quote:Op zondag 1 januari 2023 00:46 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Laatste persoon die een post achterlaat is dan de bofkont
Volgens mij vraag je naar de bekende weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ligt het forum elke dag rond dat tijdstip eruit?
Dan is dts dichtquote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk rond 4:00
Onvoorstelbaar. Het is nog volop aan de gang hier. Is echt uitzonderlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
3 jaar geen vuurwerk he, en recordomzet. Ik vind het hier nog wel meevallen trouwens, al is dit mijn eerste o&n hier. Maar bij mijn ouders was het ook vrij rustig
watquote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vraag je naar de bekende weg.
Kloonquote:Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vraag je naar de bekende weg.
Hier ook maar minder heftig dan pre coronaquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Het is nog volop aan de gang hier. Is echt uitzonderlijk.
Johquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Is sws een kloon/oude bekende die koos als je als eerste in dts post
oh is een reactie naar Dotteke, omdat ze zei dat hij naar de bekende weg vraagtquote:
Ja sorryquote:Op zondag 1 januari 2023 00:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zit hier een Tesla in mijn straat die vandaag 5x is afgegaan op een knal. Alle andere auto's houden zich kalm
Heb ook niks met teslaquote:Op zondag 1 januari 2023 00:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zit hier een Tesla in mijn straat die vandaag 5x is afgegaan op een knal. Alle andere auto's houden zich kalm
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
NOS: Verbod op vuurwerk in sommige steden massaal genegeerd
Nou maak daar maar alle steden van
Dit had niemand zien aankomenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
NOS: Verbod op vuurwerk in sommige steden massaal genegeerd
Nou maak daar maar alle steden van
Mee eensquote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook onzin zo een vuurwerkverbod, laat knallen
Er zit een foutje in de zin.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Alle tradities worden om zeep geholpen door die slinkse deugkneuzen
Straks mag ik ook niet meer tegen een boom pissenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Heel Nederland staat op zijn kop over de stikstof. Boeren zijn hun levenswerk kwijt. En dan op oud en nieuw dit. Schrijnend voor die mensen eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zondag 1 januari 2023 01:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Er zit een foutje in de zin.
Idd, je kan toch slecht in je broek lopen zeikenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Straks mag ik ook niet meer tegen een boom pissen
Zet de trend zou ik zeggenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hoe moet oud en nieuw anders op een unieke manier gevierd worden? De boel in de fik steken?
Racistquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
De boel wordt toch al elke jaar in de fik gestoken?
Zal vroeger wat afgestoken hebbenquote:Op zondag 1 januari 2023 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
De boel wordt toch al elke jaar in de fik gestoken?
Dat dusquote:Op zondag 1 januari 2023 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Kan dat geld wel beter besteden ja
livestream het aubquote:Op zondag 1 januari 2023 01:09 schreef SoS87 het volgende:
Als het later stil is ga ik mijn lawine-mortier afsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |