Überhaupt absurd dit, Prijs gedraagt zich net zo idioot als het publiek en krijgt toestemming voor zo’n ding.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Door zo'n enorm ding op je hoofd te zetten lok je het totaal ook niet meer uit verder
Denk dat het nooit verboden is geweest eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Überhaupt absurd dit, Prijs gedraagt zich net zo idioot als het publiek en krijgt toestemming voor zo’n ding.
Mentaal onvolwassen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
En dan wel het publiek gaan lopen stoken. Wat een malloot.
Wordt gewoon geschrevenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo kan ie toch niet horen wat zijn score is
Staat ook op een bord, is niet nodig.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo kan ie toch niet horen wat zijn score is
Ja maat. Op tijd naar bed en morgen (denk eigenlijk de hele week) thuiswerkenquote:
Volgens Zjak wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat het nooit verboden is geweest eigenlijk
Ik vind het nog leuker als ie na deze episode er met 1-5 af gaatquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
Maakt me ook eigenlijk geen zak meer uit als Price wint, dit nemen ze me niet meer af
Ja gaat wel weer. Ook een beetje op tijd naar bed hopelijk. Morgen en dinsdag nog vrij gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2023 21:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja maat. Op tijd naar bed en morgen (denk eigenlijk de hele week) thuiswerken![]()
Jij?
Ohquote:
Nou ja, had je anders verwacht?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:38 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Het is vooral treurig omdat ie daarna wel gaat lopen stoken
Nee absoluut niet, maar dan wordt het wangedrag wel beloond, zou als PDC zijn meteen zeggen het verbod komt weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |