ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteelquote:
Waarschijnlijk door de jaarwisseling, daar worden mensen altijd een beetje emo vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteel
Iedereen mist thuis, het is soms ook een kutgroep met zeer eigenwijze figurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken er allemaal doorheen te zitten momenteel
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de jaarwisseling, daar worden mensen altijd een beetje emo van
ze praten niks uitquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen mist thuis, het is soms ook een kutgroep met zeer eigenwijze figuren
In tegenstelling tot zijn overdreven gedrag anders, huilt hij wel mooi ingetogenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eentje maar![]()
Grote fakeshow om Mexx te dwingen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:45 schreef Setje72 het volgende:
Ik vind Mexx echt een gezicht hebben van iemand met down(sorry)
Na Zo'n kus voel ik me meteen weer happyquote:
* greysbones haalt een teiltje voor Utoquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na Zo'n kus voel ik me meteen weer happyHerboren zeg maar.
Beterschapquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
Dank je, maar ik voel me gelukkig niet echt heel ziek. Testje gewoon even gedaan, omdat we(vrouw en ik) vanavond naar vrienden zouden gaan en daar zitten wat gevalletjes tussen die vatbaar zijn. Dus het was meer uit voorzorg. Verder heb ik niets met die corona. Maar dat word dus thuisblijven.quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
Vreselijke man, ben benieuwd naar de volgende managerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:21 schreef Flow3r het volgende:
met iedereen meepraten en altijd in herhalingen, mag die vent weg aub ?
Ze zijn wel steeds vaker samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |