ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteelquote:
Waarschijnlijk door de jaarwisseling, daar worden mensen altijd een beetje emo vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteel
Iedereen mist thuis, het is soms ook een kutgroep met zeer eigenwijze figurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteel
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de jaarwisseling, daar worden mensen altijd een beetje emo van
ze praten niks uitquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen mist thuis, het is soms ook een kutgroep met zeer eigenwijze figuren
In tegenstelling tot zijn overdreven gedrag anders, huilt hij wel mooi ingetogenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eentje maar![]()
Grote fakeshow om Mexx te dwingen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:45 schreef Setje72 het volgende:
Ik vind Mexx echt een gezicht hebben van iemand met down(sorry)
Na Zo'n kus voel ik me meteen weer happyquote:
* greysbones haalt een teiltje voor Utoquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na Zo'n kus voel ik me meteen weer happyHerboren zeg maar.
Beterschapquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
Dank je, maar ik voel me gelukkig niet echt heel ziek. Testje gewoon even gedaan, omdat we(vrouw en ik) vanavond naar vrienden zouden gaan en daar zitten wat gevalletjes tussen die vatbaar zijn. Dus het was meer uit voorzorg. Verder heb ik niets met die corona. Maar dat word dus thuisblijven.quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
Vreselijke man, ben benieuwd naar de volgende managerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:21 schreef Flow3r het volgende:
met iedereen meepraten en altijd in herhalingen, mag die vent weg aub ?
Ze zijn wel steeds vaker samenquote:
tis wel zijn type zei hij... (alhoewel hij geen type heeft)quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik valt op jong dus denk het niet.
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel, dat je van alles kunt doen met een komkommerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu weer gebeurd met een komkommer?
Ik denk dat vooral de ouders het in de loods vandaag moeilijk hebben, missen hun kinderen natuurlijk op zo'n dag. Moira vanmorgen ook alquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Flow3r het volgende:
die vuige slet Eunice lag vanochtend nog in JanWillem's armen![]()
[ afbeelding ]
Klepje open en nieuwe batterijen er in?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel, dat je van alles kunt doen met een komkommer
Uitrusten voor straksquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:00 schreef lojanda het volgende:
Iedereen moe en er liggen een paar in bed en op de bank te hangen.. nou dat wordt een spectaculair oud en nieuw.
voorslapen voor t knallen straks!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:00 schreef lojanda het volgende:
Iedereen moe en er liggen een paar in bed en op de bank te hangen.. nou dat wordt een spectaculair oud en nieuw.
samequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Kom ik terug van boodschappen doen is de sfeer compleet ingezakt na dat spanband trekken ongeluk.
en ondertussen vinden ze zelfs Wendy echt heel gemeen... hoe danquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Kijk en dat is Wendy dan weer.. die gaat met Eric hoefijzer gooien want dat zou om twee uur al zijn maar is nog niet gedaan en dat vindt ze stom voor Eric. Zij houdt echt altijd rekening met anderen, jammer dat ze dat niet met haar doen.
Dat dus..quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en ondertussen vinden ze zelfs Wendy echt heel gemeen... hoe dan
Wendy is gewoon Wendy.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Kijk en dat is Wendy dan weer.. die gaat met Eric hoefijzer gooien want dat zou om twee uur al zijn maar is nog niet gedaan en dat vindt ze stom voor Eric. Zij houdt echt altijd rekening met anderen, jammer dat ze dat niet met haar doen.
ZOdra de drank op tafel komt zijn ze allemaal wakkerquote:
Ja dat zal bestquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOdra de drank op tafel komt zijn ze allemaal wakker
Hij wil weer de aandacht trekken. Gewoon weer een toneelstukje van hem.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:17 schreef Flow3r het volgende:
Nou gaat ie het afdwingen door zielig alleen te gaan zitten, niet mee willen doen met een spelletje en af en toe een traantje weg te pinken in de hoop dat Marciano over zijn hart strijkt om het goed te maken met mexx
[ afbeelding ]
Moeten appelflappen voorstellen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze niet warm eten vanavond, kan niet zien wat Erik aan het eten is?
Nee hoor hebben al wel vaker gesprekken gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef mootie het volgende:
Bep ineens aanhaken bij Bern? Is dit hun eerste gesprek?
Oeps, hoop dat ze beter smaken dan ze er uitzienquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moeten appelflappen voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Die wordt gek als ze hoort dat Martin die opgevreten heeft
O jee de volgende knal ruzie ik aantochtquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Oei Sasha ontdekt dat er 1,5 loempia verdwenen zijn.
En die liegt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Die wordt gek als ze hoort dat Martin die opgevreten heeft
Sasha : "Martin, heb jij die anderhalve loempia gezien of gegeten?"quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Jappie is op zoek naar de laatste loempia's
Rupi komt terug naar de tafel en vraagt aan Ima "ze zijn op zoek naar die loempia's, heb jij die gezien?"
Ima :"die had ik op die bord gelegd"
Ima, Rupi en Martin hebben die opgevroten en doen nu of ze van niets weten.
[ afbeelding ]
Die zijn altijd boos, dus dat is geen nieuwsquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef engine het volgende:
Sasha: "ik weet wel waar ik heen ga na het weekend"
JW en Wanda zijn ook boos.
Maar echt boos. JW zei geen één keer dat het hem niet uitmaaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die zijn altijd boos, dus dat is geen nieuws
Wanda is zelden boosquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef mootie het volgende:
Wanda is toch eigenlijk helemaal niet zo vaak boos?
Krijgt Jeff het zo wel weer op de kop, maar die maakt het niets meer uit denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze gelooft hem want ze ging er al van uit dat hij het niet had gedaan
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
fokkin woest is idd iets anders dan boos
Ja inderdaad. Terecht wel. Zie haar vaak lachen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Genomineerd als meest optimistische toch?
Alleen als ze met Jappie isquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Terecht wel. Zie haar vaak lachen.
Hou op zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen als ze met Jappie is
Hopelijk word ie doodziek van die loempia...quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:59 schreef engine het volgende:
Martin heeft wel echt een top dag vandaag.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:59 schreef engine het volgende:
Martin heeft wel echt een top dag vandaag.
Wie is Jappie?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen als ze met Jappie is
Ik hoop met de Jumbo mee terug gereden naar het magazijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
Waar is die huilende loempiavreter gebleven?
Laatst gesignaleerd in de tuin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
Waar is die huilende loempiavreter gebleven?
Goed dat je het bijhoud voor me. Maar wie Jappie?quote:
Jasperquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goed dat je het bijhoud voor me. Maar wie Jappie?
Jasperquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jasper, die kleine met petjequote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Kijk zo kan het ook. Thx
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Esther achter Babette gaan zitten zodat ze beter kan afluisteren
met dat dove oor
Waar gaat het over? Zeker weer over Jef?quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:20 schreef pingu66 het volgende:
Dat gesprek tussen Babbel en Bern..........
Nee, bep hang de psych uit over zijn verleden, studietijd etc.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Zeker weer over Jef?
Waarom zou zij met Bern over Jeff moeten praten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lekker dramatisch allemaal weerquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, bep hang de psych uit over zijn verleden, studietijd etc.
Nou ja zeg, ik zie vooral die prachtige taille.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Kim een vreemd figuur in deze jurk.
Het is net over ze onder haar billen nog wat heeft hangen, vet of zo?
Naja Babbette doet bij iedereen al niks anders al paar dagenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou zij met Bern over Jeff moeten praten?
Nee Bern wordt helemaal geanalyseerd en ondervraagd door Babbelquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
nou, dat valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja Babbette doet bij iedereen al niks anders al paar dagen
"Ja maar dat vindt Babbel super interessant in combinatie met de groeps dynamiek" (met een Limburgsaccent)quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lekker dramatisch allemaal weer
Ja leuk toch,zelf gemaakt door Jeff en Jasper volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Ik moet wel lachen om die enoooorme sjoelbak.
helemaal als de kleintjes van de loods erachter staanquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Ik moet wel lachen om die enoooorme sjoelbak.
Klopt.. ze heeft onder haar billen nog een plooi. Je ziet dit goed als ze in haar string staat. Ze is wel heel slank maar de verhoudingen kloppen niet. Ze heeft een heel lang lijf en korte benen. Ze heeft dezelfde verhouding als een lilliputter.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Kim een vreemd figuur in deze jurk.
Het is net over ze onder haar billen nog wat heeft hangen, vet of zo?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Bern wordt helemaal geanalyseerd en ondervraagd door Babbel
Ik zie er inderdaad iets raars aan de hele tijd en met dit jurkje valt het helemaal goed opquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. ze heeft onder haar billen nog een plooi. Je ziet dit goed als ze in haar string staat. Ze is wel heel slank maar de verhoudingen kloppen niet. Ze heeft een heel lang lijf en korte benen. Ze heeft dezelfde verhouding als een lilliputter.
Die stem van hem hij schreeuwt altijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:41 schreef mootie het volgende:
Hij doet wel zijn best om Martin op te beuren.
Ja, maar dar soort dingen weten we nu wel, net als de billen van Kim.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stem van hem hij schreeuwt altijd
Jeff is wel binnen dus met 4 op kantoor...quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:48 schreef mootie het volgende:
Jap moet op de drempel, mogen er maar 3 binnen.
Oooh kloptquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff is wel binnen dus met 4 op kantoor...
Of net een orgasme heeft gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:54 schreef Sestra666 het volgende:
mexx kijkt altijd alsof ze net wakker is
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of net een orgasme heeft gehad.
Hij doet net alsof hij het al bijna uitgepraat heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:55 schreef mootie het volgende:
Isaac gaat morgen met mexx en marciano zitten.
De managerquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij het al bijna uitgepraat heeft.
... of op het punt staat van.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat je niet ver van de waarheid af zitquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
... of op het punt staat van.
Ze was net met Esther met de was bezigquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat je niet ver van de waarheid af zit
Heeft ze tijdens de was een orgasme gehadquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze was net met Esther met de was bezig
Zat ze vast op die centrifugerende wasmachine op standje 1600quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze tijdens de was een orgasme gehad
Lijkt me nog logischer dan dat het door Martins 10 seconden komtquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze tijdens de was een orgasme gehad
Geen batterij nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zat ze vast op die centrifugerende wasmachine op standje 1600
En auwkurkquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef Sestra666 het volgende:
bulgur en linzen ofzo en lente auw
Ik moest lachen om lente auw.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:03 schreef Sestra666 het volgende:
bulgur en linzen ofzo en lente auw
Jawel hoor Kim zit naast Wanda en Marciano er tegenoverquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Marciano en Kim eten niet mee zo te zien
zal wel niet door veel mensen gewaardeerd worden. Maar wel leuk dat hij een keer afghaans kookt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:05 schreef mootie het volgende:
Afghaans eten van Ima. Bulgur met linzen en lenteui. Saus met knoflook en munt. En augurkjes.
Lijkt me een prima dis.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:05 schreef mootie het volgende:
Afghaans eten van Ima. Bulgur met linzen en lenteui. Saus met knoflook en munt. En augurkjes.
Ik zie het al, stream loopt hier weer 10 minuten achterquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Jawel hoor Kim zit naast Wanda en Marciano er tegenover
dat regelt Wanda altijd wel...ons clubje ons groepje
Het lijkt prima te smaken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel niet door veel mensen gewaardeerd worden. Maar wel leuk dat hij een keer afghaans kookt.
Waarom zou het niet gewaardeerd worden. Dit is erg gezond en ze mogen blij zijn dat ze dit voorgeschoteld krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel niet door veel mensen gewaardeerd worden. Maar wel leuk dat hij een keer afghaans kookt.
Omdat er daar ook 'n stel ondankbare honden zitten met geen fatsoenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gewaardeerd worden. Dit is erg gezond en ze mogen blij zijn dat ze dit voorgeschoteld krijgen.
Omdat het ejvjl is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gewaardeerd worden. Dit is erg gezond en ze mogen blij zijn dat ze dit voorgeschoteld krijgen.
Mensen moeten eens leren waarderen wat ze hebben of krijgen, dan zou de wereld er heel anders uit zien.quote:
Mooie dooddoenerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mensen moeten eens leren waarderen wat ze hebben of krijgen, dan zou de wereld er heel anders uit zien.
Die van jou ook wel.quote:
je loopt vet achterquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:22 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb bern op beide streams![]()
nog nooit zulke slechte streams gehad
story of my lifequote:Op zaterdag 31 december 2022 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je loopt vet achter
[ afbeelding ]
Maar ja, als je dan zelf ook dingen gaat pakken, kun je dan nog iets zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
En terecht...Bier jatten, loempia jatten...Triest volk dat er zit...
Leila ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:29 schreef humpty het volgende:
Wendy is ook een aanpakker dat zie je aan hoe ze werkt...Janet trouwens ook
Ja, dan kan je zeggen iedereen doet het dus het is normaal in de loods....Daar kwam Isaacs betoog daarstraks ook op neer..quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja, als je dan zelf ook dingen gaat pakken, kun je dan nog iets zeggen?
Kim mooi laten blijven.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:36 schreef humpty het volgende:
Hij is het zat ....klim over het hek en wegwezen dan
Isaac komt alleen de keuken inspecteren, die helpt nooitquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Knal nou eens tegen mensen die het verdienen, Jeff zou Isaac eens moeten aanpakken en andersom maar dat gebeurt niet
lafbekken
Die heeft ook geen corvee toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac komt alleen de keuken inspecteren, die helpt nooit
Maar díe pakken ze niet aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac komt alleen de keuken inspecteren, die helpt nooit
Slaat nergens op dit gedragquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
Jef trapt het huisje van Tortelini in elkaar
Wendy : "zonde"
Jeff : "heb ik toch zelf gebouwd"
Wendy : "geef dat bord maar hier, voor het door de lucht vliegt"
[ afbeelding ]
Jeff doet ook geen flikker. Het enige dat ie doet is 1x per week frituren en op dit soort speciale dagen. Maar vooral omdat ie dan iets te doen heeft en niet met iemand hoeft te praten EN zodat ie stiekem een biertje kan zuipen ondertussen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft gister de afwas voor Wanda gedaan, heeft vanmorgen en een deel van de middag oliebollen staan bakken, gister frituren voor iedereen. Er zijn er genoeg die écht niets doen. Je ziet altijd dezelfde mensen in de keuken en er zijn mensen, die zie je er nooit
Rooster is rooster ``Wendy staat er nu ook niet op die staat ook af te wassen. `ook vaak als ze gekooktheeftquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft gister de afwas voor Wanda gedaan, heeft vanmorgen en een deel van de middag oliebollen staan bakken, gister frituren voor iedereen. Er zijn er genoeg die écht niets doen. Je ziet altijd dezelfde mensen in de keuken en er zijn mensen, die zie je er nooit
Geen zinnig iets dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Spullen op zijn gezicht balanceren en AvondZuur
Zit er nog wel een lontje aan. puberaal gedragquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is gewoon 'n zieke boerenlul met 'n heel kort lontje
Hij zeikt nu over de voorbereiding. Maar daar had hij zelf toch ook het voortouw kunnen nemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff doet ook geen flikker. Het enige dat ie doet is 1x per week frituren en op dit soort speciale dagen. Maar vooral omdat ie dan iets te doen heeft en niet met iemand hoeft te praten EN zodat ie stiekem een biertje kan zuipen ondertussen.
Die gozer moet gewoon naar huis.
Ze hebben het samen gedaan en hij heeft al een biertje gehad, als je goed had opgeletquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:41 schreef woxxel het volgende:
Wie doet niks. Op wie is jeff aan het zeiken.
Hij heeft gefrituurd de hele dag??
Of was Kim dat.
Geef die vent gauw z'n wijntje!
Wil je Fok er ff buiten latenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
Je moet zelf de slingers ophangen zegt Wendy daar heeft Jeff geen zin in
Respect dat ze het blijft proberen maar met het oliebollen bakken probeerde Kim
dat ook steeds maar hij is zo opgefokt
Dat ze hem niet weg stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:43 schreef mootie het volgende:
Wat een focking lijdensweg.
Hij heeft ook totaal niet door dat hij het voor iedereen verziekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |