Nr 8 blijf je af.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De nrs 8, 5 en 2....wie stemt daar op? Wat zijn dat voor gemankeerde figuren?
Ik ga ervan uit dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nr 8 blijf je af.![]()
Gevaarlijk bezig.
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:23 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt
Kaarsje aan bij nr8 dan maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.
Ze leven beide niet meer.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zeker niet,dit nummer gaat me echt aan mijn hart omdat het zowel aan mijn vader en mijn moeder doet denken.
Dat vind ik dan weer heel lief.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2022 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |