Het antwoord:quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef Cee het volgende:
Quizvraag! De originele West End Christine en Phantom staan ook in de top 2000, wie weet wie dat zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zat ie wel op een prestigieuze school zeker, dat ze een poort hadden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef essnhills het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat mijn vader vroeger in de klas zat met Henk Poort?
Hedde drugs opquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef Evenstar het volgende:
drugs are bad mmkkaay @ ene vrouw in cafe
I want what she's havingquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef Evenstar het volgende:
drugs are bad mmkkaay @ ene vrouw in cafe
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Het antwoord:Haha, Cock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, en dan ken ik haar niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje oncomfortabel van
Mijn vader had dat een paar jaar geleden gedaan. Hij kende de nieuwe versie helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kán niet anders, die Disturbed versie is zo gruwelijk lelijk
Daar heeft Johan nog een heel fraai liedje overquote:
Ik ook, de Phantom zong met consumptie en kwijlde bijna de eerste rij onder, ik zat daar natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zat ie wel op een prestigieuze school zeker, dat ze een poort hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |