hele week) thuiswerken![]()
Jij?
Ohquote:
Nou ja, had je anders verwacht?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:38 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Het is vooral treurig omdat ie daarna wel gaat lopen stoken
Nee absoluut niet, maar dan wordt het wangedrag wel beloond, zou als PDC zijn meteen zeggen het verbod komt weer terugquote:
Preciesquote:Op zondag 1 januari 2023 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Price kan die koptelefoon nu ook niet meer af doen
En de volgende keer als ie zonder opkomt, zal het publiek alleen maar luider zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Die is al naar huisquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En de volgende keer als ie zonder opkomt, zal het publiek alleen maar luider zijn.
Nou ja, daarom dus jaquote:Op zondag 1 januari 2023 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies
Daarom kan die dit nooit meer winnen van het publiek, ook in de toekomst niet
Volgende set heeft ie 'm niet meer op denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft die debiel nou ook nog oordopjes?
Nee hoor, enorm afgevallen trouwensquote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Heeft deze al een infarctje gehad ondertussen?
Jij ook de beste wensen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Chippiegang het volgende:
De beste wensen allemaal hier in dit warme bad
7.32quote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij deze editie van de top2000?
HAHAHAHA ik ben ZO vermaakt. Het ziet er echt echt niet uit dit johquote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 'image that precede unfortunate events'
Dat gaat het niet beter makenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgende set heeft ie 'm niet meer op denk ik
Opgelost.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wilde hem in de OP zetten maar die is al gelocked door @:coco
@:tagliano grijp in
Vind het wel een mooie headerquote:Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wilde hem in de OP zetten maar die is al gelocked door @:coco
@:tagliano grijp in
Ik kijk voor het eerst via ViaPlay, maar wat een vreselijke vrouw is dat. Denkt ook nog dat ze lekker is met haar debiele accent.quote:
Leuk dat je er ook bent vriendquote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst via ViaPlay, maar wat een vreselijke vrouw is dat. Denkt ook nog dat ze lekker is met haar debiele accent.
Maar mensen uit Eindhoven zijn zó leuk!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst via ViaPlay, maar wat een vreselijke vrouw is dat. Denkt ook nog dat ze lekker is met haar debiele accent.
Gepasseerd station voor Gekke Gerwyn.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik price was zou ik nadenken:
Hoe zorg ik ervoor dat ik het publiek achter me heb.
Brabantquote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar mensen uit Eindhoven zijn zó leuk!
Het is een bijzondere jongen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest echt even drie keer kijken wat hier nou staatquote:Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef Nober het volgende:
1-0, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4
3-0, 1-3, 1-3, 1-3, 1-3
3-0, 4-3, 5-6, 6-9, 7-12
[ link | afbeelding ]
Komt zij uit Eindhoven?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze is ook lekker.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De meeste welquote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk ook buikpijn van het lachen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:44 schreef Kopiko het volgende:
Ben benieuwd naar de mening van MVG over de koptelefoon.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op zondag 1 januari 2023 21:44 schreef Kopiko het volgende:
Flinke pijn danquote:Op zondag 1 januari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk ook buikpijn van het lachen.
Die lacht zich dood in de ingooi ruimtequote:Op zondag 1 januari 2023 21:44 schreef Kopiko het volgende:
Die zit lekker te gourmettenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk ook buikpijn van het lachen.
Dit denk ik wel jaquote:Op zondag 1 januari 2023 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Je zou bijna denken dat Price wereldkampioen werd toen er géén publiek was.
Alleen nog met het hoofd naar het bord staanquote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is meer iets voor schakers.quote:
Anne-Marie is leuk man. En lekkerquote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zjak heeft nu eenmaal een bepaalde mening over Price en gaat daar van zijn leven nooit meer van af wijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:46 schreef Szura het volgende:
Ja maar Zjak, Price heeft het er zelf naar gemaakt
picsquote:Op zondag 1 januari 2023 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Anne-Marie is leuk man. En lekker
Wanneer doen we dat ooit!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga vaker dit plaatje gebruiken als jullie gemene grapjes maken over mij
Daar gaat niemand aan voorbijquote:Op zondag 1 januari 2023 21:48 schreef Zorro het volgende:
Price dit Price dat
Maar intussen voorbij gaan aan hoe geweldig Clemens staat te speren
Dat gun ik Price wel maar de rest van de wereld nietquote:Op zondag 1 januari 2023 21:49 schreef Doevelaer het volgende:
Als Dimi onverhoopt WK wordt, zakt Price zelfs naar 5
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!
Precies, die heeft genoeg gemistquote:Op zondag 1 januari 2023 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Hele kleine slag om de arm: Gabriel choket nog wel eens wat
Ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef Ronzz het volgende:
Clemens echt prima. Ik mis z’n tepeltje wel vandaag
Brrrquote:Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef Ronzz het volgende:
Duidelijk dat hij nipple covers draagt vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb het idee dat Price eigenlijk best vaak niet meer dan gemiddeld is op een WKquote:Op zondag 1 januari 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fascinerend dat het Clemens is die de 'gemiddelde' Price weet te vloeren dit WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |