Nee het is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.
Doe het liever hier op het forumquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoeken
En zo is hetquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoeken
Veel succes! Echte vrienden hebben is ook fijn hoor. Hopelijk krijg je daar in 2023 de kans voorquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe het liever hier op het forum![]()
Was een goede kanshebber hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het is niet meer wat het geweest is
Maar wie weet @:Laforest heeft ook geprobeerd, maar je moet er echt heel veel tijd in steken
En waarom moet het dicht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dank je ook voor jou de beste wensen en een heel fijn, gelukkig, liefdevol en gezond 2023quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Emptystreet het volgende:
Lieve mensen. Allemaal de beste wensen alvast voor 2023! Dat het maar een top jaar mag worden. Mijn jaar word dat op zeker <3Maak er iets machtigs van
Ja, want "echte" vrienden zijn engquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe het liever hier op het forum![]()
Staat in de topic pointer tochquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef aloa het volgende:
[..]
En waarom moet het dicht dan?
Noem een topic op FOK! waarmee dit ook gebeurd?
`ja was het ook jammer dat hij de moed opgafquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een goede kanshebber hoor.
Thanksquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Veel succes! Echte vrienden hebben is ook fijn hoor. Hopelijk krijg je daar in 2023 de kans voor
Dat snap ik, maar waarom?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Staat in de topic pointer tochDus ik verwacht dat het dan ook dicht gaat.
Echte mensen zijn engquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want "echte" vrienden zijn eng
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom?
Verder weinig tot niets gebeurd deze maand.
Ik moet weer werken vanaf 10 jan. Geen tijd meer danquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.
Het kan dus toch.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat iedereen er van uit ging dat het weer dicht zou gaan, was iedereen aardig tegen elkaar.
Weer hele dagen/quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik moet weer werken vanaf 10 jan. Geen tijd meer dan
Bij mij 1 van 2 tofquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef Emptystreet het volgende:
In all fairness, alle mensen van FOK! die ik ooit in het echt heb ontmoet waren eigenlijk allemaal wel tof. Tuurlijk level je niet met allemaal even goed en sommige blijken achteraf toch wel wat "raar" te zijnmaar denk dat voor de 20 man die ik heb ontmoet er 18 echt heel chill waren
Ik weet welke niet.quote:
Toch 50%quote:
`heb daar helemaal geen behoefte aan om mensen van FOK! Te ontmoeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:28 schreef Emptystreet het volgende:
In all fairness, alle mensen van FOK! die ik ooit in het echt heb ontmoet waren eigenlijk allemaal wel tof. Tuurlijk level je niet met allemaal even goed en sommige blijken achteraf toch wel wat "raar" te zijnmaar denk dat voor de 20 man die ik heb ontmoet er 18 echt heel chill waren
Marley een beetje rustig?quote:
Marley vind het ook echt niet fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marley een beetje rustig?
Hier vinden ze het niet echt fijn merk ik.
Zo dan dat zijn beste urenquote:
Hé, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Gelukkig maar dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Maar ik wens jullie succes nadat er op deze manier achter mijn rug om gepraat word. "Mafketel" "Niet meer welkom" DOEI.
Snap er ook even niets vanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Marley vind het ook echt niet fijn!Vuurwerk vind ze maar niks
Ja echt hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.
???quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer ergerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook wel extreem lijkt het.
Manege dus geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, toen wij jong waren was het tien keer erger
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ach is leuk werk, meer soort van betaalde hobby
Hier was het oorlog vroegerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Manege dus geen vuurwerk.
Wel veel drugs.
Dan neem ik ontslag en zoek ander werkquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, stel je voor je vond het niet echt leuk.
Je hebt kennis van linux en ik zoek nog iemand. Laat maar weten of je naar Florida wil emigrerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en zoek ander werk
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was het oorlog vroeger![]()
Best wel erg.
Je bent ook al wat ouder hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voorzichtig ivm mijn gehoor.
TR gemacht.quote:
Gizzy.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het vorig topic maar even gesloten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |