Astembliefquote:Op zondag 1 januari 2023 00:35 schreef koos_vriendloos het volgende:
Feestdagen voorbij. Depressieve dagen komen eraan
Zelfdequote:Op zondag 1 januari 2023 00:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!
Jij ook edquote:
Thnx maily 😘quote:
2 dingen, weinig of niksquote:Op zondag 1 januari 2023 00:41 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat zijn jullie voornemens voor 2023
Dan ligt fok eruitquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk rond 4:00
Yepquote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Laatste persoon die een post achterlaat is dan de bofkont
Jij ook Plyquote:
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. Pppfffquote:
3.38 tot ongeveer 4.20quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ligt het forum elke dag rond dat tijdstip eruit?
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. Pppfff
3 jaar geen vuurwerk he, en recordomzet. Ik vind het hier nog wel meevallen trouwens, al is dit mijn eerste o&n hier. Maar bij mijn ouders was het ook vrij rustigquote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het geknal. Het is nog nooit zo erg geweest hier. En mensen maar klagen dat ze geen geld hebben. Pppfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |