SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarheid als eenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat hoor je ook als je een rookworst te lang in de magnetron doet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja, yellow is ook maar matigquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:30 schreef SoS87 het volgende:
Coldplay![]()
Die hebben maar 1 aardig nummer![]()
Klopt. Het is een beetje muziek voor oma's gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter dan al die andere slappe zeiknummers van ze![]()
Ik verdenk een paar mensen hier van stemmen op coldplayquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het is een beetje muziek voor oma's geworden![]()
ik heb maar en vraag
wanneer op en lied in en jaar niet gestemt werd in
de top 10 blijvt het dann gelijk ??![]()
Wat zei je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:45 schreef SoS87 het volgende: [..] Je maakt denk ik meer kans als je normaal om een bitterbal vraagt
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee de lijst wordt elk jaar opnieuw gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik heb maar en vraag
wanneer op en lied in en jaar niet gestemt werd in
de top 10 blijvt het dann gelijk ??![]()
quote:Echt diepe teksten waardoor ik ineens heel anders naar het leven ben gaan kijken.quote:The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh, I beg, I beg and plead![]()
Die lui denken gewoon...joh schrijf maar op, die honden kopen het toch welquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Echt diepe teksten waardoor ik ineens heel anders naar het leven ben gaan kijken.![]()
![]()
dann moet elke lied jede jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
nee de lijst wordt elk jaar opnieuw gemaakt
stemmen hebben??![]()
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet elke lied jede jaar
stemmen hebben??
Dit is wel een geweldig nummer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: