Dat gunnen we @GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjesquote:Op zondag 1 januari 2023 04:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer Rene is misschien miljonair.
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.19e, niks mis meeSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Altijd wel raar dat @GGMM ons zo noemt, maar alleen hij mag dat doenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
waarom noemt hij je niet marsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
Beenham, bloemkool en piepers.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar!![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Goed om te zien dat jij in 2023 nog steeds dezelfde bent gebleven!quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook spaghetti (zonder plakken kaas waanzinnig ranzige debiel)quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, ham, eitje, sambal.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
niks denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.Keurig in de top 10SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
Rolf Tangel gespot*quote:Op maandag 2 januari 2023 09:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik werk vanuit bed vandaag. Erg mooi.
Ik overweeg hetzelfdequote:Op maandag 2 januari 2023 09:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik werk vanuit bed vandaag. Erg mooi.
Nee, thuis wel.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
antigenot
zijn die dingen uit nuttig als je er al een tijdje zit?
Oudejaarstrekking 2000/2001 winnaar gespot*quote:Op maandag 2 januari 2023 11:42 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 2001 geen dag meer gewerkt. Goeiemorgen.
Geniet er lekker van Onlo.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Tevens ben ik ook nog de hele week vrij
Dat wordt een walkover. Maximaal twee setjes voor de Belg.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Wat verwacht jij vanavond van onze kale sloopkogel?
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Wat verwacht jij vanavond van onze kale sloopkogel?
Yep. Die Price met zijn gehoorbeschermingquote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.
Tja, die bakte er echt HELEMAAL niks van. Vandaag lekker vrij, wat een genot is dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Die Price met zijn gehoorbescherming![]()
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, die bakte er echt HELEMAAL niks van. Vandaag lekker vrij, wat een genot is dat.
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oudejaarstrekking 2000/2001 winnaar gespot*
Kenmerken van dementie:quote:Op maandag 2 januari 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis na het winkelen bij de Albert Heijn. Heb ik gedachteloos de boodschappen in de tas, maar ook in het blauwe mandje laten liggen. Net via de Bommelse Faceboek pagina de Albert Heijn op de hoogte gebracht en m'n misdaad bekend. Dat ik het mandje morgen als eerste goede daad van 2023 terug zal brengen.
Die gast waar hij gisteren tegen speelde liet het ook wel enorm afweten, ik ben geen kenner verder maar die pakte geen enkel kansje.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenmerken van dementie:
vergeetachtigheid;
taalproblemen, bijvoorbeeld niet op woorden kunnen komen of de betekenis van woorden vergeten;
gedragsverandering, bijvoorbeeld ongeduldiger worden, of woedeaanvallen;
problemen met dagelijkse handelingen, zoals boodschappen doen of het bedienen van een computer.
Je hebt het mandje in je boodschappentas weten te proppen?quote:Op maandag 2 januari 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis na het winkelen bij de Albert Heijn. Heb ik gedachteloos de boodschappen in de tas, maar ook in het blauwe mandje laten liggen. Net via de Bommelse Faceboek pagina de Albert Heijn op de hoogte gebracht en m'n misdaad bekend. Dat ik het mandje morgen als eerste goede daad van 2023 terug zal brengen.
Is normaal bij zorgverzekeringen.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op 2 januari
Ik zou ontslag nemen
Ben ook al geweest, uiteraard wat drukker dan normaal maar dat is na een week of 5 ook wel weer voorbij.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Ook in 2023 gaan de schijven weer door het dak
@:caland
@:ggmm
@:tarado
@:doublepain
@:madame_paon
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie benquote:Op maandag 2 januari 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook al geweest, uiteraard wat drukker dan normaal maar dat is na een week of 5 ook wel weer voorbij.
geniet ervanquote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie ben
Je ziet er toch ook uit als een newbie?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie ben
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Tevens ben ik ook nog de hele week vrij
Toch wel weer fijn om te weten waar mijn belastingsgeld naar toe gaat: zodat Drizzt plakken kaas op zijn spaghetti kan flikkerenquote:
Schandalig idd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:34 schreef Sked het volgende:
Drizzt trekt een uitkering en is er nog trots op ook. Dat vind ik nou walgelijk
Prachtig voor je dagboekquote:Op maandag 2 januari 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
Je weet pas, dat je ouder bent. Qua leeftijd.
Als je verliefd was op Nena.
Die inmiddels oma is, met vijf kinderen.
Kleinkinderen bovendien.
Als het mooiste meisje uit je klas,
vandaag 60 wordt.
Even oud als jezelf.
Hetgeen al schrikken was.
Er bij stil staand, je realiseert dat het
45 jaar geleden is dat je debuteerde
in het eerste van NIO Sparta.
Maradona nog de beste ooit moest worden.
taalproblemenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
Je weet pas, dat je ouder bent. Qua leeftijd.
Als je verliefd was op Nena.
Die inmiddels oma is, met vijf kinderen.
Kleinkinderen bovendien.
Als het mooiste meisje uit je klas,
vandaag 60 wordt.
Even oud als jezelf.
Hetgeen al schrikken was.
Er bij stil staand, je realiseert dat het
45 jaar geleden is dat je debuteerde
in het eerste van NIO Sparta.
Maradona nog de beste ooit moest worden.
FOK! is mijn dagboek, mijn dagboek is FOK!.quote:
Deze begrijp ik niet.quote:
Bijvoorbeeld niet op woorden kunnen komen of de betekenis van woorden vergeten;quote:
Blij dat ik toch nog een voetnoot ben.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! is mijn dagboek, mijn dagboek is FOK!.
Jij bent een voetnoot.
Amechtig hijgend in de letterlijke spelonken
van mijn literaire hoogtepunten.
Liever woorden die ik vergeet, dan slechte daden op het voetbalveld.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet op woorden kunnen komen of de betekenis van woorden vergeten;
Coolquote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
Live afscheid Pele in stadion Santos
https://nos.nl/collectie/(...)le-in-stadion-santos
@:tong80
Wat heeft hij gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We zien Zippy over vijf jaar weer terug.
Dan is FOK! dood @tong80quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan stuurt hij maar een PM.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken helaas.
FOK! is al dood. De FOK!er van het jaar, ULX, had 2 voorkeursstemmen.quote:
Dat bepaal jij niet. Alleen Onze Lieve Heer bepaalt wie vertrekt en weer terugkomt.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! is al dood. De FOK!er van het jaar, ULX, had 2 voorkeursstemmen.
Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.
Zal wel terecht zijn geweest.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.
ik vind ted ook wel een goeie tweede achter jou, tongquote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wow. Vanwaar deze persoonlijke aanval? Is dit de wijze waarop je het nieuwe jaar in wil gaan forumgebruiker @Pisces29 ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet er toch ook uit als een newbie?
Goed om te zien dat jij er van walgt dat je een uitkering trekt.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:34 schreef Sked het volgende:
Schromelijk overdreven dit.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
God is admin hier?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Alleen Onze Lieve Heer bepaalt wie vertrekt en weer terugkomt.
Het is Tong en tong80quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ted ook wel een goeie tweede achter jou, tong
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.quote:
patst zij 20 jaar naar dato daar ook nog mee, of is het toch vooral een eenzijdige verheerlijking van dat incident?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.
Dikke like gezet.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.
Triest, dat er na een briljante post van tong80, iemand denkt schijtlollig eroverheen te kunnen gaan. De mislukte poging is dan des te pijnlijker.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
@:Shmoopy heeft na alle seksuele aantijgingen van een bejaarde alcoholist haar account verwijderd.
Erg treurig dat @:danny en @:yvonne het zover hebben laten komen
#MeToo
Geen reden tot paniek, er stond een vraagteken. Daar kon je ontkrachten of bevestigen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Vanwaar deze persoonlijke aanval? Is dit de wijze waarop je het nieuwe jaar in wil gaan forumgebruiker @:Pisces29 ?
Dat groene vinkje is fragiel h.
Je moet die jongen ook alles uitleggen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen reden tot paniek, er stond een vraagteken. Daar kon je ontkrachten of bevestigen.
Pittig bad op deze maandag.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij er van walgt dat je een uitkering trekt.
Eens.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat de eerste werkdag van het jaar er wel weer opzit.
Hou dan gewoon je muilquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al was ik vandaag gewoon nog vrij. En morgen ook. Woensdag wel weer werken.
Dat zei ik al op 2 januari 2001. Heb medelijden met je.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat de eerste werkdag van het jaar er wel weer opzit.
Zo ken ik je weer. Hoeveel jaar moet je nog werken ?quote:
Hoeveel dagen duurt dat nog?quote:
Wat mij betreft tot ik doodga. Ik heb wel eens een paar maanden thuisgezeten en ik werd gillend gek, voor je het weet ga je er nog over opscheppen ook dat je een lui varken bent. Moet je niet willen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Hoeveel jaar moet je nog werken ?
kip met geroerbakte restjes groentegodquote:Op maandag 2 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
fuck you renequote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Beste wensen @:scrummie @:onlogisch @:pietjepuk2000 @:afcniels @:coco @:littlerabbit @:kingroland @:gurneyisbestoke @:tong80 @:el-stinho @:albanus @:drizzt_dourden @:wereldgozer @:fetx @:lange_lans @:scrupuleus @:jr-style-93 @:tarado @:oriente @:sked @:3rr0r @:pisces29 @:neef_wuppie @:yvonne @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:frozen-assassin @:donraja @:anneloos @:r-woud93 @:johannes_vermeer @:de_kraam
Sta je hier niet tussen? Dan wens ik jou geen fijn jaar toe.
Jammer, dat je werk je leven is. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft tot ik doodga. Ik heb wel eens een paar maanden thuisgezeten en ik werd gillend gek, voor je het weet ga je er nog over opscheppen ook dat je een lui varken bent. Moet je niet willen.
Ik ben geen pauper uit een probleemwijk hequote:Op maandag 2 januari 2023 14:34 schreef Sked het volgende:
aardappelsalade, nog over van het weekendquote:Op maandag 2 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Hetzelfde voor jou ouwe reus. Hopelijk heb je een leuk oud & nieuw gehad.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Beste wensen @:scrummie @:onlogisch @:pietjepuk2000 @:afcniels @:coco @:littlerabbit @:kingroland @:gurneyisbestoke @:tong80 @:el-stinho @:albanus @:drizzt_dourden @:wereldgozer @:fetx @:lange_lans @:scrupuleus @:jr-style-93 @:tarado @:oriente @:sked @:3rr0r @:pisces29 @:neef_wuppie @:yvonne @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:frozen-assassin @:donraja @:anneloos @:r-woud93 @:johannes_vermeer @:de_kraam
Jij ook de beste wensen maat.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Voor jou ook ouwe reus.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Beste wensen maat. We gaan er maar vanuit dat je die 30 miljoen niet gewonnen hebt, anders zou je hier je kop nooit meer hebben laten zien natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Helaas was ik dat niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste wensen maat. We gaan er maar vanuit dat je die 30 miljoen niet gewonnen hebt, anders zou je hier je kop nooit meer hebben laten zien natuurlijk.
Je vieze dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nee, de tweede. Rond 22:30.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de kale sloopkogel de eerste partij vanavond?
Jij ook maatje!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Prima post, jij ook Rene!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Hetzelfde makker.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jou hetzelfde!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn we toch ver gekomen..quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
lolquote:Gianni Infantino vindt dat Pel wereldwijd op passende wijze geerd moet worden. Wat de FIFA-voorzitter betreft, wordt in ieder land een stadion naar de overleden voetballegende vernoemd.
Jij ook de beste wensen @GGMM !quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
@:De_kraam wordt boven jou verkozen.. Denk dat @:Caland straks nog naast @:Raybar180 hangt.
Die gast zit ook flink aan de fles denk ik.quote:
Ik had hem eigenlijk wel een overwinning gegund.quote:
Gaat wel steeds vreemdere dingen roepen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast zit ook flink aan de fles denk ik.
LOLquote:
Mention stuk maar toch bedanktquote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef GGMM het volgende:
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
LOL
Ik vind die guy eigenlijk best wel beasted.
Your problemquote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands @:coco
Al die mensen bijna 3 miljoen. Alsof dat niet in stukjes kan.quote:
Dit is wel heel erg 2022.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 563 2/6
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 359 6/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wow, dag 3 van 2023 en nu al de beste beslissing van het jaar. Jouw jaar is al af, op naar 2024.quote:
Ben je alweer terug van het riraraizuh?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die mensen bijna 3 miljoen. Alsof dat niet in stukjes kan.
Net genoten van m'n schnitzel met aardappeltjes brother.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Chineesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kbr?quote:
Boerenkool!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Goddomme lekker goddommequote:
Huh @Wereldgozer heb je een tweede account?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net genoten van m'n schnitzel met aardappeltjes brother.
Dan zou Tong wel een heel goede act zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 07:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Huh @:Wereldgozer heb je een tweede account?
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van het riraraizuh?
Had gekund tochquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet.
Goeiemorgen!
Welke prik?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Had gekund toch
Goedemorgen, ik heb mezelf weer lek laten prikken.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet expliciet delen. Maar het is genoeg.
Eet smakelijk makkerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
L-l-lunch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het is wel erg donker van de regenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifaquote:
Zeg maar tegen 'm dat ik trots op hem ben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifa)
Ja, vind je dat een leuke stad?quote:
Indonesische rendang, met Gado Gado, sat en rijst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.
Ik kan je monkeytown Arnhem aanraden, kom je ook terug met 3 telefoonnummers van bijstandsmoeders. Voor als je een keer van bil wilt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifa)
Hallo laat dat gespuis eens uit mijn stadquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kan je monkeytown Arnhem aanraden, kom je ook terug met 3 telefoonnummers van bijstandsmoeders. Voor als je een keer van bil wilt.
Bij dat Hollywood naast de Kuip heb je tegenwoordig best een toffe soort van gamehal voor die kleine aap. Maar daar ben je ongetwijfeld al eens een keer geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rendang heb ik ook wel zin inquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Indonesische rendang, met Gado Gado, sat en rijst.
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:27 schreef Sked het volgende:
We hebben in Arnhem sinds kort ook zo'n gamehal. Voelde me net een klein kind toen ik erlangs liep.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:
https://www.hollywoodeventcenter.nl/reserveren/
Ze hebben ook n zo'n grote racesim staan met schermen aan de zijkanten enzo, maar die is bijna altijd volgeboekt.
Daar hadden we op een gegeven moment een abonnement op ja. Wel aan te raden met kinderenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dat Hollywood naast de Kuip heb je tegenwoordig best een toffe soort van gamehal voor die kleine aap. Maar daar ben je ongetwijfeld al eens een keer geweest.
Je bedoelde @ChevyCapricequote:Op woensdag 4 januari 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Vooral dat F1 racen daar is tof @:Caland
Ook leuk om eens met vrienden te doen.
neequote:Op woensdag 4 januari 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag jij BTC alweer in?
@:GGMM @:Netsplitter @:Straatcommando. @:nattekat
Curlinggenot.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:
Ze hebben ook n zo'n grote racesim staan met schermen aan de zijkanten enzo, maar die is bijna altijd volgeboekt.
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Curlinggenot.
Leuke dingen hebben ze daar.
Chevy is niet het enige F1-beestje hoor hierquote:
vond dat oude concept toch leuker daarquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
over jezelf praten in de derde persoonquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chevy is niet het enige F1-beestje hoor hier
Er zijn nog velen meer met een goede smaak.
Het is wel echt mokergroot geworden, meer plek om te zuipen ook na/voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vond dat oude concept toch leuker daar
Dat bepaalt Chevy zelf wel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
over jezelf praten in de derde persoon
Randstadquote:
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.quote:
Een Rituals pakketje is toch voor wanneer je niet weet wat je je zusje cadeau moet doen met kerst?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.
Rituals pakketje. Niet een eau de parfum van 100 euro sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.
Diegene zal wel hebben gedacht “snel, binders jatten”.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
Overigens vond iemand het nodig mijn snelbinders te jatten. Wat ben je dan ver gezonken zeg.
Zet die ban maar terug @yvonne als dit het niveau isquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Diegene zal wel hebben gedacht “snel, binders jatten”.
Eens, als je dan toch al de boomer wil uithangen zou ik gewoon fietstassen eraan hangen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
Overigens vond iemand het nodig mijn snelbinders te jatten. Wat ben je dan ver gezonken zeg.
@Scrummie kan jij hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:scrummie kan jij hier meer over vertellen?
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:littlerabbit Els wordt net als Geert gedemoniseerd
Kwaliteit>Kwantiteit makker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:14 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch moet nog wel even werken aan zijn aantal volgers. Erg matige aantallen.
Da's engels voor ; ben je nog steeds boos over dat ritualsgeintje?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands ouwe reus.
Ik ben nooit boosquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's engels voor ; ben je nog steeds boos over dat ritualsgeintje?
Die is genoemd in iemands lijstje. Misschien ben je er gedurende dit jaar wel vanafquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
Emile Ratelband volgt mij. Over gebrek aan kwaliteit gesproken
Maar Emile is nog zo jong en fit, volgens Emile.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is genoemd in iemands lijstje. Misschien ben je er gedurende dit jaar wel vanaf
Waarom volg je mij niet?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
Emile Ratelband volgt mij. Over gebrek aan kwaliteit gesproken
Ik heb drie tweets,quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Braaf.
Niet dat ik veel twitter op dat account, maar toch.
Ik denk ook zoiets. Kan ook minder zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb drie tweets,
In bijna elf jaar.
Misschien een idee voor als je weer een ban hebt. Lekker Twitter onderkalken met onzin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets. Kan ook minder zijn.
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw nich publiek aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien een idee voor als je weer een ban hebt. Lekker Twitter onderkalken met onzin.
Zo onvriendelijk wilde ik het niet maken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw nich publiek aan.
Je klaagt dat het hier lang niet zo'n warm bad is als in DRT. Met posts als deze draag je zelf bij aan de malaise.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of als hij geen ban heeft. Gewoon altijd. En dan niet meer hier. Wie weet trekt hij een nieuw nich publiek aan.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klaagt dat het hier lang niet zo'n warm bad is als in DRT. Met posts als deze draag je zelf bij aan de malaise.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer. Ik heb de afgelopen 3 weken mogen ervaren wat voor een warm bad DRT was. Ik had de hoop dat we dit in 2023 ook in deze SC zouden kunnen ervaren
Zak in de stront. Rat, stinkend onderkruipsel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnheil.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo onvriendelijk wilde ik het niet maken.
Door jou ? Never nooit niet.quote:
Je volgt mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
Wat een genot dat @:Oriente eindelijk een UI heeft.
En zelfs in het juiste formaat.
Goed hquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
Wat een genot dat @:Oriente eindelijk een UI heeft.
En zelfs in het juiste formaat.
Deze toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan volg ik je. Alleen niet als Sked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |