Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewachtquote:
De Febo blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Zo dat was echt erg hequote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helderquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewacht![]()
Gelukkig weer een wissel naar de tafel met het drankspel![]()
Daar gaan ze lekker.
Is het type die je keihard laat vallen zodra ze een andere leuke vent heeft ontmoet.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar vind die KimD nog al ordi![]()
zou niet mijn vriendin zijn.
Oh ik open niet
Aha ik snap, ontspanse.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helder
Is geoorloofd ... in mijn ogenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
Zoe bestrooit een oliebol, de halve tafel ook. Neemt een hap en legt hem terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
altijd blij met jouw filmpjes. thanx daarvoorquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Gelukkig Nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Wel eens alleen het zwaar gewond gedeelte weet ik niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Respect voor KimD vandaag, zat zwaar in de put vanmorgen, zwaar gewond en straalde weer vanavond ...
Nee, dat overdreef ik een beetje, maar het had veel slechter kunnen aflopen ....quote:Op zondag 1 januari 2023 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Wel eens alleen het zwaar gewond gedeelte weet ik niet zeker.
Oh gelukkig maar en ja absoluut.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat overdreef ik een beetje, maar het had veel slechter kunnen aflopen ....
dat is toch ook debielquote:Op zondag 1 januari 2023 01:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas vindt het nog steeds vervelend dat de loempia's gejat zijn, vertelt ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhu, zit nu bij isaak op kantoor.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:24 schreef Adat231 het volgende:
volgens mij is zoe ook behoorlijk bezopen
Ik zat al helemaal klaar om Zoe, Isaak te zien bespringen omdat ie al heel de week loopt nep te flirten met haar om haar een beter gevoel te geven.quote:
ik ookquote:Op zondag 1 januari 2023 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal klaar om Zoe, Isaak te zien bespringen omdat ie al heel de week loopt nep te flirten met haar om haar een beter gevoel te geven.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mij niet verbazen als stream 1 om 0200 uur er ook afgaat ...
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mij niet verbazen als stream 1 om 0200 uur er ook afgaat ...
ik hoop het ook, maar vind het ook wel sneu voor zoe, gaat ze weer in de fase komen van waarom wil niemand mij.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik hoop echt dat Isaak dat terug in zijn gezicht krijgt en Zoe hem gaat stalken, wel sneu voor Zoe verder als ze het niet door heeft, dat laatste weet ik dus niet, of zij weet dat het alleen voor de fun is.
Hmm, ik deel je mening niet, het ging wel vandaag.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar vandaag waren wel TOP streams voor het eerst sinds lange tijd .....
Dit wil ik ook niet voor haar, nu weer martin en mexx in beeld, licht ruzie makend weer, oh martin zegt, dit is het moment dat je het echt verneukt heb en loopt weg, mexx zegt volgens mij huilend iets als nee neequote:Op zondag 1 januari 2023 01:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar vind het ook wel sneu voor zoe, gaat ze weer in de fase komen van waarom wil niemand mij.
Sukkel.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Om weer terug in de gratie te komen van Marciano, zit Martin Mexx te dissen.
Er gebeurde toch wel wat meer dan de meeste dagen daar.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm, ik deel je mening niet, het ging wel vandaag.
Ietjes, vooral het drama met Kim D uiteraard.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gebeurde toch wel wat meer dan de meeste dagen daar.
die isaak voelt zich heel wat maar beseft niet dat zijn functie nu niets meer is al kindergarten copquote:Op zondag 1 januari 2023 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ietjes, vooral het drama met Kim D uiteraard.
Het is vaak wel gewoon een ruis in mijn oren dus eigenlijk weet ik het gewoon niet goed meer.![]()
Wissel naar de keuken nu met een Isaak die nu dingen ECHT gezien heeft.
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, laptop gecrashed en opnames verminkt ....
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, laptop gecrashed en opnames verminkt ....
Nog geen eens, gewoon boodschappenmeisje is het.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die isaak voelt zich heel wat maar beseft niet dat zijn functie nu niets meer is al kindergarten cop
Ach als ze maar lol hebben gehadquote:Op zondag 1 januari 2023 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
Alles ligt onder volgens Jeff, gaat geloof ik om Imi die alles heeft ondergekotst ergens.Wordt nu een emmer gepakt.
Gadver en ik weet het verder ook niet zeker, ze zeiden imi in dezelfde zin als dat andere maar kan van alles zijn, geluid is redelijk kut. Of ik begin doof te worden.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vermoed Martin die kotst, Isaak bekeek net de fles wijn die martin aan de mond had
en leeg heeft gelurkt
Ja toch en ja tochquote:Op zondag 1 januari 2023 01:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach als ze maar lol hebben gehadKotsen hoort daar bij
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is veel gezopen, vooral door Martin, KimW, KimD, Marciano dus veel kandidaten ...
BHVerrrrrr hequote:Op zondag 1 januari 2023 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac weer met zijn verbandtrommel ....
Het is hier nog niet gestopt. Ik zal zo wel even vanaf 22:00 erop zetten van beide streams.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog tot 0100 uur denk ik, daarna niets meer, @:Hoempah jij wel hoop ik ?
Dank je, ik heb tot 2400 uur van stream 2.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:51 schreef Hoempah het volgende:
Het is hier nog niet gestopt. Ik zal zo wel even vanaf 22:00 erop zetten van beide streams.
Lekker doen ... Loser op missie dus die pakt wel wat andersquote:Op zondag 1 januari 2023 01:52 schreef Adat231 het volgende:
kimd: wanda komt ook steeds closer met jappie
Stream 2 geeft weer beeld en geluid, jappie en zoe in gesprek, hoe jappie zijn avond was vraagt zoequote:
Die man praat ook met twee monden he.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:54 schreef Adat231 het volgende:
izak: tiano loopt ook te kloten (over de mexx situatie)
Niet goed gehoord, ze heeft diverse gezoend iig, wanda is er weer bijgekomen en zoe is weg, benieuwd hoe lang we die 2 mogen zien, dronken in een donker hoekje saampies.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:56 schreef chufi het volgende:
WTF zegt Zoe nu dat ze gekust geeft met Sasha?
mp4 zeker? die vind het niet leuk om zomaar te stoppenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, 2300-2400 is verminkt vrees ik ...
Slecht begin van het nieue jaar voor Jasper 🤓quote:Op zondag 1 januari 2023 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda legt jappie zijn hand weg, hij vraagt waarom, ze zegt, omdat ik geen zin meer heb in dat gezeik van de anderen als ze langs lopen, jappie snapt het maar vind het niet leuk.
Ja, maar hij snapt het wel, maar hij wil gewoon haar hand vast houden, maar hij snapt het wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht begin van het nieue jaar voor Jasper 🤓
Ja, dat is het denk ik, ben blij met jou .....quote:Op zondag 1 januari 2023 02:01 schreef Hoempah het volgende:
mp4 zeker? die vind het niet leuk om zomaar te stoppen
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik, ben blij met jou .....
Ga het allebei volgen, maar ligt aan het soort streams dat ik kan opnemen, of niet ...quote:Op zondag 1 januari 2023 02:04 schreef Adat231 het volgende:
dgk wat ga je trouwens doen als bb begint ga je beiden volgen of alleen jaar van je leven?
Hoi Ivor.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
Shit, Wanda heeft de camera's in de gaten en zegt, goh we zijn belangrijk, kijk die dan en jappie zegt, boeit me niets
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:07 schreef Flow3r het volgende:
Buiten zijn familie heeft Jasper nog nooit zoveel gegeven om iemand
Wanda wijst hem op de cameras en wil dat ie rekening houdt met haar
[ afbeelding ]
Denk dat Jappie denkt.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:07 schreef Flow3r het volgende:
Buiten zijn familie heeft Jasper nog nooit zoveel gegeven om iemand
Wanda wijst hem op de cameras en wil dat ie rekening houdt met haar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
Koetjes kalfjes gesprek nu en op de andere stream zie ik volgens mij erik die bezig is met kerst versiering opruimen. oh en ik zie nog wel meer daar gebeuren, grappig zonder geluid wel.
Dat is geinig ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]nog grappigers als je dan het geluid van iets totaal anders aanzet een film ofzo. heb mij in mijn tienertijd zo vaak enorm vermaakt (radio met tv beelden)
Ja, Jappie's enige probleem is dat ze hem nog afhoud, Wanda mag zich gaan verklaren tegen Ivor en moet toch ook wel een beslissing gaan nemen binnenkort vermoed ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef chufi het volgende:
Denk dat Wanda het grootste probleem heeft
Ja dat is gewoon ronduit kut. Door het geluid worden die cams vaak verraden.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat ze in volgende RLS-en verborgen cameras gaan gebruiken, nu is het voor bewoners precies duidelijk welke camera op hun staat en daar houden ze dus rekening mee, jammer
Ja klopt, ze noemde haar ouders, stiefouders, zusjes , zwagers etc etc, maar geen Ivorquote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef Adat231 het volgende:
wat mij wel opvalt dat wanda het voorheen heel vaak over ivar had en nu bijna niet meer. net vroeg jasper haar wie ze allemaal gelukkig nieuwjaar zou willen wensen en ze noemde een hoop namen, maar hoorde geen ivar
In principe doen ze "nog" niets verkeerds en vind ik het ergens wel begrijpelijk dat 2 mensen naar elkaar toetrekken in die omstandigheden.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef Adat231 het volgende:
wat mij wel opvalt dat wanda het voorheen heel vaak over ivar had en nu bijna niet meer. net vroeg jasper haar wie ze allemaal gelukkig nieuwjaar zou willen wensen en ze noemde een hoop namen, maar hoorde geen ivar
Of een paar onzichtbare cameras zodat ze de zichtbare weg kunnen draaien zodat de bewoners de illusie hebben niet gefilmd te wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon ronduit kut. Door het geluid worden die cams vaak verraden.
Oh ja, dat is ook een goeie.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of een paar onzichtbare cameras zodat ze de zichtbare weg kunnen draaien zodat de bewoners de illusie hebben niet gefilmd te worden
Deze is wel van een eindje weg ... en van hoogquote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat ze in volgende RLS-en verborgen cameras gaan gebruiken, nu is het voor bewoners precies duidelijk welke camera op hun staat en daar houden ze dus rekening mee, jammer
Nog niet wat wij weten iig. En zeker wel te begrijpen alleen niet handig als je in een lange relatie zit.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In principe doen ze "nog" niets verkeerds en vind ik het ergens wel begrijpelijk dat 2 mensen naar elkaar toetrekken in die omstandigheden.
Wanda wees deze camera aan dus ze weet heel goed dat ze gefilmd wordtquote:Op zondag 1 januari 2023 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is wel van een eindje weg ... en van hoog
Maar ik zou zeggen Ivoor het is ff niet anders
Ja dat is echt wel jammer.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:10 schreef Flow3r het volgende:
OK... maar doorhalen onder de dekensquote:Op zondag 1 januari 2023 02:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wanda wees deze camera aan dus ze weet heel goed dat ze gefilmd wordt
Paar weken terug waren ze (Wanda en Jappie) een tijdje off stream, misschien is er toen wel contact geweest met Ivor en hebben ze er een eind aan gemaakt. Maar dat mogen we niet weten blijkbaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja klopt, ze noemde haar ouders, stiefouders, zusjes , zwagers etc etc, maar geen Ivor
echt niet, anders zou ze nu niet zo spastisch doen over de cameraquote:Op zondag 1 januari 2023 02:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Paar weken terug waren ze (Wanda en Jappie) een tijdje off stream, misschien is er toen wel contact geweest met Ivor en hebben ze er een eind aan gemaakt. Maar dat mogen we niet weten blijkbaar.
Misschien is er toen ook een roze olifant in beeld geweest.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Paar weken terug waren ze (Wanda en Jappie) een tijdje off stream, misschien is er toen wel contact geweest met Ivor en hebben ze er een eind aan gemaakt. Maar dat mogen we niet weten blijkbaar.
Dat zou te maken kunnen hebben dat het nogal gevoelig ligt bij het thuisfront.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
echt niet, anders zou ze nu niet zo spastisch doen over de camera
En nu denkt ze dat alle camara's van ze af zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:19 schreef Adat231 het volgende:
wanda: heee we hebben er 1tje minder (over de camera's)
je kan spieken op haar kussenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:19 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af hoe die Ivor eruit ziet vergeleken met die kleine bebaarde kopspijkertje.
een soort van kussensloopquote:Op zondag 1 januari 2023 02:19 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af hoe die Ivor eruit ziet vergeleken met die kleine bebaarde kopspijkertje.
Para Wanda en groot gelijk alleen heeft ze het nu niet meer door.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:20 schreef Hoempah het volgende:
Wanda blijft kijken of de camera's weer terug draaien.
Ik ook hoor en met ons meerderequote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:25 schreef spapaars het volgende:
Best raar gesprek, hoop dat het geen verhaallijn is die Ivor ook kent om hem gerust te stellen.
Je weet maar nooit met die realiteiten
Geen idee om eerlijk te zijn // Maar op missie schijnt ook niemand een relatie te hebbenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel tenzij ze afspraken hebben.
Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:37 schreef mootie het volgende:
Ik vind deze situatie wel oprecht kut voor ze.
Serieus of sarcasme?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:37 schreef mootie het volgende:
Ik vind deze situatie verdacht.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:37 schreef mootie het volgende:
Jij vindt alles verdacht, zelfs een oliebol.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind deze situatie verdacht.
Mogen nog niet gaan slapen, en vallen nu in de herhaling met hun woorden.
Ok, Ik vind het een beetje kut voor ze, voor alle 3 eigenlijk wel en dan verschillende redenen. Snap dat in zoiets zitten erg lastig is.quote:
En zij kan niet praten met haar thuisfront.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom?
Jappie kan gewoon zijn gevoelens uitspreken, zij kan zeggen dat ze gevleid is maar dat ze van Ivor houdt, einde verhaal
Het is alleen kut als je méer wil dan je kan tonen omdat de camera meekijkt
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vindt alles verdacht, zelfs een oliebol.
waarom niet als ze niks te verbergen heeft ?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En zij kan niet praten met haar thuisfront.
Denk inderdaad dat ze in haar hoofd al wel afscheid heeft genomen van haar relatie met Ivor. Maar het is natuurlijk lastig om zoiets door te zetten als je op een plek bent afgesloten van de buitenwereld en je het dus niet kenbaar aan hem kan maken.quote:
dat denk ik dan weer nietquote:Op zondag 1 januari 2023 02:42 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat ze in haar hoofd al wel afscheid heeft genomen van haar relatie met Ivor. Maar het is natuurlijk lastig om zoiets door te zetten als je op een plek bent afgesloten van de buitenwereld en je het dus niet kenbaar aan hem kan maken.
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:37 schreef mootie het volgende:
Omdat het goed is om je gevoel te checken, en dingen te bespreken.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom niet als ze niks te verbergen heeft ?
En misschien heeft ie er al gestaan, waren zulke roddels, heel kort maar we weten het gewoon niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:42 schreef woxxel het volgende:
Wat wij zien kan ivor ook zien en dat is volgens mij dl genoeg.
Hij moet aan het hek gaan trpen
Sja.. Dat kan niet. Zal ze een keuze moeten maken tussen een miljoen en haar vriend zoals het er nu uit ziet.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik dan weer niet
denk dat wanda beide wil
Ik denk dat ze allang vreemd was gegaan als ze met jappie ergens zonder toezicht had gezetenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik dan weer niet
denk dat wanda beide wil
quote:Op zondag 1 januari 2023 02:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allang vreemd was gegaan als ze met jappie ergens zonder toezicht had gezeten
Nou, dan doet ze dat toch? Ze zit in een RLS huhquote:Op zondag 1 januari 2023 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het goed is om je gevoel te checken, en dingen te bespreken.
Roddels verspreiden zich héél snel. Er ging ook ooit eens een roddel toen ik nog veel uitging dat ik een van de vaste gasten daar zou hebben gedaan. Was uiteraard bullshit, maar heeft een poos geduurd voor ze overtuigd waren.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En misschien heeft ie er al gestaan, waren zulke roddels, heel kort maar we weten het gewoon niet.
Even via de camera?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dan doet ze dat toch? Ze zit in een RLS huh
Die olie hé.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vindt alles verdacht, zelfs een oliebol.
Ja is belachelijk hoe snel sommige dingen gaan. En kut als het verkeerde slechte roddels zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:44 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Roddels verspreiden zich héél snel. Er ging ook ooit eens een roddel toen ik nog veel uitging dat ik een van de vaste gasten daar zou hebben gedaan. Was uiteraard bullshit, maar heeft een poos geduurd voor ze overtuigd waren.
Ik heb het zelf niet gehoord dus weet het nooit niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:45 schreef greysbones het volgende:
Ivor is daar toch allang een keer aan het hek geweest
Wanda versprak zich daar toch een keer over
Tja, is kut, maar als ze er nog een paar maanden in wil zitten zal ze wel moeten , part of the gamequote:
precies daar kies je voor als je erin gaatquote:Op zondag 1 januari 2023 02:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tja, is kut, maar als ze er nog een paar maanden in wil zitten zal ze wel moeten , part of the game
Je kan niet lekker nog maandenlang tegen een gozer aankruipen die zijn liefde aan je verklaard heeft zonder consequentiesquote:Op zondag 1 januari 2023 02:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies daar kies je voor als je erin gaat
Ik denk niet dat je dit scenario in je hoofd hebt als je binnenstapt.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies daar kies je voor als je erin gaat
maar inmiddels weet ze het scenario heel goed en neemt geen afstand, kruipt eerder dichter tegen hem aanquote:Op zondag 1 januari 2023 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit scenario in je hoofd hebt als je binnenstapt.
Je kan liefde niet sturen, maar als het gebeurt sja.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit scenario in je hoofd hebt als je binnenstapt.
Toón het dan ook als dat zo is en doe er niet stiekem over met dat camera checken, geeft alleen maar de indruk dat je dingen stiekem doet als je denkt dat je niet gefilmd wordtquote:Op zondag 1 januari 2023 02:49 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Je kan liefde niet sturen, maar als het gebeurt sja.
Als je constant moet checken of de camera nog op je staatquote:Op zondag 1 januari 2023 02:51 schreef Hoempah het volgende:
Je ziet wanda alleen even als ze een camera check doet.
precies ditquote:Op zondag 1 januari 2023 02:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je constant moet checken of de camera nog op je staat
dan ben je iets van plan wat de camera niet mag zien
ze praten ook zonder te praten ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:56 schreef Flow3r het volgende:
ze checkt steeds of die camera boven hun op hun gericht staat![]()
[ afbeelding ]
Als ze het niet wil moet ze niet zo gaan zitten. Ze zoekt het ook zelf opquote:Op zondag 1 januari 2023 03:02 schreef Flow3r het volgende:
Wanda ziet de camera denkt ze en zegt : nop nop nop
Jappie : wat nou not not?
Wanda : dat ga ik niet hardop zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:06 schreef Flow3r het volgende:
Jappie had het met Babet over Wanda, en Babet noemde Wanda toen zijn vriendin waarop Jappie had gezegd: mijn bestie
Het is fijn zo'n goede vriendin te hebben
Wanda : wat zij heeft met Gertjan
Dat zie ik echt totaaaaal niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wanda gaat nu misbruik maken van de vriendschap met Jasper om tv te kunnen maken.
Not done mijn inziens.
Ja lul er maar een punt aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:06 schreef Flow3r het volgende:
Jappie had het met Babet over Wanda, en Babet noemde Wanda toen zijn vriendin waarop Jappie had gezegd: mijn bestie
Het is fijn zo'n goede vriendin te hebben
Wanda : wat zij heeft met Gertjan
beetje andersom schatquote:Op zondag 1 januari 2023 03:10 schreef Flow3r het volgende:
Wanda vindt het fijn om bij Jappie te zijn, maar wil het hem niet lastig maken op een of andere manier
Hij kon net geen antwoord geven op de vraag waarom het moeilijk was
en toen vond de regie het tijd voor een streamwissel
dat is Erikquote:Op zondag 1 januari 2023 03:10 schreef Hoempah het volgende:
Het is dat je iets ziet ademen op stream 2 anders wist ik niet waar ik naar aan het kijken was.
Vind dit spannenderquote:Op zondag 1 januari 2023 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef toe, jij zit er ook op te wachten, bekkende Esther en Jw.
Nee, je snapt toch wel dat ze omgeschakeld zijn zodat ze van deze interessante gesprekken 10-30 seconden kunnen laten zien waarvan veel uit context getrokken?quote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Febo als je meeleest schakel terug naar wanda en jasper 🙏
ik ben Esther moe.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:28 schreef Flow3r het volgende:
Er zijn genoeg mensen wakker, gebeurt van alles maar wij moeten luisteren naar Esther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:36 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Het is dat er spoiler onderstaat want anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is dat er spoiler onderstaat want anders...
quote:Op zondag 1 januari 2023 04:23 schreef chufi het volgende:
Serieus dit laatste uur Iedereen bij JW in bed ... Babs. wen, jeff, en zelfs die ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |