Marley een beetje rustig?quote:
Marley vind het ook echt niet fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marley een beetje rustig?
Hier vinden ze het niet echt fijn merk ik.
Zo dan dat zijn beste urenquote:
Hé, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.
Snap er ook even niets vanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Marley vind het ook echt niet fijn!Vuurwerk vind ze maar niks
Ja echt hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.
???quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer ergerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.
Manege dus geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer erger
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ach is leuk werk, meer soort van betaalde hobby
Hier was het oorlog vroegerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Manege dus geen vuurwerk.
Wel veel drugs.
Dan neem ik ontslag en zoek ander werkquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.
Je hebt kennis van linux en ik zoek nog iemand. Laat maar weten of je naar Florida wil emigrerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en zoek ander werk
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was het oorlog vroeger![]()
Best wel erg.
Je bent ook al wat ouder hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.
TR gemacht.quote:
Gizzy.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het vorig topic maar even gesloten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |