SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarheid als eenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat hoor je ook als je een rookworst te lang in de magnetron doet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja, yellow is ook maar matigquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:30 schreef SoS87 het volgende:
Coldplay![]()
Die hebben maar 1 aardig nummer![]()
Klopt. Het is een beetje muziek voor oma's gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter dan al die andere slappe zeiknummers van ze![]()
Ik verdenk een paar mensen hier van stemmen op coldplayquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het is een beetje muziek voor oma's geworden![]()
ik heb maar en vraag
wanneer op en lied in en jaar niet gestemt werd in
de top 10 blijvt het dann gelijk ??![]()
Wat zei je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:45 schreef SoS87 het volgende: [..] Je maakt denk ik meer kans als je normaal om een bitterbal vraagt
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee de lijst wordt elk jaar opnieuw gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik heb maar en vraag
wanneer op en lied in en jaar niet gestemt werd in
de top 10 blijvt het dann gelijk ??![]()
quote:Echt diepe teksten waardoor ik ineens heel anders naar het leven ben gaan kijken.quote:The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh, I beg, I beg and plead![]()
Die lui denken gewoon...joh schrijf maar op, die honden kopen het toch welquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Echt diepe teksten waardoor ik ineens heel anders naar het leven ben gaan kijken.![]()
![]()
dann moet elke lied jede jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
nee de lijst wordt elk jaar opnieuw gemaakt
stemmen hebben??![]()
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet elke lied jede jaar
stemmen hebben??
Dit is wel een geweldig nummer![]()
![]()
Maar goed, mijn avondeten is bijna klaar, dus ik check uit voor het jaar. Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
![]()
Voor het zingen de kerk uit hequote:Op zaterdag 31 december 2022 23:46 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn avondeten is bijna klaar, dus ik check uit voor het jaar. Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Gellukkig nieuwjaar jongen![]()
![]()
Folle lok en seine.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:46 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn avondeten is bijna klaar, dus ik check uit voor het jaar. Gelukkig nieuwjaar allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:49 schreef SoS87 het volgende:
Ik hoor net...probleem met de digitale tijd.
Het is 10 voor 11.![]()
![]()
Maakt geen fuck uit, hier doen ze de hele dag al alsof het zover is.quote:
Niet normaal veel vuurwerk dit jaar.![]()
![]()
Iedereen de beste wensen en een mooi 2023.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prutser.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:59 schreef SoS87 het volgende:
Nou komt ie he.....oh kut het is een draaidop
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De beste wensen SoSquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt wel oorlog hier buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te laat begonnen met fappen, nu kan ik niet meer knallend het jaar uitUw ADH vitamine Worst
Beste wensen iedereenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gelukkig nieuwjaar voor al je geliefden DJMOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een virtuele gore natte nieuwsjaarssmakzoen voor jullie allemaal
Uw ADH vitamine Worst
Niet zo verlegen, beetje tong mag bestquote:Op zondag 1 januari 2023 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Een virtuele gore natte nieuwsjaarssmakzoen voor jullie allemaal![]()
![]()
Weer wat vingers weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@tong80quote:Op zondag 1 januari 2023 00:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Niet zo verlegen, beetje tong mag best![]()
![]()
Maar we zijn er nog steeds.![]()
![]()
Er gaat hier best veel de lucht in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De beste wensen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 uur een beetje regen. Wind is belangrijkerquote:Op zondag 1 januari 2023 00:17 schreef maily het volgende:
Iemand buienradar bij de hand? Wanneer gaat het stortregenen?![]()
![]()
Nou jongens, ik ga nu mijn glas heffen. Ik ben niet goed in speeches dus ja....haha leeg!
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Mooi manquote:Op zondag 1 januari 2023 00:19 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Hier ook. Record hoeveelheid aan vuurwerk ingekocht dit jaar![]()
Zelfdequote:Op zondag 1 januari 2023 00:19 schreef SoS87 het volgende:
Nou jongens, ik ga nu mijn glas heffen. Ik ben niet goed in speeches dus ja....haha leeg!
Gelukkig nieuwjaar![]()
Oh dus niet voor mij?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar voor al je geliefden DJMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 00:22 schreef koos_vriendloos het volgende:
Weet iemand wat puriteins betekent in een niet-kerkelijke context![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee, ik ga ff buiten kijken.
Wel genoeg zuipen he lieve vrienden![]()
![]()
De beste wensen. ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
voor mijn zijn juist de depressieve dagen bijna voorbij na nieuwjaarUw ADH vitamine Worst
Hoe kan ik voorkomen dat ik onderaan de laatste post naaktbeelden te zien krijg met de caption 'random pics van de dag'![]()
Astembliefquote:Op zondag 1 januari 2023 00:35 schreef koos_vriendloos het volgende:
Feestdagen voorbij. Depressieve dagen komen eraan![]()
Zelfdequote:Op zondag 1 januari 2023 00:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!Jij ook edquote:![]()
Thnx maily 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 dingen, weinig of niksquote:Op zondag 1 januari 2023 00:41 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat zijn jullie voornemens voor 2023![]()
Dan ligt fok eruitquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk rond 4:00![]()
Yepquote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Laatste persoon die een post achterlaat is dan de bofkontmaar ik niet vannacht
pit ik al
![]()
Jij ook Plyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. Pppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3.38 tot ongeveer 4.20quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ligt het forum elke dag rond dat tijdstip eruit?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. Pppfff![]()
![]()
3 jaar geen vuurwerk he, en recordomzet. Ik vind het hier nog wel meevallen trouwens, al is dit mijn eerste o&n hier. Maar bij mijn ouders was het ook vrij rustigquote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. PppfffUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Laatste persoon die een post achterlaat is dan de bofkontVolgens mij vraag je naar de bekende weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ligt het forum elke dag rond dat tijdstip eruit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is dts dichtquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk rond 4:00![]()
![]()
Onvoorstelbaar. Het is nog volop aan de gang hier. Is echt uitzonderlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
3 jaar geen vuurwerk he, en recordomzet. Ik vind het hier nog wel meevallen trouwens, al is dit mijn eerste o&n hier. Maar bij mijn ouders was het ook vrij rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
watquote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vraag je naar de bekende weg.![]()
Is sws een kloon/oude bekende die koos als je als eerste in dts postUw ADH vitamine Worst
Kloonquote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vraag je naar de bekende weg.maar van wie?
![]()
![]()
Hier ook maar minder heftig dan pre coronaquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Het is nog volop aan de gang hier. Is echt uitzonderlijk.Uw ADH vitamine Worst
Johquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Is sws een kloon/oude bekende die koos als je als eerste in dts post![]()
![]()
oh is een reactie naar Dotteke, omdat ze zei dat hij naar de bekende weg vraagtquote:Uw ADH vitamine Worst
Zit hier een Tesla in mijn straat die vandaag 5x is afgegaan op een knal. Alle andere auto's houden zich kalm![]()
Ja sorryquote:Op zondag 1 januari 2023 00:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zit hier een Tesla in mijn straat die vandaag 5x is afgegaan op een knal. Alle andere auto's houden zich kalm![]()
Heb ook niks met teslaquote:Op zondag 1 januari 2023 00:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
NOS: Verbod op vuurwerk in sommige steden massaal genegeerd
Nou maak daar maar alle steden vanUw ADH vitamine Worst
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Nou maak daar maar alle steden van![]()
Dit had niemand zien aankomenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Nou maak daar maar alle steden van![]()
![]()
Mee eensquote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallen![]()
Er zit een foutje in de zin.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Alle tradities worden om zeep geholpen door die slinkse deugkneuzen![]()
Straks mag ik ook niet meer tegen een boom pissenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallen![]()
![]()
Heel Nederland staat op zijn kop over de stikstof. Boeren zijn hun levenswerk kwijt. En dan op oud en nieuw dit. Schrijnend voor die mensen eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ikquote:Op zondag 1 januari 2023 01:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Er zit een foutje in de zin.
Idd, je kan toch slecht in je broek lopen zeikenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Straks mag ik ook niet meer tegen een boom pissen![]()
![]()
Zet de trend zou ik zeggenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe moet oud en nieuw anders op een unieke manier gevierd worden? De boel in de fik steken?![]()
![]()
Racistquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
De boel wordt toch al elke jaar in de fik gestoken?![]()
![]()
Zal vroeger wat afgestoken hebbenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
De boel wordt toch al elke jaar in de fik gestoken?maar geef er al jaren niks meer aan uit
![]()
Dat dusquote:Op zondag 1 januari 2023 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Kan dat geld wel beter besteden ja![]()
livestream het aubquote:Op zondag 1 januari 2023 01:09 schreef SoS87 het volgende:
Als het later stil is ga ik mijn lawine-mortier afstekenUw ADH vitamine Worst
ben weer thuisTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
gelukkig nieuwjaar crwTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
We willen @Maanvis wel voor hun ruilenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
unban voor @:soury en @:superbadeendje zou fijn zijn voor ONZ![]()
waar ga je dan je meth vandaan halenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We willen @:maanvis wel voor hun ruilenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar ga je dan je meth vandaan halen![]()
Al dicht hier?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Een gedicht over Maanvis
Ok dan wacht ik nog evenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
Dt wordt het jaar dat ik
een avond met @Moonlight naar de maan ga sturen en lachend praat over hoe klote leven is,
een pilsje ga drinken met @-Shii-
een gedicht ga voorlezen aan @Loveable
misschien eindelijk @moemoe eens ga meeten
de tango ga dansen met @HappyCharly
vriendelijk blijf doen tegen @Dotteke
@Speedfight een avondje stelen van paul en een film over UFOs ga kijken
samen met @DJMO nog meer fokkers blij ga maken met een kerstcadeau
een lange strandwandeling ga maken met @greysbones
met @ieniminimuis ga zingen hoe heerlijk het is om single te zijn
toegeef dat ik geen cloon van @Paul ben
of misschien niet en blijf ik gewoon wel thuis hier in florida![]()
![]()
Even op mezelf reagerenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:46 schreef SoS87 het volgende:
toegeef dat ik geen cloon van @:Paul ben
Ja leuk Paulus.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik probeer ook aardig tegen jou te blijven doen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat heeft dat voor zin in het grote puntenspel?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:51 schreef SoS87 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal dezelfde persoon he, ik wist het welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hoeft niet hoor, gelukig nieuwjaar Dottkeequote:Op zondag 1 januari 2023 01:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer ook aardig tegen jou te blijven doen 😉
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:44 schreef devzero het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
Dt wordt het jaar dat ik
een avond met @:moonlight naar de maan ga sturen en lachend praat over hoe klote leven is,
een pilsje ga drinken met @:-shii-
een gedicht ga voorlezen aan @:loveable
misschien eindelijk @:moemoe eens ga meeten
de tango ga dansen met @:happycharly
vriendelijk blijf doen tegen @:dotteke
@:speedfight een avondje stelen van paul en een film over UFOs ga kijken
samen met @:DJMO nog meer fokkers blij ga maken met een kerstcadeau
een lange strandwandeling ga maken met @:greysbones
met @:ieniminimuis ga zingen hoe heerlijk het is om single te zijn
toegeef dat ik geen cloon van @:paul ben
of misschien niet en blijf ik gewoon wel thuis hier in florida
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 01:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat heeft dat voor zin in het grote puntenspel?![]()
Jij ook de beste wensen Maanvis 😘quote:Op zondag 1 januari 2023 01:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, gelukig nieuwjaar DottkeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
txquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Yeahhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zeggen dat het niet kan maar dat is natuurlijk onzin.quote:
We vervangen gewoon het hele motorblok![]()
![]()
🤣🤣🤣 jij maakt het helemaal spannend.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het niet kan maar dat is natuurlijk onzin.
We vervangen gewoon het hele motorblokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je echt hard wil gaan met je scootmobiel flikker je wel om in de bochten....dus je moet wel zijwieltjesquote:Op zondag 1 januari 2023 01:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
🤣🤣🤣 jij maakt het helemaal spannend.![]()
![]()
Nou dan laat maar 😞quote:Op zondag 1 januari 2023 01:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je echt hard wil gaan met je scootmobiel flikker je wel om in de bochten....dus je moet wel zijwieltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, nog nietquote:Op zondag 1 januari 2023 01:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beste wensen![]()
Jij bent niet hier om een slotje te zetten toch?![]()
![]()
Ok dan hang die motor wel aan een bureaustoel, kom ik in het guiness book of records als ik 220 haal op een stoel?quote:![]()
![]()
Das wel heul hard 🤪quote:Op zondag 1 januari 2023 02:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ok dan hang die motor wel aan een bureaustoel, kom ik in het guiness book of records als ik 220 haal op een stoel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Record breken en al mijn botten, je moet er iets voor over hebben. Een nieuwe stoel waarschijnlijkquote:![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 02:09 schreef mario390 het volgende:
stream is nog an, maar de mensen nu
zijn oude szenen van laatste dagen of?![]()
Gelukkig nieuwjaar Mario 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter geen record breken. Dan je botten breken 🤣quote:Op zondag 1 januari 2023 02:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Record breken en al mijn botten, je moet er iets voor over hebben. Een nieuwe stoel waarschijnlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet zelf op die stoel zitten.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter geen record breken. Dan je botten breken 🤣![]()
Vast een dtser die een paar tientjes wil verdienen![]()
![]()
Bolk
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn wil een puntMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
jimmy wie?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:25 schreef mario390 het volgende:
foo fighters wembley 2008
live met jimmy page![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. SoS87 / 27 / +0 / +27 / 29 / 46
2. koos_vriendloos / 13 / +0 / +13 / 32 / 37
3. Dotteke / 10 / +0 / +10 / 12 / 16
4. PLY / 3 / +0 / +3 / 23 / 24
5. aloa / 3 / +0 / +3 / 1 / 2
6. devzero / 3 / +0 / +3 / 1 / 2
7. FreshFruit / 2 / +0 / +2 / 4 / 9
8. hemarookworst / 2 / +0 / +2 / 16 / 18
9. murp / 1 / +0 / +1 / 1 / 2
10. DJMO / 1 / +0 / +1 / 1 / 2
11. mario390 / 1 / +0 / +1 / 2 / 4
12. Emmerdeur / 1 / +0 / +1 / 7 / 9
13. Maanvis / 1 / +0 / +1 / 7 / 8
14. Homijn / 0 / +0 / +0 / 3 / 4
15. Speedfight / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
16. Gizmogirl28 / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
17. drakin / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
18. Paul / 0 / +0 / +0 / 1 / 3
19. greysbones / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
20. noodgang / 0 / +0 / +0 / 1 / 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
de heet jimmy pagequote:Op zondag 1 januari 2023 02:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor, is mijn favoriete band![]()
Zal ik die lawinepijl gewoon als voetzoeker midden op de neude neer gooien?quote:Op zondag 1 januari 2023 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
het lijkt langzaamaan uitgeknald te zijn![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
moet je zelf wetenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zal ik die lawinepijl gewoon als voetzoeker midden op de neude neer gooien?Uw ADH vitamine Worst
Ook nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is de chiwawa vorig jaar al overleden aan de vervelende buurman zijn rare praktijken en inmiddels opgezet ja dan mag hetquote:Op zondag 1 januari 2023 02:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mag ik hem wel aan de chihuaha van mijn buurmeisje vast tapen?
Dat magDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit komt wel genoeg in de buurt.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de chiwawa vorig jaar al overleden aan de vervelende buurman zijn rare praktijken en inmiddels opgezet ja dan mag het![]()
Ok, maar niet in het midden danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gewoon januariquote:Op zondag 1 januari 2023 02:52 schreef SoS87 het volgende:
@:murp
Doe maar slotje, dit is wel gespeeld
nieuw beginDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Je kan voor de eerste plaats gaan deze maand 😉quote:Op zondag 1 januari 2023 02:52 schreef SoS87 het volgende:
Doe maar slotje, dit is wel gespeeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee geen slotjequote:Op zondag 1 januari 2023 02:52 schreef SoS87 het volgende:
Doe maar slotje, dit is wel gespeeld![]()
Ok laatste rondeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nog 1 maand voor dat het stopt
dat het kapt dat het nokt
DM’s gonzen zacht,
Zou vandaag stoppen tochDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
murp heeft die ondertitel( hoe noem je het ook al weer) al aangepast
Topic warning??DM’s gonzen zacht,
het maand?quote:Op zondag 1 januari 2023 03:13 schreef greysbones het volgende:
murp heeft die ondertitel( hoe noem je het ook al weer) al aangepast
Topic warning??Uw ADH vitamine Worst
Ja hoor, FF heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:20 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft @:FreshFruit gewonnen? Zie het nog niet staan in de OP.
Maar vast wel, dus feli!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wist je datGlibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: