Ik hoop met veel mosterd.quote:
Zoals het een waar Christen betaamt; hopen dat mensen gaan branden in de helquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik wens iedereen hier een fijne jaarwisseling behalve de users die mij het afgelopen jaar hebben beledigd ik hoop dat jullie branden in de hel
Jullie weten wie jullie zijn
Ik had toch twee tientjesquote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal.
Hoofdprijs van 30 miljoen euro van Staatsloterij valt in Amersfoort
@:GGMM ????
Die kans is groter dan wel natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens even checken. Zal wel weer niks zijn.
Je hebt ¤ 10,00 gewonnen!quote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is groter dan wel natuurlijk.
Volgend jaar maar 3 kopen dan, dan heb je meer kans.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:12 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje, wat een geluk. Voor 60 euro aan loten gekocht en maarliefst 20 euro prijs.
Gelukkig nieuwjaar forumgebruiker @Pisces29quote:
Daar heb ik nog gewoond. Ik vind dat ik daar een deel van moet krijgen, want het komt nu toch wel erg dichtbij!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Meur ze, ouwequote:
Ik sluit niks uit, maar zou me niks verbazen dat een demoon daar iets te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij als expert van Zegers?
[ twitter ]
Statistisch gezien is dit juist.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgend jaar maar 3 kopen dan, dan heb je meer kans.
@johannes_vermeer Rene is misschien miljonair.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |