Jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nightwish is beter.
Je mist toch Marcootje he
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
Musical phantom graag terug in Nederland!
kunnen jullie mooi samen heenquote:
Bij dat nummer heb je volgens mij ook mensen die per ongeluk op de verkeerde versie stemmen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dat soort geintjes met covers ook gaan uithalen met klassiekers als The Sound Of Silence
Roger Waters beweerde zelf dat ALW dit van Echoes gejat heeftquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een meesterwerk als Echoes vergelijken met een musical nummertje
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef essnhills het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat mijn vader vroeger in de klas zat met Henk Poort?
Dit ja.quote:
Henk heeft een zeer knappe vrouw genotquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef essnhills het volgende:
vast welquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nightwish is beter.
Je mist toch Marcootje he
Mja nee voor mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef Arizona het volgende:
Ja mooi maar niet echt top 100 materiaal in mijn oren.
Dat kán niet anders, die Disturbed versie is zo gruwelijk lelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dat nummer heb je volgens mij ook mensen die per ongeluk op de verkeerde versie stemmen.
Het antwoord:quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef Cee het volgende:
Quizvraag! De originele West End Christine en Phantom staan ook in de top 2000, wie weet wie dat zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zat ie wel op een prestigieuze school zeker, dat ze een poort hadden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef essnhills het volgende:
Hedde drugs opquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef Evenstar het volgende:
drugs are bad mmkkaay @ ene vrouw in cafe
I want what she's havingquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef Evenstar het volgende:
drugs are bad mmkkaay @ ene vrouw in cafe
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Het antwoord:Haha, Cock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, en dan ken ik haar niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje oncomfortabel van
Mijn vader had dat een paar jaar geleden gedaan. Hij kende de nieuwe versie helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kán niet anders, die Disturbed versie is zo gruwelijk lelijk
Daar heeft Johan nog een heel fraai liedje overquote:
Ik ook, de Phantom zong met consumptie en kwijlde bijna de eerste rij onder, ik zat daar natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zat ie wel op een prestigieuze school zeker, dat ze een poort hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |