Hoe oud is die eigenlijk?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Anne-Marie is uit.
Ik waardeer dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
39quote:
Zou raken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Liever Fresia.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik best eens in bed mee willen maken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje huismijt kan ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen sos gehad. Mogelijk restje verkoudheid.
Die maakt er een kurkentrekker van.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:16 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zou ik best eens in bed mee willen maken.
Mooiquote:
jij kunt gewoon verder met aftrekken op Dimiquote:Op zondag 1 januari 2023 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kiezen tussen Price en een mof. The horror.
We supporteren maar voor Clemens
Als Clemens er in blijft heb ik mijn fiets misschien nog.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er verliest en waarom hoop je dat het Price wordt?
Heet dat bij jullie ook mof? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kiezen tussen Price en een mof. The horror.
We supporteren maar voor Clemens
Gemiddeld tegen de 106. Kon minderquote:Op zondag 1 januari 2023 21:18 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Clemens speelt prima. Dat had ik toch niet aan zien komen voorafgaand aan dit WK.
Om de halve finale weer 90 gemiddeld te gooienquote:Op zondag 1 januari 2023 21:18 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Clemens speelt prima. Dat had ik toch niet aan zien komen voorafgaand aan dit WK.
Ja daarna mot je effe vooruit spoelenquote:
ja dat zag ik goed toch?? Jezus walgelijkquote:
Jonge ik heb toch andere stream die ik wel kan casten naar tv.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daarna mot je effe vooruit spoelen
Balk onderin met ook de pauzeknop, heb je rechts een tijdbalk
Ohquote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jonge ik heb toch andere stream die ik wel kan casten naar tv.
In d'r clitoris? Welke meid?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
dafuq waar heeft die meid een ring zitten??
Dat is echt heel vies. Wat moet daar allemaal aan voedsel blijven hangen bij het eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik goed toch?? Jezus walgelijk
Ik wil dat graag nog zien vanavond.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gerwyn is het TOTAAL kwijt
Tijd voor de oorkleppen.
In dat geval Hup Pricequote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Clemens wint dan is MVG wereldkampioen. Sowieso
Price wordt verwezen naar der bahnhofquote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gabriel wil immer gerade aus naar de halve finale!
Price is dan ook een walgelijk mens.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price gaat al klaar staan om te gooien als Clemens nog zijn pijlen uit het bord haalt. Dat doet ie als het niet goed gaat om walgelijk te doen.
Volgens mij doet ie dat altijd.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price gaat al klaar staan om te gooien als Clemens nog zijn pijlen uit het bord haalt. Dat doet ie als het niet goed gaat om walgelijk te doen.
ja dat. Heb je echt elke seconde van de dag last van gewoon. WHY GOD WHYquote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is echt heel vies. Wat moet daar allemaal aan voedsel blijven hangen bij het eten.
Welke?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nog een kopje thee zetten
Haters gaan maar haten
Welke smaak?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nog een kopje thee zetten
Haters gaan maar haten
Ach, Prijs hoeft alleen maar zichzelf te zijn om walgelijk te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik klaag graag mee grgrquote:Op zondag 1 januari 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
@:Tagliano vindt dat ik er niet over mag klagen.
Nee Clemens is gewoon aan het scoren als een Duitser in Brazilië.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Tagliano het volgende:
@:gurneyisbestoke volgens mij was dit de blitzkrieg en gaat ie nu de bagagedrager op
Dat klopt, maar dat vind ik dan weer primaquote:Op zondag 1 januari 2023 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was het ook bij Price steeds, maar goed.
Helemaal als ze een salade tosst.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is echt heel vies. Wat moet daar allemaal aan voedsel blijven hangen bij het eten.
Had je dit verwacht?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jeetje, trek je Duitse kaplaarzen maar aan want we marcheren naar de halve finale!
Gaab heeft vaak genoeg dit potentieel laten zien. Het hoofd moest het alleen eerst nog bijbenen.quote:
Links 2 Links 2 Links 2 3 4quote:Op zondag 1 januari 2023 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jeetje, trek je Duitse kaplaarzen maar aan want we marcheren naar de halve finale!
Nee.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Clemens dit wint gaan ze hem wel in de Prumjur Liek zetten, hebben ze eindelijk hun Duitser.
Hopelijk verdwalen ze in een zandstormquote:Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
De broertjes doen weer mee aan Dakar.
Op z'n minst.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk verdwalen ze in een zandstorm
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat publiek ook juichen wanneer hij een dubbel mist ook![]()
Is het erg als ik medelijden begin te krijgen?
Hopen we ergens op?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Leuke items altijdquote:Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Echt 2 verschrikkelijke mensen inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar heeft Gerwyn het he-le-maal zelf naar gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit meer over hebben.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Announce koptelefoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dit een wordle?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:32 schreef Nober het volgende:
De stand.
1-0, 1-1, 1-2, 1-3
3-0, 1-3, 1-3, 1-3
3-0, 4-3, 5-6, 6-9
En een oranje hesje aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:32 schreef Wertha het volgende:
Hahaha, zie dit dan. Zet hem ook nog effe een bladblazer op zijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |