Ohquote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jonge ik heb toch andere stream die ik wel kan casten naar tv.
In d'r clitoris? Welke meid?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
dafuq waar heeft die meid een ring zitten??
Dat is echt heel vies. Wat moet daar allemaal aan voedsel blijven hangen bij het eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik goed toch?? Jezus walgelijk
Ik wil dat graag nog zien vanavond.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gerwyn is het TOTAAL kwijt
Tijd voor de oorkleppen.
In dat geval Hup Pricequote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Clemens wint dan is MVG wereldkampioen. Sowieso
Price wordt verwezen naar der bahnhofquote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gabriel wil immer gerade aus naar de halve finale!
Price is dan ook een walgelijk mens.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price gaat al klaar staan om te gooien als Clemens nog zijn pijlen uit het bord haalt. Dat doet ie als het niet goed gaat om walgelijk te doen.
Volgens mij doet ie dat altijd.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price gaat al klaar staan om te gooien als Clemens nog zijn pijlen uit het bord haalt. Dat doet ie als het niet goed gaat om walgelijk te doen.
ja dat. Heb je echt elke seconde van de dag last van gewoon. WHY GOD WHYquote:Op zondag 1 januari 2023 21:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is echt heel vies. Wat moet daar allemaal aan voedsel blijven hangen bij het eten.
Welke?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nog een kopje thee zetten
Haters gaan maar haten
Welke smaak?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nog een kopje thee zetten
Haters gaan maar haten
Ach, Prijs hoeft alleen maar zichzelf te zijn om walgelijk te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik klaag graag mee grgrquote:Op zondag 1 januari 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
@:Tagliano vindt dat ik er niet over mag klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |