Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewachtquote:
De Febo blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Zo dat was echt erg hequote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helderquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewacht![]()
Gelukkig weer een wissel naar de tafel met het drankspel![]()
Daar gaan ze lekker.
Is het type die je keihard laat vallen zodra ze een andere leuke vent heeft ontmoet.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar vind die KimD nog al ordi![]()
zou niet mijn vriendin zijn.
Oh ik open niet
Aha ik snap, ontspanse.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helder
Is geoorloofd ... in mijn ogenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
Zoe bestrooit een oliebol, de halve tafel ook. Neemt een hap en legt hem terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
altijd blij met jouw filmpjes. thanx daarvoorquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Gelukkig Nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Wel eens alleen het zwaar gewond gedeelte weet ik niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Respect voor KimD vandaag, zat zwaar in de put vanmorgen, zwaar gewond en straalde weer vanavond ...
Nee, dat overdreef ik een beetje, maar het had veel slechter kunnen aflopen ....quote:Op zondag 1 januari 2023 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Wel eens alleen het zwaar gewond gedeelte weet ik niet zeker.
Oh gelukkig maar en ja absoluut.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat overdreef ik een beetje, maar het had veel slechter kunnen aflopen ....
dat is toch ook debielquote:Op zondag 1 januari 2023 01:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas vindt het nog steeds vervelend dat de loempia's gejat zijn, vertelt ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhu, zit nu bij isaak op kantoor.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:24 schreef Adat231 het volgende:
volgens mij is zoe ook behoorlijk bezopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |