Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewachtquote:
De Febo blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Zo dat was echt erg hequote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef Adat231 het volgende:
casuistiek bespreking met babs en bern zit ik niet op te wachten om 5 over 1 2023
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helderquote:Op zondag 1 januari 2023 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet meer of jij opende dus wel ff gewacht![]()
Gelukkig weer een wissel naar de tafel met het drankspel![]()
Daar gaan ze lekker.
Is het type die je keihard laat vallen zodra ze een andere leuke vent heeft ontmoet.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar vind die KimD nog al ordi![]()
zou niet mijn vriendin zijn.
Oh ik open niet
Aha ik snap, ontspanse.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Normaal open ik wel, maar heb nu 'n pammetje in m'n mik dus niet meer zo helder
Is geoorloofd ... in mijn ogenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
Zoe bestrooit een oliebol, de halve tafel ook. Neemt een hap en legt hem terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gooit Tiano een dennenappel op z'n voorhoofd
altijd blij met jouw filmpjes. thanx daarvoorquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Gelukkig Nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2023 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support en likes dit jaar, het wordt
zeer gewaardeerd en motiveert om door te gaan.
Gelukkig Nieuwjaar !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |