SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is een topic....quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
de uren 20 - 22 00 moet ik
morgen weer nachkijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast….nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk ze lekker door het slotje posten dan.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook gewoon de lijst checken, scheelt je weer terug kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
de uren 20 - 22 00 moet ik
morgen weer nachkijken
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wil jij ook nog effe door het slotje heen posten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ze lekker door het slotje posten dan.![]()
[ afbeelding ]
probeer eens?![]()
Zij bedoelde dat je dat ook in het top2000 topic kon postenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee snap je morgen moet
ik de uren nachhooren en kijken![]()
gelukkig nieuwjaar babequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:10 schreef Loveable het volgende:
Ik ben ook even weg, misschien tot straks![]()
![]()
Wacht maar tot ik Admin ben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
Wil jij ook nog effe door het slotje heen posten?
probeer eens?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In gedachten is ze hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
JammerOns paddestoeltje is waarschijnlijk al druk aan het vieren
![]()
![]()
Waarom dan?!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee snap je morgen moet
ik de uren nachhooren en kijken![]()
Wat ik met Paul ga doen is een verrassing.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NoG nOoIt VeRtOonD hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik met Paul ga doen is een verrassing.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik met Paul ga doen is een verrassing.?
![]()
Nee, hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
In gedachten is ze hier
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die komt vast nog wel even buurten vanavond/vannacht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
JammerOns paddestoeltje is waarschijnlijk al druk aan het vieren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal stabernakel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel even buurten vanavond/vannacht.
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal stabernakel natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @Emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/![]()
Gewoon 1 post doen over een paar uurtjes en dan het topic op slot doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.![]()
![]()
Je favo nummer nu.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Principessa.quote:![]()
Alvast de beste wensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook devjequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi maanlichtje. Alvast gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoekenquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2022 20:22:57 ]![]()
Voor jou ook de allerbeste wensen Freshj en voor soul!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Alvast de beste wensen.![]()
![]()
![]()
Lieve mensen. Allemaal de beste wensen alvast voor 2023! Dat het maar een top jaar mag worden. Mijn jaar word dat op zeker <3Maak er iets machtigs van
![]()
Ik ook idd. Net het echte leven somsquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammer vind het wel echt leuk soms![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.Grapjurk
Folle lok en seine.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Emptystreet het volgende:
Lieve mensen. Allemaal de beste wensen alvast voor 2023! Dat het maar een top jaar mag worden. Mijn jaar word dat op zeker <3Maak er iets machtigs van
Nee het is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.
Maar wie weet @laforest heeft ook geprobeerd, maar je moet er echt heel veel tijd in stekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe het liever hier op het forumquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoeken![]()
![]()
![]()
En zo is hetquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoeken
Veel succes! Echte vrienden hebben is ook fijn hoor. Hopelijk krijg je daar in 2023 de kans voorquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe het liever hier op het forum![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2022 20:25:12 ]![]()
Was een goede kanshebber hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het is niet meer wat het geweest is
Maar wie weet @:Laforest heeft ook geprobeerd, maar je moet er echt heel veel tijd in steken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En waarom moet het dicht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoeken
Noem een topic op FOK! waarmee dit ook gebeurd?![]()
Dank je ook voor jou de beste wensen en een heel fijn, gelukkig, liefdevol en gezond 2023quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Emptystreet het volgende:
Ja, want "echte" vrienden zijn engquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe het liever hier op het forum![]()
![]()
![]()
Staat in de topic pointer tochquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef aloa het volgende:
[..]
En waarom moet het dicht dan?
Noem een topic op FOK! waarmee dit ook gebeurd?Dus ik verwacht dat het dan ook dicht gaat.
![]()
`ja was het ook jammer dat hij de moed opgafquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een goede kanshebber hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanksquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Veel succes! Echte vrienden hebben is ook fijn hoor. Hopelijk krijg je daar in 2023 de kans voor![]()
![]()
Dat snap ik, maar waarom?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Staat in de topic pointer tochDus ik verwacht dat het dan ook dicht gaat.
Verder weinig tot niets gebeurd deze maand.![]()
Echte mensen zijn engquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want "echte" vrienden zijn eng![]()
![]()
![]()
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom?
Verder weinig tot niets gebeurd deze maand.![]()
![]()
In all fairness, alle mensen van FOK! die ik ooit in het echt heb ontmoet waren eigenlijk allemaal wel tof. Tuurlijk level je niet met allemaal even goed en sommige blijken achteraf toch wel wat "raar" te zijnmaar denk dat voor de 20 man die ik heb ontmoet er 18 echt heel chill waren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2022 20:28:51 ]![]()
Ik moet weer werken vanaf 10 jan. Geen tijd meer danquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.
Het kan dus toch.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.![]()
Weer hele dagen/quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik moet weer werken vanaf 10 jan. Geen tijd meer danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij 1 van 2 tofquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef Emptystreet het volgende:
In all fairness, alle mensen van FOK! die ik ooit in het echt heb ontmoet waren eigenlijk allemaal wel tof. Tuurlijk level je niet met allemaal even goed en sommige blijken achteraf toch wel wat "raar" te zijnmaar denk dat voor de 20 man die ik heb ontmoet er 18 echt heel chill waren
![]()
![]()
Ik weet welke niet.quote:
Maar die is ook niet meer gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch 50%quote:
Waardoor was die ander van de 2 niet tof? De een hield mij aan een lijntje, en de andere maakte steeds afspraken en liet mij dan gewoon wachten voor jan doedel.![]()
`heb daar helemaal geen behoefte aan om mensen van FOK! Te ontmoeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef Emptystreet het volgende:
Marley een beetje rustig?quote:
Hier vinden ze het niet echt fijn merk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marley vind het ook echt niet fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marley een beetje rustig?
Hier vinden ze het niet echt fijn merk ik.Vuurwerk vind ze maar niks
![]()
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.![]()
Zo dan dat zijn beste urenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hé, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap er ook even niets vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.![]()
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Marley vind het ook echt niet fijn!Vuurwerk vind ze maar niks
Ja echt hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.![]()
???quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer ergerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.![]()
![]()
Manege dus geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer erger
Wel veel drugs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ach is leuk werk, meer soort van betaalde hobbyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier was het oorlog vroegerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Manege dus geen vuurwerk.
Wel veel drugs.![]()
Best wel erg.![]()
Dan neem ik ontslag en zoek ander werkquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.![]()
![]()
Je hebt kennis van linux en ik zoek nog iemand. Laat maar weten of je naar Florida wil emigrerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en zoek ander werk![]()
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was het oorlog vroeger![]()
Best wel erg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent ook al wat ouder hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.![]()
![]()
TR gemacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gizzy.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het vorig topic maar even gesloten.
[ afbeelding ]
Het werd beter toen ze de kroegen etc open deden met oud en nieuw.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.![]()
Ik vond eigen feestjes vaak leuker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het werd beter toen ze de kroegen etc open deden met oud en nieuw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond eigen feestjes vaak leuker.![]()
Zeker mooi nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi nummer. Maar ook best droevig als je weet dat het over Syd ging![]()
![]()
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
That almost looks like my hair now
Zal het iig onthouden, dank voor aanbodquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt kennis van linux en ik zoek nog iemand. Laat maar weten of je naar Florida wil emigreren
Net n huis gekocht ff beetje settlen op t moment. Anders wordt de mss krankjorum denk ik
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2022 20:54:56 ]![]()
Ik zie het voor me: " Hey schat,ik ga naar Florida.Spreek je later.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zal het iig onthouden, dank voor aanbod
Net n huis gekocht ff beetje settlen op t moment. Anders wordt de mss krankjorum denk ik."
Prettige jaarwisselingquote:
Vroeger had hij koffiequote:
Ben je wel optijd terug voor het eten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: " Hey schat,ik ga naar Florida.Spreek je later.."
![]()
Bakkie van Akkie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmmzquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: " Hey schat,ik ga naar Florida.Spreek je later.."
Breng me nou niet op …..![]()
Zal ik je dan Bucketdoor gaan noemen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker niet.quote:
Ik ben in overleg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan nu geen `ninja doen zequote:
Vonden de vissen dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:01 schreef SoS87 het volgende:
Ik had het briljante idee om vanmiddag te gaan vissen, was lekker joh![]()
![]()
Blijf lachen met jouquote:
Nehquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik je dan Bucketdoor gaan noemen?
Kan niet zo goed tegen naamsveranderingen![]()
Blub.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zal het ze de volgende keer vragen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de regenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:01 schreef SoS87 het volgende:
Ik had het briljante idee om vanmiddag te gaan vissen, was lekker joh![]()
![]()
Ging je dobbertje wegwaaien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog langer dan....quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
telegraph road was toch nog langer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijgen we later zeker ook nog Child in Timequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
telegraph road was toch nog langer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
[ afbeelding ]
.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta al negen maanden als winnaar in de OP.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* FreshFruit zet het raam vast open voor SoS87quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef SoS87 het volgende:
Als Queen nou weer op 1 staat spring ik uit het raam hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je hem wel eerst open..quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef SoS87 het volgende:
Als Queen nou weer op 1 staat spring ik uit het raam hoor
Geeft zo een rotzooi al dat glas![]()
Doe raam dan maar dicht, want hij staat op 1quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef SoS87 het volgende:
Als Queen nou weer op 1 staat spring ik uit het raam hoor
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is ook al weken bekend trouwens...quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Doe raam dan maar dicht, want hij staat op 1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
J die was goed aanwezig vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had wind mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zal wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook al weken bekend trouwens...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wind in de rug was fijner geweest, vis ook heel licht, 6 grams loodkopjequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus je blinker/kunstaas waaide weg?![]()
![]()
Das nie leuk (voor jou)quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wind in de rug was fijner geweest, vis ook heel licht, 6 grams loodkopje![]()
![]()
![]()
Dubbelglas spring je niet zomaar doorheenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Doe je hem wel eerst open..
Geeft zo een rotzooi al dat glas![]()
![]()
Is een Tura.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nr 8 blijf je af.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De nrs 8, 5 en 2....wie stemt daar op? Wat zijn dat voor gemankeerde figuren?![]()
Gevaarlijk bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga ervan uit dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nr 8 blijf je af.![]()
Gevaarlijk bezig.![]()
![]()
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:23 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt
Ze leven beide niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kaarsje aan bij nr8 dan maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.
Ze leven beide niet meer.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.
![]()
Dat vind ik dan weer heel lief.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 4660 / +48 / +82 / 3205 / 4777
2. aloa / 3456 / +80 / +49 / 3225 / 4524
3. Emmerdeur / 3095 / +149 / +85 / 2666 / 3784
4. Maanvis / 1532 / +2 / +137 / 1180 / 1860
5. SoS87 / 1340 / +1 / +126 / 964 / 1565
6. Dotteke / 1158 / +33 / +37 / 993 / 1559
7. mario390 / 1051 / +44 / +41 / 909 / 1493
8. laforest / 1002 / +0 / +0 / 651 / 1042
9. PLY / 951 / +13 / +6 / 742 / 1008
10. hemarookworst / 882 / +27 / +19 / 1040 / 1447
11. HappyCharly / 810 / +76 / +5 / 1007 / 1342
12. DJMO / 688 / +7 / +6 / 419 / 718
13. devzero / 684 / +110 / +26 / 915 / 1215
14. gebrokenglas / 508 / +14 / +10 / 564 / 783
15. maily / 506 / +20 / +16 / 631 / 850
16. Rob / 504 / +5 / +7 / 532 / 682
17. Loveable / 488 / +11 / +19 / 551 / 756
18. greysbones / 484 / +11 / +5 / 794 / 1003
19. Dr.Mikey / 483 / +16 / +1 / 289 / 522
20. Homijn / 450 / +0 / +0 / 280 / 464SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
@FreshFruit gefeliciteerd met je nr 1. Ben benieuwd war Bolke en Bolke bij @Grrrrrrrr ingefluisterd hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo uitgejankt.
en door...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is gewoon fucked up om ze te missen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je het janken gehad hebt moet je straks tijdens dat liedje maar aan de mooie momenten terugdenkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
Het is gewoon fucked up om ze te missen.![]()
![]()
Even man up ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je het janken gehad hebt moet je straks tijdens dat liedje maar aan de mooie momenten terugdenken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Deze heb jij gemaakt toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:01 schreef SoS87 het volgende:
Krijg een appje ; papa wil je me komen halen?
Haha, nee!
Ja het ging niet goed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ah ze plakt er nog een emoticon bij, ik zag het wel hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤩 eerder mijn mobiel denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Fok hapert soms een beetje. We geven lekker fok de schuldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik dvd toto live inquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef SoS87 het volgende:
Toto - africa altijd ff fijne plaat![]()
Child in Time, das helemaal lekker
amsterdam 2003![]()
Een buur bood ze aan vanmiddag, doe ging bakken.quote:
Ik vraag; in de schuur?
Nee gewoon in zijn woning.
Die ruikt ie over 2 weken nog![]()
![]()
Ik deed het buiten in de tuin. Frituren is wel lekker, maar die stank hoeft van mij nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een buur bood ze aan vanmiddag, doe ging bakken.
Ik vraag; in de schuur?
Nee gewoon in zijn woning.
Die ruikt ie over 2 weken nog![]()
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik dvd toto live in
amsterdam 2003“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen friteuse meer. Trekt overal zo in.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik deed het buiten in de tuin. Frituren is wel lekker, maar die stank hoeft van mij niet
Als iets echt ff gefrituurd moet gaat het in een pannetje, deuren en ramen open en daarna weg die zooi![]()
![]()
Child in Time is een geweldige plaatquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
gevaarlijke lied vor depressive mensen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb geen friteuse meer. Trekt overal zo in.
Als iets echt ff gefrituurd moet gaat het in een pannetje, deuren en ramen open en daarna weg die zooi
De redneck way![]()
![]()
van 20 - 22 was ik niet hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leuk nummer ook wel![]()
Gaat snel he, 15 alweer![]()
De tegelgigantquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Fresh gooi dat tegeltje ff hier in
FB / Paul![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Fresh gooi dat tegeltje ff hier in
FB / Paul
Ik blijf me niet verontschuldigen dat ik je oma niet zagquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Toch niet die bejaarde die je met 140 door rood schepte?![]()
![]()
Beste jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
comf. numblive
1994 is de beste versie![]()
Nee ik heb je nog niet bedankt, hele familie zat op de erfenis van die Eucalypta te wachten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf me niet verontschuldigen dat ik je oma niet zag![]()
![]()
Ik zie ern ipv een en denk gelijk oh das marioquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alvast ern goede jaarwisseling![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zie ern ipv een en denk gelijk oh das mariozit niet op te letten
![]()
![]()
Bitterballen gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
u2quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alvast een goede jaarwisseling![]()
![]()
Bericht uit een ander jaar, de toekomst. Happy New YearJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Bekende cloonquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef koos_vriendloos het volgende:
Dit klinkt als een leuk spel![]()
Je bent lekker op tijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef koos_vriendloos het volgende:
Dit klinkt als een leuk spel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: