txquote:
Yeahhhhhquote:
Ze zeggen dat het niet kan maar dat is natuurlijk onzin.quote:
🤣🤣🤣 jij maakt het helemaal spannend.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het niet kan maar dat is natuurlijk onzin.
We vervangen gewoon het hele motorblok
Als je echt hard wil gaan met je scootmobiel flikker je wel om in de bochten....dus je moet wel zijwieltjesquote:Op zondag 1 januari 2023 01:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
🤣🤣🤣 jij maakt het helemaal spannend.
Nou dan laat maar 😞quote:Op zondag 1 januari 2023 01:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je echt hard wil gaan met je scootmobiel flikker je wel om in de bochten....dus je moet wel zijwieltjes
Nee, nog nietquote:Op zondag 1 januari 2023 01:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beste wensen![]()
Jij bent niet hier om een slotje te zetten toch?
Ok dan hang die motor wel aan een bureaustoel, kom ik in het guiness book of records als ik 220 haal op een stoel?quote:
Das wel heul hard 🤪quote:Op zondag 1 januari 2023 02:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ok dan hang die motor wel aan een bureaustoel, kom ik in het guiness book of records als ik 220 haal op een stoel?
Record breken en al mijn botten, je moet er iets voor over hebben. Een nieuwe stoel waarschijnlijkquote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 02:09 schreef mario390 het volgende:
stream is nog an, maar de mensen nu
zijn oude szenen van laatste dagen of?
Gelukkig nieuwjaar Mario 😘quote:
Beter geen record breken. Dan je botten breken 🤣quote:Op zondag 1 januari 2023 02:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Record breken en al mijn botten, je moet er iets voor over hebben. Een nieuwe stoel waarschijnlijk
quote:
Ik ga niet zelf op die stoel zitten.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter geen record breken. Dan je botten breken 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |