quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik met Paul ga doen is een verrassing.
Nee, hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
In gedachten is ze hier
[ afbeelding ]
Die komt vast nog wel even buurten vanavond/vannacht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
JammerOns paddestoeltje is waarschijnlijk al druk aan het vieren
Helemaal stabernakel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel even buurten vanavond/vannacht.
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal stabernakel natuurlijk.
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @Emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je volgende maand weer voor de eerste plaatst/
Gewoon 1 post doen over een paar uurtjes en dan het topic op slot doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.
Je favo nummer nu.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel competitie is. Misschien @:emmerdeur, maar ik denk dat fresh weer #1 gaat worden. Tenzij eerst wil worden.
Principessa.quote:
Jij ook devjequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi maanlichtje. Alvast gelukkig nieuwjaar
Sja, wat moet je dan met je leven. Het is maar een forumdeel, er zijn genoeg forumdelen waar je naar toe kan verhuizen zonder "Bolk" en anders zal je echte vrienden moeten zoekenquote:
Voor jou ook de allerbeste wensen Freshj en voor soul!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Alvast de beste wensen.
Ik ook idd. Net het echte leven somsquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammer vind het wel echt leuk soms
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk niet ik daar tijd voor heb als Admin.
Folle lok en seine.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Emptystreet het volgende:
Lieve mensen. Allemaal de beste wensen alvast voor 2023! Dat het maar een top jaar mag worden. Mijn jaar word dat op zeker <3Maak er iets machtigs van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |